Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Witam koledzy. Mam do Was parę pytań odnośnie Hondy ACCORD 3.0 .
1. Nie chodzą elektryczne szyby, czy silniczek podejdzie od wersji europejskiej?
2. Nie chodzi centralny zamek od strony pasażera. Co może być przyczyną?
3. Jak wyciągnąć fotele z przodu bo prawdopodobnie są na nitach i co z fotelem pasażera zrobić ponieważ jak pociągnę za wajchę na boczku to fotel nie jedzie, tak jakby była tam jakaś linka która się urwała.
4.Czy podejdą te sprężyny, chcę trochę obniżyć furkę, niby pisze ze to jest do 03r. ale dla pewności wolę zapytać. http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat" onclick="window.open(this.href);return false;[cat]=121efd05&cat[cmf]=312&cat[cmo]=1253&cat[cve]=2ae5&cat[art]=8d1ee&cat[atg]=11687e6&offset=0&sort=1
5. Jakie mogę dać dystanse na przód i tył do kół ponieważ muszę go trochę poszerzyć?
6. Czy jeśli wsadzę fele 18' to nie będzie nic obcierało? Obecnie jest ori 16'
7. Jaką średnicę mają tylne głośniki musze zamówić nowe bo tamte harczą.
Z góry dziękuje za odpowiedz pozdrawiam
1. Nie chodzą elektryczne szyby, czy silniczek podejdzie od wersji europejskiej?
2. Nie chodzi centralny zamek od strony pasażera. Co może być przyczyną?
3. Jak wyciągnąć fotele z przodu bo prawdopodobnie są na nitach i co z fotelem pasażera zrobić ponieważ jak pociągnę za wajchę na boczku to fotel nie jedzie, tak jakby była tam jakaś linka która się urwała.
4.Czy podejdą te sprężyny, chcę trochę obniżyć furkę, niby pisze ze to jest do 03r. ale dla pewności wolę zapytać. http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat" onclick="window.open(this.href);return false;[cat]=121efd05&cat[cmf]=312&cat[cmo]=1253&cat[cve]=2ae5&cat[art]=8d1ee&cat[atg]=11687e6&offset=0&sort=1
5. Jakie mogę dać dystanse na przód i tył do kół ponieważ muszę go trochę poszerzyć?
6. Czy jeśli wsadzę fele 18' to nie będzie nic obcierało? Obecnie jest ori 16'
7. Jaką średnicę mają tylne głośniki musze zamówić nowe bo tamte harczą.
Z góry dziękuje za odpowiedz pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 06 sty 2017 11:48 przez suli88, łącznie zmieniany 3 razy.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
ad.4. co do sprężyn, to mimo że są opisane że do acco VII, to w opicie poniżej zdjęcia są podane roczniki i jest to niestety do CG 98-02, czyli do VI gena.
ad.3. fotele. co znaczy że są na nitach? ogólnie najlepiej odkręcić razem z prowadnicami od podłogi, odpiąć wtyczki od elektryki i wychodzą.
ad.5. co do dystansów, to wszystko zależy do jakich kół, jeśli do tych co masz, to najprędzej sam to sobie zmierzysz
ad.6. felgi. podaj jakie masz parametry seryjnych, szerokość ET i jakie będą parametry tych 18. może jeśli będą w odpowiednim setupie, to dystanse nie będą potrzebne.
ad.9. luzy zaworowe. jeśli nie wiesz kiedy były regulowane, to to zrób. i od tego momentu możesz sobie za jakieś następne 30, 40 tysięcy wyregulować, jeśli na gazie to można ciut szybciej.
ad.3. fotele. co znaczy że są na nitach? ogólnie najlepiej odkręcić razem z prowadnicami od podłogi, odpiąć wtyczki od elektryki i wychodzą.
ad.5. co do dystansów, to wszystko zależy do jakich kół, jeśli do tych co masz, to najprędzej sam to sobie zmierzysz
ad.6. felgi. podaj jakie masz parametry seryjnych, szerokość ET i jakie będą parametry tych 18. może jeśli będą w odpowiednim setupie, to dystanse nie będą potrzebne.
ad.9. luzy zaworowe. jeśli nie wiesz kiedy były regulowane, to to zrób. i od tego momentu możesz sobie za jakieś następne 30, 40 tysięcy wyregulować, jeśli na gazie to można ciut szybciej.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Dzieki kolego,
U mnie foteli nie da się odkręcić nawet z prowadnicami...Zamiast śrub są nity czy co to jest to nie wiem(śruby bez wycięcia na śrubokręt czy klucz-okrągłe).
Co do felg to faktycznie nie pomyślałem z tym Et bo może być tak że dystanse nie będą potrzebne. A czy w 3.0 na pewno trzeba te luzy zaworowe regulować? Zrobi to zwykły jakiś mechanik czy trzeba jechać już do kogoś konkretnego? A i czy może przez to wypadać zapłon?
U mnie foteli nie da się odkręcić nawet z prowadnicami...Zamiast śrub są nity czy co to jest to nie wiem(śruby bez wycięcia na śrubokręt czy klucz-okrągłe).
Co do felg to faktycznie nie pomyślałem z tym Et bo może być tak że dystanse nie będą potrzebne. A czy w 3.0 na pewno trzeba te luzy zaworowe regulować? Zrobi to zwykły jakiś mechanik czy trzeba jechać już do kogoś konkretnego? A i czy może przez to wypadać zapłon?
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
silnik może chodzić trochę inaczej, ale czy zapłon, to raczej nie.... ustawić powinien każdy, jeśli twierdzi, że nie potrafi, to dupa nie mechanik.
z tymi fotelami to ciekawa sprawa, zrób tego jakąś fotkę
z tymi fotelami to ciekawa sprawa, zrób tego jakąś fotkę
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Co do śrub looknij dobrze - pewnie jest tam TORX wewnętrzny lub zewnętrzny...suli88 pisze:Dzieki kolego,
U mnie foteli nie da się odkręcić nawet z prowadnicami...Zamiast śrub są nity czy co to jest to nie wiem(śruby bez wycięcia na śrubokręt czy klucz-okrągłe).
Co do felg to faktycznie nie pomyślałem z tym Et bo może być tak że dystanse nie będą potrzebne. A czy w 3.0 na pewno trzeba te luzy zaworowe regulować? Zrobi to zwykły jakiś mechanik czy trzeba jechać już do kogoś konkretnego? A i czy może przez to wypadać zapłon?
Luzy możesz sam sprawdzić / wyregulować... Pytanie jak daleko stoisz z obsługą, klucza 10, śrubokręta i szczelinomierza... Na pewno zrobi to "mechanik" czyli ktoś kto choć raz widział rozkręcony silnik
W manualnu zobacz wartości i najlepiej podsuń pod nos mechanikowi - nie będzie gdybał jakie powinny być ustawione:)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Ok koledzy, dzięki zerknę jutro pod fotel dokładnie jeszcze raz. A macie gdzieś manuala do niej? Proszę Was jeszcze o pomoc gdzie mogę szukać przyczyny wypadania tego zapłonu, strasznie trzęsie silnikiem gdziekolwiek podjadę na światła tak mnie to denerwuje że masakra.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Skąd jesteś ?
(Uzupełnij profil przy okazji)
(Uzupełnij profil przy okazji)
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Tarnobrzeg, podkarpackie
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Jakieś błędy są w komputerze? Sprawdzałeś ?
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Tak,
Benzyna (K24A3 - PGM FI)
,ORĞüNRGyZ
usterek
Opis
P0301 - Wypadanie zaplonu - cylinder 1
- obecny
P0304 - Wypadanie zaplonu - cylinder 4
- obecny
P0305 - Wypadanie zaplonu - cylinder 5
- obecny
P0306 - Wypadanie zaplonu - cylinder 5
- obecny
4D04 - Nieznany kod usterki
P0302 - Wypadanie zaplonu - cylinder 2
- obecny
Aha i jeszcze 13-1 sygnał czujnika prędkości lewego koła, przerwa w obwodzie lub zwarcie
Benzyna (K24A3 - PGM FI)
,ORĞüNRGyZ
usterek
Opis
P0301 - Wypadanie zaplonu - cylinder 1
- obecny
P0304 - Wypadanie zaplonu - cylinder 4
- obecny
P0305 - Wypadanie zaplonu - cylinder 5
- obecny
P0306 - Wypadanie zaplonu - cylinder 5
- obecny
4D04 - Nieznany kod usterki
P0302 - Wypadanie zaplonu - cylinder 2
- obecny
Aha i jeszcze 13-1 sygnał czujnika prędkości lewego koła, przerwa w obwodzie lub zwarcie