Strona 3 z 7

Re: Silnik z Prelude

: 11 mar 2014 23:32
autor: Adi
Dokładnie chęci czas i pieniążki he..

Re: Silnik z Prelude

: 12 mar 2014 10:27
autor: Cegua
Dla mnie Accord to nie ten typ samochodu... Mi tam 150KM wystarczy. H22 jest wspaniałym silnikiem, ale nie pasuje mi do stylu Accorda, w Pralce to co innego :)

Tzn inaczej, jeśli miałbym możliwość zakupu Acco z H22 w sensownej cenie to bym nie pogardził :D

Ale inaczej mając wydać 13 tyś na swapa to bym zostawił Accorda w serii, kupił dodatkowo Pralkę, potem uturbił i zrobił sobie z niej projekt - zabawkę. Accord wygodny dupowóz z LPG np. a Pralka do świrowania.

Re: Silnik z Prelude

: 12 mar 2014 10:43
autor: kbl100
Cegua pisze:Dla mnie Accord to nie ten typ samochodu... Mi tam 150KM wystarczy. H22 jest wspaniałym silnikiem, ale nie pasuje mi do stylu Accorda, w Pralce to co innego :)

Tzn inaczej, jeśli miałbym możliwość zakupu Acco z H22 w sensownej cenie to bym nie pogardził :D

Ale inaczej mając wydać 13 tyś na swapa to bym zostawił Accorda w serii, kupił dodatkowo Pralkę, potem uturbił i zrobił sobie z niej projekt - zabawkę. Accord wygodny dupowóz z LPG np. a Pralka do świrowania.

Dobrze piszesz :) Tylko po co mieć dwa samochody jak można mieć 2 in 1 :D

Re: Silnik z Prelude

: 12 mar 2014 11:55
autor: frajcik
Adi pisze:
frajcik pisze:chodzi zapewne o to że h'serie accordowskie mają inne łapy niż h'serie preludowskie, tak więc wstawić a7/a8 byłoby dużo łatwiej

preludowskie motory natomiast można kupić dużo taniej, jeśli nie przeszkadza ci problem rzeźbienia łap później to nie ma problemu

ps. to właśnie ty chcesz robić u drma j30->h22 ? ostatnio wspominał mi o kims z takim pomysłem :)
No dobra ale można zostawić mocowanie z CG4 Pod silnik h22 przecież...
W CG4 były f serię więc w czym problem?:P
H seria z F są wymienne.
Takie moje zdanie może się mylę także oświećcie mnie:P
To prawda co napisałeś, jednocześnie musisz brać pod uwagę że nie przykręcisz p&p Fseriowych łap od preludowego H22, natomiast do a7/a8 raczej tak. Motory z p4g mają tez wtryski niskoomowe i będziesz potrzebować resistor boxa.
Ogólnie ja nie jestem ekspertem w tych sprawach i mam ogólne pojęcie co z czym najlatwiej powinno zagrać.
Napewno nieprawdą jest to co napisał Prywo, że półosie trzeba wymienić. Półosie i skrzynię możesz zostawić.
Powinieneś liczyć na rady Kbl100, przerabiał przecież ten temat. Ewentualnie posiłkuj się tematami takimi jak:
http://www.6thgenaccord.com/forums/show ... hp?t=27142" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja cały czas mam na uwadze, że chcesz robić to w cg4. Przejście z CG2 to konkretny sajgon. Posadzić silnik to najmniejszy z mozliwych problemów. Zwróć uwagę na zdjęcia komór silnika cg4/cg2. Wspoma, osprzet od hebli, tempomat, skrzynka bezpieczników, bateria, przewody od klimy, w tym wypadku półosie, łapy srapy, ciekawe czy sanki i sciana grodziowa nie są tez inne to wogóle masakra.
Piszesz, że pokażesz wszystkim, że da się to zrobić. Oczywiście, że się da! Pomyśl tylko czy będzie ci się chciało ciągle robić poprawki i czy będziesz się z tym 'urzezbionym' samochodem czuć wogóle bezpiecznie bo czeka cię nawet pociągnięcie na nowo przewodów hamulcowych :) Nie mówię juz nawet o jego późniejszej sprzedaży :)

To ten sam przypadek jakbyś chciał do 6g europa diesel włożyć :)

Re: Silnik z Prelude

: 12 mar 2014 18:41
autor: addamah
Czyli na razie "jedynym " -autoryzowanym przedstawicielem tego tematu -jest kbl 100, bo jest po przeszczepie - gdyby jeszcze chciał zdradzić jak to wszystko ogarnąć i czy warto ?

- czy to jest wykonalne żeby do f20b5 zainstalować kompresor ( to pytanie ?)

Re: Silnik z Prelude

: 12 mar 2014 21:09
autor: przemek
http://www.6thgenaccord.com/forums/show ... 142&page=2" onclick="window.open(this.href);return false; H22A ;)

Re: Silnik z Prelude

: 12 mar 2014 23:57
autor: Cegua
Jest wykonalne zamontować kompresor, tylko pytanie, po co?

Ok, koszt samego kompresora nie jest jakiś mega kosmiczny, ale myślę, że wtedy powinieneś zakuć silnik, bo f20b5 jest dość słaby fabrycznie jeśli chodzi o wytrzymałość... A to już jest koszt...

Poza tym wzrośnie znacznie spalanie, a mógłbyś mieć silnik o podobnej mocy jaką uzyskasz, a ekonomiczniejszy...

Re: Silnik z Prelude

: 13 mar 2014 13:24
autor: Prywo
frajcik pisze:natomiast do a7/a8 raczej tak.
tylko od H22A7 z type-r , bo H22A8 jest z pralki 2.2 VTI i ma inną łapę

frajcik pisze:Napewno nieprawdą jest to co napisał Prywo, że półosie trzeba wymienić. Półosie i skrzynię możesz zostawić.
jeśli chodzi o półosie to wydawało mi się że on ma automat z F23A1 i wtedy są inne (tak mi się wydaje, ale nie porównywałem w EPC) i przy pozostawieniu skrzyni wymiana tylko półosi od strony silnika, jeżeli ma manual to półosie można zostawić razem ze skrzynią, jednak od razu trzeba zmienić sprzęgło z dociskiem (przy manualu) bo je zje chwila moment

mogłem coś namieszać bo za dużo wątków się przemieliło w tym temacie, przeróbka CG2 na manual z H22, CG4 na H22 i jeszcze kilka innych

Prawdą jest że na chwilę obecną najlepiej poinformowany i dostępny będzie KBL100, możesz jeszcze podpytać o coś TOMIEKa (on ma QP po swapie z F23A1 z automatem) kupił go od UNCLEFASTA który temat przerabiał, poniżej link do HAKP z tematem QP z F23A1 z automatem, ale już dawno się nie logował
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... -cg3-h22a/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Silnik z Prelude

: 13 mar 2014 18:12
autor: addamah
Dzieki za wszystkie podpowiedzi -Czy na forum można poprosić kbl100 o przedstawienie swojej opinii i ewentualnego opisu "step by step"- dla potomnych .

Re: Silnik z Prelude

: 13 mar 2014 20:46
autor: Adi
W CG2 wystarczy przenieść akumulator do bagażnika jeśli chodzi o komorę silnikową i nic więcej Sanki są te same mocowania łap są inne i da się to przerobić.
Pomyśl jaki byłby sens gdyby Honda wkładała inną stanę grodziową pod j30 i wózek po prostu nie opłacalne.