Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Acco 2.0 vs 3.0
Re: Acco 2.0 vs 3.0
To dogadaj się z Robertem, nie gryzie chłopak . Jakieś sensowne qp seria bez betonu to jakieś 10 koła, do tego pakiet startowy jak rozrząd, filtry oleje i ubezpieczenie. Potem zaraz coś wyjdzie w praniu do zrobienia jak jakiś łącznik czy jakiś uszczelniacz i będzie 12,13 koła.
Po czasie stwierdzisz że przyda sie eibach lub gwint, jakieś dokładki czy może LPG itd itd i w krótkim czasie dojdziesz do ceny takiej jak kbl chce za auto, a nadal będziesz miał f20 lub j30 pod maską. Także warto się zastanowić.
P.s:
Wracając do V6
Osiągi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Po czasie stwierdzisz że przyda sie eibach lub gwint, jakieś dokładki czy może LPG itd itd i w krótkim czasie dojdziesz do ceny takiej jak kbl chce za auto, a nadal będziesz miał f20 lub j30 pod maską. Także warto się zastanowić.
P.s:
Wracając do V6
Osiągi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Acco 2.0 vs 3.0
Nie bardzo zrozumiałem xPslepak pisze: Wracając do V6
Osiągi:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Naprawdę w 2.0 jest tak głośno przy prędkości 130-140? Jeździłem civicami V i VI gen i przy tych prędkościach nie dało się normalnie rozmawiać bo wszystko było słychać.
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Acco 2.0 vs 3.0
Nie jest "tak głośno", że nie da się rozmawiać - spokojnie będziesz mógł rozmawiać, a nawet się relaksować. Słychać już jednak buczenie silnika. Po prostu 3.0 jest cichsze przy tej prędkości niż 2.0
Re: Acco 2.0 vs 3.0
Jak porównamy 2.0 AT i 3.0 AT to w sumie bez zmian, dopiero koło czerwonego pola jest różnica.
Sytuacja się zmienia gdy porównamy 2.0 MT czy 3.0 AT, wtedy z racji obrotów jest słyszalna różnica czy wspomniane buczenie, ale nadal są to komfortowe warunki jazdy i nie ma co porównywać do civa i na pewno będziesz zadowolony
Napisałem o tym bo zaraz zostanę osądzony że napisałem że w R4 jest głośno A filmików na YT szukać nie będę żeby porównywać głośność w aucie, czy kupować decybelomierza nie zamierzam
Sytuacja się zmienia gdy porównamy 2.0 MT czy 3.0 AT, wtedy z racji obrotów jest słyszalna różnica czy wspomniane buczenie, ale nadal są to komfortowe warunki jazdy i nie ma co porównywać do civa i na pewno będziesz zadowolony
Napisałem o tym bo zaraz zostanę osądzony że napisałem że w R4 jest głośno A filmików na YT szukać nie będę żeby porównywać głośność w aucie, czy kupować decybelomierza nie zamierzam
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Acco 2.0 vs 3.0
Czyli charakterystyka skrzyni sprawia ze jest glosniej. A nie buda?
Re: Acco 2.0 vs 3.0
Auto jest w sumie dobrze wyciszone poza małym niedopatrzeniem, a mianowicie brakiem nadkoli z tyłu. W czasie deszczu, jazdy po błocie,kamykach itp. słychać wszystko I tak jak napisałeś głównie dźwięk silnika"przełożenia skrzyni" dają o sobie znać w jakimś tam stopniu.
Sam mam teraz auto które ma 100 km_h przy 3100 i na banach nie jest to za ciekawe połączenie jak chce się szybciej pojechać gdy można...
Dlatego stronę wcześniej napisałem że musisz sobie odpowiedzieć na pytanie gdzie głównie będziesz użytkował auto.
Do Kbla napisałeś?:)
Sam mam teraz auto które ma 100 km_h przy 3100 i na banach nie jest to za ciekawe połączenie jak chce się szybciej pojechać gdy można...
Dlatego stronę wcześniej napisałem że musisz sobie odpowiedzieć na pytanie gdzie głównie będziesz użytkował auto.
Do Kbla napisałeś?:)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Acco 2.0 vs 3.0
Nie pisałem. Tak jak mówiłem nie mam kasy. A potrzebował bym z 22k żeby auto kupić zarejestrować itd.slepak pisze:Do Kbla napisałeś?:)
Nurtuję mnie jeszcze jedna rzecz. Pisałem wcześniej o cenie instalacji lpg w 2.0 i 3.0. Ile Was kosztowała taka przyjemność?
Przypomnę tylko że w trójmieście:
2.0 - ok 3 tys
3.0 - ok 4,5 tys
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Acco 2.0 vs 3.0
W Wałbrzychu zależnie od gazownika 2500 zł do 2,0 3000 zł do 3,0
Re: Acco 2.0 vs 3.0
ProGramPL kolego w dziale przywitań byłeś?:D
Rozumiem że z trójmiasta jesteś ??
Zapytaj o ceny w Perfect auto w Orłowie, od lat korzystałem tylko z ich usług gdy w aucie miałem lpg. Szczerze polecam.
Rozumiem że z trójmiasta jesteś ??
Zapytaj o ceny w Perfect auto w Orłowie, od lat korzystałem tylko z ich usług gdy w aucie miałem lpg. Szczerze polecam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1