Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Polerowanie metodą wibracyjną
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Polerowanie metodą wibracyjną
Siema. Napisze tutaj bo tak jak mowlem wczesniej, moje forum nissana prawie nie zyje o_O Zastanawiałem sie, czy przez zime nie wyslac swoich 19' do polerowania wibracyjnego, mam pare pytan, moze ktos "obcowal" z tym tematem. Jak tu wyglada temat matowienia aluminium? Czy przy tej metodzie aluminium tez sie utlenia czy moze znacznie mniej, lub tez niezauwazalnie? Jak takie alu sie zabezpiecza przed tym zjawiskiem? Lakierownie raczej odpada bo po pierwsze sie nie bedzie trzymalo do tak gladkiej powierzchni a po drugie felga straci na polysku:/ Podoba mi sie polerka na takie konkretne lustro, ale boje sie ze efekt bedzie bardzo krotkotrwaly a niestety bardzo kosztowny... Ktos cos wie na ten temat? Z gory dzieki za odpowiedzi
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Polerowanie metodą wibracyjną
Jedynie galwanizacja...i wtedy glancowanie.
Gołe alu w kontaktcie z tlenem koroduje,
Gołe alu w kontaktcie z tlenem koroduje,
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: Polerowanie metodą wibracyjną
Galwanizacja jest za droga :/ wolaja po 45zl za dm2... o_O nie ma zadnej formy zabezpieczenia golego aluminium oprocz lakierowania?
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
Re: Polerowanie metodą wibracyjną
Możesz próbowac nałożyć kwarc, musiałby być idealnie dokładnie nałożony i to jeden z lepszych, wtedy jest jakaś szansa na zabezpieczenie na powiedzmy 2 sezony przy dobrym traktowaniu
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Polerowanie metodą wibracyjną
No niestety, gacie spadają jak spojrzysz ukradkiem na cennik takich usług.
Po polerce machasz jakąś włókniną i na to podkład do plastików lub epoxydowy i na to bezbarwny.
Albo trzaskaj od razu bezbarwnym - najlepiej z pistoletu, a nie z puchy i będzie banglać.
Tak często sa zabezpieczane wszelkie napisy lub grafy na rantach glancowanych felg itp ... ze dwa lata lub dłużej pewnie spokojnie wytrzyma jak nie będziesz stosował jakieś mocnej chemii do czyszczenia.
A za dwa lata nowy szlif moze już jakiś graf na rant jakies Nissmo na czerwono czy jak to tam jest po nisanowemu i znowu alles "klar" i lans malina
Po polerce machasz jakąś włókniną i na to podkład do plastików lub epoxydowy i na to bezbarwny.
Albo trzaskaj od razu bezbarwnym - najlepiej z pistoletu, a nie z puchy i będzie banglać.
Tak często sa zabezpieczane wszelkie napisy lub grafy na rantach glancowanych felg itp ... ze dwa lata lub dłużej pewnie spokojnie wytrzyma jak nie będziesz stosował jakieś mocnej chemii do czyszczenia.
A za dwa lata nowy szlif moze już jakiś graf na rant jakies Nissmo na czerwono czy jak to tam jest po nisanowemu i znowu alles "klar" i lans malina
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle