ROK: 1996
MODEL: CD7
SILNIK: F22B5
MOC: 150KM
KOLOR NADWOZIA:"zgnity zielony, ale metalik"-zielona perła
ŚRODEK: beżowe skóry
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor kwasowy w bandażu, kwasowe portki, tłumik w obudowie katalizatora, dalej seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: oem alu 15, zima stal 15'' z europejki w kolorze pomarańczowym
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: seria
DODATKI:
PLANY: Utrzymać w nienagannym stanie
Od dłuższego czasu regularnie czytam forum i postanowiłem wstawić temat o mojej coupetce. Sporo spraw jest podobnie rozwiązanych w V i w VI, także pewne rady i patenty z powodzeniem stosuję u siebie, a przy okazji jestem na bieżąco jeśli chodzi o VI, może nawet kiedyś sobie kupię
Wyposażenie z tego co mi wiadomo to absolutny full, który wychodził na EU: AT, AC, ABS, SRSx2, aluminiowe obręcze kół, elektrycznie reg. wysokość fotela kierowcy, elektrycznie reg. i podgrzewane lusterka, elektrycznie otwierane szyby, elektrycznie otwierany szklany szyber, centralny zamek z pilotem, tempo mat, wspomaganie kierownicy, regulowana kolumna kierownicza, skórzana tapicerka, 6 głośników, perłowy lakier.
Samochód zasadniczo ma zostać serią, i póki co mi się udaje, jednak małe „tuningi” też się wkradły: kolektor (owinięty bandażem) i portki z kwasówki (niejako z musu), alufelgi pomalowane na kolor polerowanego aluminium. I to chyba koniec;)
W ciągu 18 miesięcy zrobiłem ok. 25tyś. km, z czego ok. 21 na LPG (stag, ac r01, hana, butla w koło) i póki co jestem zadowolony-samochód ma niestety swoje bolączki ale sukcesywnie z nimi walczę. Naprawiłem i wymieniłem również mnóstwo rzeczy, ale to już temat rzeka.
Fotki następnego dnia po kupnie (zwykłe szare, smutne autko):
Aktualne fotki (nadal zwykły samochód, ale już nie tak smutny i zmęczony jak wcześniej):
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Seryjna V Coupe
- Danieljs
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 wrz 2013 14:29
- Auto: CD7
- silnik: F22B5
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Seryjna V Coupe
Pozdrawiam,
Danieljs/Ogarzysta
Danieljs/Ogarzysta
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Seryjna V Coupe
Ładna furka I od razu szybkie pytanie: czy parkujesz nią pod Alianz Auto w Al. Jerozolimskich? Bo często z biura ją widuję, a i jadąc do pracy też mijam
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Danieljs
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 wrz 2013 14:29
- Auto: CD7
- silnik: F22B5
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Seryjna V Coupe
Dzięki . Ta z Jerozolimskich to nie moja, możliwe że widujesz ten egzemplarz http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... y-karolek/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z dwa razy chyba ją widziałem i to właśnie gdzieś na Jerozolimskich.
Wydaje mi się, że jedyna różnica z zewnątrz między moją a tą z linka to spoiler na klapie i blachy, bo nawet ramki klubowe mają ten sam wzór
Z dwa razy chyba ją widziałem i to właśnie gdzieś na Jerozolimskich.
Wydaje mi się, że jedyna różnica z zewnątrz między moją a tą z linka to spoiler na klapie i blachy, bo nawet ramki klubowe mają ten sam wzór
Pozdrawiam,
Danieljs/Ogarzysta
Danieljs/Ogarzysta
Re: Seryjna V Coupe
ładna sztuka, gratki! lubie ten tyleczek
moja czarna V6 * http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?t=2185 *
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Seryjna V Coupe
Ładna ładna w Twoich rękach na pewno nabierze wyglądu i będzie widać że ktoś wreszcie kocha to autko
Gratuluje zakupu i życzę bezawaryjności
Gratuluje zakupu i życzę bezawaryjności
- iparts
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 mar 2013 12:19
- Auto: Integra
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Seryjna V Coupe
Ten model ma szczególnie wyjątkowy tył.. Taki z klasą Samochód dobry- szerokości
- Danieljs
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 wrz 2013 14:29
- Auto: CD7
- silnik: F22B5
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Seryjna V Coupe
Dzięki wszystkim za miłe słowo:).
Apropo tyłeczka... Myślę, że nawet w porównaniu do obłędnego tyłu w VI coupe, poliftowa (przedlift wg mnie ma bardziej niespokojny tył) V wcale nie wypada blado, szczególnie gdy robi się ciemno
Apropo tyłeczka... Myślę, że nawet w porównaniu do obłędnego tyłu w VI coupe, poliftowa (przedlift wg mnie ma bardziej niespokojny tył) V wcale nie wypada blado, szczególnie gdy robi się ciemno
Pozdrawiam,
Danieljs/Ogarzysta
Danieljs/Ogarzysta