Przekladka skrzyni problem z zegarami i v-tec
Przekladka skrzyni problem z zegarami i v-tec
Witam wszystkich,jest maly problem po przekladce skrzyni manualnej z accorda 03-07 do tl 2gen j32. Sprawa wyglada tak ze samochod odpala i jedzie ale tylko do 5 tys. Nie dziala licznik i nie wlacza sie vtec.wczesniej zwora byla na P i myslelismy ze dlatego vtec nie dziala teraz mechanik uruchomil w pozycji N tez vtec nie chodzi. Potrzebny jest mi schemat elektroniki Manualnej skrzyni atc6 mc6. Moze uda sie cos wykabinowac na seryjnym kompie. Pozdrawiam
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2145
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Przekladka skrzyni problem z zegarami i v-tec
Nie da rady. Potrzebny jest jakiś magic box do pożenienia silnika że skrzynią.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Przekladka skrzyni problem z zegarami i v-tec
Generalnie jestem mega zadowolony od str mechanicznej, a bylo z tym rzezby. Z tego co mi.wiadomo to pierwszy taki swap w Polsce do j32 a koszta z tym zwiazane sa chore. Takie "gotowe" pudeleczko kosztuje od 2-3k plus pozostale graty, Dlatego szukam bardziej "budżetowej" opcji ogarniecia tej elektroniki do konca tak zeby w 100% wykorzystac silnik.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Topólka
Re: Przekladka skrzyni problem z zegarami i v-tec
Nie zagłębiałem się w temat swapu skrzyń aż tak bardzo, ale tak nasuwa się mi pomysł jak by wziąć komputer od dawcy skrzyni w sensie manual albo dopasować jakiś np p28 i strojenie może w brew pozorom to by najtaniej wyszło