Planów było całe mnóstwo i dużo już udało się zrealizować !
Samochód kupiłem z myślą odbudowy i doprowadzenia do stanu jak z fabryki :
w skrócie plany :
- silnik (swap na H22a)
- lakier do poprawek
- środek do prania
- konserwacja całego samochodu
- całe zawieszenia do malowania proszkowego i regeneracji
- hamulce (swap na tarcze 282 z Preludki VTI
Poza tym mnóstwo spraw mechanicznych jak np : konwersja rozstawu z 4x114.3 na 5 x114.3 , zmiana zacisków na dwutloczkowe z Legenda , lekkie koło zamachowe , i wiele wiele innych pierduł które nie sposób zapamiętać !
H22A - po remoncie
- panewki
- pierścienie
- głowica
- uszczeniacze
- mycie , czyszczenie
Wszystko OEM
tuż po zakupie :
Rozkręcenie silnika poszło za jeden wieczór - kilka zdjęć
Silnik zgnojony totalnie ,czarne błoto i jakiś okropny nalot którego ciężko było się pozbyć
Tu już umyty
Wszystko idzie w dobrą stronę :
- do pomalowania jeszcze kilka mocowan no i pokrywa zaworów -jak to ogarnę , będę montował
Po malowałem w belki z zawieszenia , przerobiłem wiązkę i silnik wsadzony, odpalony
Zostało do ogarnięcia sterowanie aib no i vtec
Blacha w 24 letniej Hondzie wszystko oryginał
Mam też wypiaskowane i pomalowane całe zawieszenie
Za nie długo zdjęcia ze składania