Hej, pierwszy post pierwsze pytanie
Posiadam Accorda Aerodecka (CE2) i zauważyłem że moje obroty względem prędkości nie zawsze idą w parze tak samo
Mianowicie dziś (fota poniżej) przy prędkości ~100 km/h mam ~2,500 obr/min a czasem jak jadę to przy ~100km/h mam prawie 3,000 obrotów.
Silnik do F20b3 wszystko seria gaz/benzyna tak samo, czy ktoś może spotkał się z czymś takim? Może powiecie mi jak u was wyglądaja obroty przy 100 km/h?
Dzięki
Obroty vs prędkość
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Obroty vs prędkość
My mam F20B5/7 i nieco krótsze piąte biegi w MT niż u ciebie.
Zazwyczaj obroty idą w parze z prędkością na tym samym biegu (mniemam że piszesz o 5) niewielka różnica może być kiedy silnik ma większe obciążenie (jazda pod górę) zwróć na to uwagę.
ps: Możliwe że ślizga ci się sprzęgło.
Zazwyczaj obroty idą w parze z prędkością na tym samym biegu (mniemam że piszesz o 5) niewielka różnica może być kiedy silnik ma większe obciążenie (jazda pod górę) zwróć na to uwagę.
ps: Możliwe że ślizga ci się sprzęgło.
Re: Obroty vs prędkość
Hej, tak zgadza się 5 bieg - brałem pod uwagę górkę i z górki - jest to na prostej drodze bez zbędnych innych czynników 1 osoba na pokładzie stała prędkość, co do iścia w parze to oczywiście idą ale nie zawsze tak samo - tak jak pisałem raz przy 100 jest 3k a raz 2,5k
Sprzęgło juz ma swoje lata i wogóle ale jeszcze się nei ślizga po za tym ta przypadłość jest od 2 lat a ślizgające sprzęgło by tyle nie wytrzymało
Raczej stawiałbym na elektrykę tylko to trochę dziwne.. wymieniałem cewkę w aparacie zapłonowym byćmoże ma to z tym związek i liczę że może ktoś bardziej obeznany mnie naprowadzi.
Ogólnie to nei przeszkadza bardziej traktuje to jako ciekawostkę
Sprzęgło juz ma swoje lata i wogóle ale jeszcze się nei ślizga po za tym ta przypadłość jest od 2 lat a ślizgające sprzęgło by tyle nie wytrzymało
Raczej stawiałbym na elektrykę tylko to trochę dziwne.. wymieniałem cewkę w aparacie zapłonowym byćmoże ma to z tym związek i liczę że może ktoś bardziej obeznany mnie naprowadzi.
Ogólnie to nei przeszkadza bardziej traktuje to jako ciekawostkę
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Obroty vs prędkość
Elektrycznie powiadasz? Za prawidłowe wskazania obrotów odpowiada nie cewka a moduł zapłonowy ,za prędkość czujnik VSS w skrzyni ,jedyne co bym podejrzewał to wskazania zegarów skoro jest taka przypadłość.
Re: Obroty vs prędkość
Żeby wykluczyć sprzęgło, to 1 bieg wysoko z obrotami i następnie od razu bieg czwarty i gaz w podłogę, jak obroty pójdą w górę, a samochód nie będzie przyśpieszać odpowiedź będzie jasna.
Jak sprzęgło będzie dobre, to bardziej bym celował coś z czujnikiem jakimś czy zegarami itp.
Jak sprzęgło będzie dobre, to bardziej bym celował coś z czujnikiem jakimś czy zegarami itp.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Obroty vs prędkość
To na pewno nie sprzęgło ale zapewne masz rację co do obrotomierza - zrobi sie cieplej to pogrzebie i tak na razie tego cholernego plastiku ramki od zegarów nie umiem zdjąć
Dzięki za sugestie
Dzięki za sugestie
- Danieljs
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 wrz 2013 14:29
- Auto: CD7
- silnik: F22B5
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Obroty vs prędkość
Na hakp był kiedyś temat jak to rozbebeszyć ale nie mogę znaleźć. Na pewno trzeba wyjąć przełączniki bo pod nimi są śrubki mocujące, a o ile pamiętać to i tunel środkowy trzeba wywalić łącznie z radiem i podłokietnikiem. Robiłęm to 1.5 roku temu i już nie bardzo pamiętam;/
Pozdrawiam,
Danieljs/Ogarzysta
Danieljs/Ogarzysta
Re: Obroty vs prędkość
Na HAKAP szukałem też bez skutku ale znalazłem rzeźnika
" onclick="window.open(this.href);return false;
No i już wiem czemu nei mogłem tego rozebrać.... to te dwie śrubki odkręcane od spodu nad radiem
" onclick="window.open(this.href);return false;
No i już wiem czemu nei mogłem tego rozebrać.... to te dwie śrubki odkręcane od spodu nad radiem