Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Cześć
a więc zaczynam kolejny zakup grupowy zawieszeń ISC
Zakup -termin zbierania chętnych do 20 Listopada.
Zaliczki do końca Listopada
Tak żeby bez problemu zdążyć z realizacją na połowę Lutego a może szybciej.
Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (40 dni płynie statek jak zawieszenia trafią do portu)
Zaliczki to 700 zł. Reszta do dopłaty jak zawiasy będą w Polsce.
Dolar (USD waluta) w dniu dzisiejszym kosztuje 3.72 zł - jeżeli cena USD przekroczy w styczniu 4 zł - każde całe zawieszenie będzie droższe o 100 zł
Jeżeli cena USD spadnie poniżej 3.65 -wysyłki będą gratis
Jeżeli USD spadnie do 3,44 obniżę cenę zawieszeń o 100 zł
Chcemy uczciwie.
Wzorujemy się na tym kantorze : http://www.kantory2.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate + pillowball - 3400 brutto.
Cena wersji SPORT - 3100 - jest ona bez Pillowball (łożysko górne) i bez camber plate regulacja pochylenia koła.
Z nowości -każde zawieszenie dostaje teraz kute klucze do regulacji wysokości są niezniszczalne
Zostały również zmienione gumki wokól sprężyn na teflon co ułatwia regulację na aucie.
Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Z ISC jeździ - miedzy innymi: Jakub Przygoński, Bartosz Ostałowski, Piotr Kozłowski, Artur Opiela(BudMat), Marek Wartałowicz(STW), Marek Smulik(Koi Drift),Marcin Wittchen,Mateusz Fijał(STW),S13 USER (Adaś),Karol Kowalski (TVN TURBO),Maciej Jarkiewicz, BratCebe ,Maciek Bochenek (Mistrzostwo 2012 na ISC) Team PRODRIFT a za granicą zawodnicy Formula Drift i wielu innych
KATALOG
Zapraszam na Facebook : klik
Każdy zamawiający może dobrać sobie twardość sprężyn.
Każdy kto wybrał by sobie złe sprężyny może je do tygodnia czasu od instalacji w aucie darmowo u nas wymienić na inne.
Każdy kto chce zakupić drugi komplet sprężyn - dopłaca za 4 sztuki - 600 zł.
Można również dokupić sobie tylko 2 sztuki - 350 zł
Dostępność prawie wszystkich samochodów Japońskich +BMW +VW + wiele innych.
W ofercie jest również wersja dedykowana do BMW E30 pod 4 śruby oraz do BMW E34
Istnieje możliwość zamówienia zawieszenia do BMW E30 w wersji pod 5 śrub i duży skręt - szczegóły na PW.
Możliwość Mixowania zamówienia bez dopłaty - przód inny tył inny , lub góra amortyzatora inna dół inny.
Można zamówić sam przód lub sam tył -cena ustalana na PW.
Każdy element w ISC można dokupić osobno - w pełni serwisowalna opcja - w przypadku uszkodzenia - nie ma problemu dostępności komponentów.
Dobór twardości sprężyn - bez dopłat.
Specyfikacja dostępna tutaj : klik
a więc zaczynam kolejny zakup grupowy zawieszeń ISC
Zakup -termin zbierania chętnych do 20 Listopada.
Zaliczki do końca Listopada
Tak żeby bez problemu zdążyć z realizacją na połowę Lutego a może szybciej.
Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (40 dni płynie statek jak zawieszenia trafią do portu)
Zaliczki to 700 zł. Reszta do dopłaty jak zawiasy będą w Polsce.
Dolar (USD waluta) w dniu dzisiejszym kosztuje 3.72 zł - jeżeli cena USD przekroczy w styczniu 4 zł - każde całe zawieszenie będzie droższe o 100 zł
Jeżeli cena USD spadnie poniżej 3.65 -wysyłki będą gratis
Jeżeli USD spadnie do 3,44 obniżę cenę zawieszeń o 100 zł
Chcemy uczciwie.
Wzorujemy się na tym kantorze : http://www.kantory2.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate + pillowball - 3400 brutto.
Cena wersji SPORT - 3100 - jest ona bez Pillowball (łożysko górne) i bez camber plate regulacja pochylenia koła.
Z nowości -każde zawieszenie dostaje teraz kute klucze do regulacji wysokości są niezniszczalne
Zostały również zmienione gumki wokól sprężyn na teflon co ułatwia regulację na aucie.
Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Z ISC jeździ - miedzy innymi: Jakub Przygoński, Bartosz Ostałowski, Piotr Kozłowski, Artur Opiela(BudMat), Marek Wartałowicz(STW), Marek Smulik(Koi Drift),Marcin Wittchen,Mateusz Fijał(STW),S13 USER (Adaś),Karol Kowalski (TVN TURBO),Maciej Jarkiewicz, BratCebe ,Maciek Bochenek (Mistrzostwo 2012 na ISC) Team PRODRIFT a za granicą zawodnicy Formula Drift i wielu innych
KATALOG
Zapraszam na Facebook : klik
Każdy zamawiający może dobrać sobie twardość sprężyn.
Każdy kto wybrał by sobie złe sprężyny może je do tygodnia czasu od instalacji w aucie darmowo u nas wymienić na inne.
Każdy kto chce zakupić drugi komplet sprężyn - dopłaca za 4 sztuki - 600 zł.
Można również dokupić sobie tylko 2 sztuki - 350 zł
Dostępność prawie wszystkich samochodów Japońskich +BMW +VW + wiele innych.
W ofercie jest również wersja dedykowana do BMW E30 pod 4 śruby oraz do BMW E34
Istnieje możliwość zamówienia zawieszenia do BMW E30 w wersji pod 5 śrub i duży skręt - szczegóły na PW.
Możliwość Mixowania zamówienia bez dopłaty - przód inny tył inny , lub góra amortyzatora inna dół inny.
Można zamówić sam przód lub sam tył -cena ustalana na PW.
Każdy element w ISC można dokupić osobno - w pełni serwisowalna opcja - w przypadku uszkodzenia - nie ma problemu dostępności komponentów.
Dobór twardości sprężyn - bez dopłat.
Specyfikacja dostępna tutaj : klik
Ostatnio zmieniony 18 paź 2015 21:52 przez karamba, łącznie zmieniany 1 raz.
- blackdevil
- Posty: 136
- Rejestracja: 12 kwie 2015 22:15
- Auto: CG4
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Wołów
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
a ja zapytam z innej beczki... cena zawieszenia jest dużo wyższa niż w tamtym roku i od czego to zależy??
Do tego w żadnym ogłoszeniu nie jest napisane ,że te zawieszenia nie POSIADAJĄ certyfikatu TUV !!
Jeśli ktoś planuje rejestrację choćby w DE to nikt mu tego nie zarejestruje bez certyfikatu...
Do tego w żadnym ogłoszeniu nie jest napisane ,że te zawieszenia nie POSIADAJĄ certyfikatu TUV !!
Jeśli ktoś planuje rejestrację choćby w DE to nikt mu tego nie zarejestruje bez certyfikatu...
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Nie sprzedajemy zawieszeń w DE tylko w PL.
Zawieszenia są upalane w PL od lat , i jakoś nie ma negatywnych opini jakie zbierały niemieckie zawieszenia niby z TUV
Ceny sugeruje nam firma która to produkuje , transport morski , cło i każdy inny czynnik na który ma wpływ wartość dolara.
Jeśli zamawiał byś coś zza wody rok temu i teraz to znał byś odpowiedz , to chyba oczywiste że nie tylko nasze zawieszenia idą w górę ?
Zawieszenia są upalane w PL od lat , i jakoś nie ma negatywnych opini jakie zbierały niemieckie zawieszenia niby z TUV
Ceny sugeruje nam firma która to produkuje , transport morski , cło i każdy inny czynnik na który ma wpływ wartość dolara.
Jeśli zamawiał byś coś zza wody rok temu i teraz to znał byś odpowiedz , to chyba oczywiste że nie tylko nasze zawieszenia idą w górę ?
- blackdevil
- Posty: 136
- Rejestracja: 12 kwie 2015 22:15
- Auto: CG4
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Wołów
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
karamba ja wiem ,że są dobre jakościowo bo miałem nie jedno takie w ręku w tamtym roku i że wiele osób je ma i ja też pewnie kupię tylko chodzi mi o to ,że dużo ludzi migruje i mogą być zaskoczeni jak KBL100 kiedy mu powiedzieli w DE ,,Panie nie ma takiej opcji bo nie ma TUV '' i jednak powinno być to napisane na pierwszej stronie że nie posiada certyfikatów bo taki jest wymóg prawny i każdy kto sprzedaje byle jaki gażet bez certyfikatów TUV czy CE itd musi nas o tym informować tak jak jest to w przypadku lamp,tłumików itd... co do ceny to faktycznie zapomniałem ,że dolar teraz stoi wyżej ale powiedz mi czy nie zależnie ile było by chętnych to cena jest sztywna?? Mam jeszcze jedno pytanie bo tam każdy element można dokupić a jest gdzieś jakiś katalog części z jej nr i ceną czy coś w tym stylu??
Dzięki z góry za odpowiedź
Dzięki z góry za odpowiedź
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Ja jestem tylko pośrednikiem , pomagam chłopakom z planet-jdm , bo nie wyrabiają na cały kraj ogarniać grupowca , a ludzie już tak się do mnie przyzwyczaili że ciągle dostaje zapytania o grupowiec , kiedy zrobie itd więc go robię na prośbę innych
Co do ceny , jest z góry ustalona ta najbardziej korzystna bo nie mamy problemu w ogólnopolskim zakupie ze znalezieniem większej ilości chętnych.
Obecnie nie ma takiego katalogu , może się pojawi. Tak czy inaczej z całego zawieszenia można dokupić praktycznie każdy element , wystarczy napisać maila na sklep i w ciągu doby masz odpowiedz na kiedy i za ile
Co do ceny , jest z góry ustalona ta najbardziej korzystna bo nie mamy problemu w ogólnopolskim zakupie ze znalezieniem większej ilości chętnych.
Obecnie nie ma takiego katalogu , może się pojawi. Tak czy inaczej z całego zawieszenia można dokupić praktycznie każdy element , wystarczy napisać maila na sklep i w ciągu doby masz odpowiedz na kiedy i za ile
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Przypominam że termin upływa , do końca tygodnia zbieramy zaliczki , w poniedziałek już skladamy zamówienie produkcji , więc jak ktoś jeszcze się zastanawia to ostatnia szansa
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Może byliby jacyś chętni na jakiś ruch w tym kierunku ?
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Witam
Jestem w trakcie zbierania chętnych na zawieszenia ISC.
Jesli ktoś potrzebuje to zapraszam na pw i dogadamy szczegóły
Pozdrawiam Damian
Jestem w trakcie zbierania chętnych na zawieszenia ISC.
Jesli ktoś potrzebuje to zapraszam na pw i dogadamy szczegóły
Pozdrawiam Damian
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Tu też jest zbiórka na ISC modified.pl
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2147
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC
Ruszyło nowe zamówienie grupowe na zawieszenia gwintowane ISC, jakby ktoś był zainteresowany
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001