Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Szprotkowe CG4

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
szprotek91
Posty: 171
Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0 iES
Lokalizacja: Legnica

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: szprotek91 »

Tuleje stabilizatorów już na aucie :) Przednie pasują idealnie a tylne mogłyby być o milimetr większe
Załączniki
IMG_1884.JPG
IMG_1883.JPG
IMG_1882.JPG
IMG_1881.JPG
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: krisss111 »

czyli co? na tył brać 18?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: QuicksilveR »

krisss111 pisze:czyli co? na tył brać 18?
Bierz 17 mm, tak jak w oryginale. Po co robić sobie niepotrzebny luz?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
szprotek91
Posty: 171
Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0 iES
Lokalizacja: Legnica

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: szprotek91 »

Bierz 17mm, ja zamówiłem 16mm bo takie miałem wcześniej gumowe
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: krisss111 »

a, no ok... bo myślałem, że wziąłeś 17 i są za ciasne

EDIT:

tylko, że u nich nie ma 17 :roll:
jest 16 a potem 18
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
szprotek91
Posty: 171
Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0 iES
Lokalizacja: Legnica

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: szprotek91 »

Aha, faktycznie :P To chyba lepiej 16mm
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: krisss111 »

wziąlem 18 ... zobaczymy co z tego wyjdzie :roll:
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
szprotek91
Posty: 171
Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0 iES
Lokalizacja: Legnica

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: szprotek91 »

Już nie mogłem patrzeć na bród nawarstwiający się na Hannie i zrobiliśmy zimową kąpiel :D
Załączniki
IMG_1926.JPG
IMG_1927.JPG
Awatar użytkownika
farmi
Posty: 274
Rejestracja: 18 mar 2015 06:05
Auto: CG4 01 AT
silnik: F20B7
Lokalizacja: Polska

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: farmi »

Zbijałem te metalowe pierścienie i lekko rozgiełem widełki
Możesz to dokładnie pokazać/opisać? Co dokładnie zrobiłeś żeby amorki weszły w widełki do końca ??
szprotek91
Posty: 171
Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0 iES
Lokalizacja: Legnica

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: szprotek91 »

Jak już założyłem sprężyny to zbijałem z amorka pierścień zaznaczony na zdjęciu żółtym kółkiem, następnie rozszerzyłem szczelinę w widełkach przy pomocy przecinaka na zdjęciu zaznaczone żółtą strzałką. Potem przymierzyłem czy wszystko pasi i zaznaczyłem w którym miejscu trzeba będzie zrobic nowe wgłębienie na amortyzatorze w które potem wejdzie śruba ściskająca widełki na zdjęciu zaznaczone czerwoną strzałką, nowe będzie wyżej, wgłębienie zrobiłem tępym przecinakiem. Na czerwone kółka nie patrzcie bo to zdjęcie zapożyczone z naszego forum ;)
Załączniki
IMG_1929.JPG
ODPOWIEDZ