Strona 4 z 6

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 07 mar 2017 18:42
autor: markus
krisss111 pisze:do momentu kiedy nadeszła pora na ich wymianę ... wtedy piszczały tak, ze strach było jechać :-D
I to jest właśnie prawidłowo działający "akustyczny czujnik zużycia okładzin" :lol:

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 07 mar 2017 20:11
autor: wysio
ATE są dobre, tylko były zazwyczaj droższe od też dobrego Textara.

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 07 mar 2017 23:20
autor: regret
krisss111 pisze:miałem u siebie ATE i złego słowa nie mogę powiedzieć... ani nie piszczały, ani jakoś strasznie nie pyliły ... do momentu kiedy nadeszła pora na ich wymianę ... wtedy piszczały tak, ze strach było jechać :-D
+1

Dobrze dzialasz makrus. Twoja lala zasluguje na nowy stuff :)

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 07 mar 2017 23:43
autor: slepak
Miałem ATE tarcze i klocki, po 10 tyś km wywaliłem na śmietnik, tarcze się pokrzywiły, widocznie klocki twarde i przegrzały tarcze.
Kupiłem oryginalne tarcze na przód, do tego klocki zimmermanna i mam problem z głowy.
Na tyle cały kpl. zimmermanna i też bez żadnych przygód.
Także obawiam się że te klocki ATE mogą być za twarde do tych tarcz, ale wiadomo każdy ma inny styl jazdy, także zdaj relacje po pół roku jak się sprawuje ten zestaw.

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 08 mar 2017 11:39
autor: markus
Jesteś jedyną znaną mi osobą, która skarży się na ATE :) Moje auto jest jednak normalnie, żeby nie powiedzieć spokojnie, traktowane więc myślę że ten zestaw zda egzamin.

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 08 mar 2017 16:13
autor: slepak
markus pisze:Jesteś jedyną znaną mi osobą, która skarży się na ATE :) Moje auto jest jednak normalnie, żeby nie powiedzieć spokojnie, traktowane więc myślę że ten zestaw zda egzamin.

Sprzedawałem kilka dobrych lat części samochodowe(z 7-8 lat to będzie na pewno) to i "najlepszym producentom" się wpadki zdarzały,także reklamacje to i na ATE przyjmowałem,pompy Aisin potrafiły podciekać i mógłbym tak długo pisać, czasami winny był niewłaściwy montaż części, czasami zapieczone zaciski czy właśnie wadliwa cała seria towaru.
Części w chwili obecnej to ruletka. Dlatego do siebie zamontowałem "eksperymentalnie" oryginalne tarcze Hondy Made In Japan i problemów jak na razie żadnych, a skuteczność hamowania rewelacyjna,chodź nadal boli trochę cena i siedzi gdzieś z tyłu głowy :mrgreen: .
Tak jak pisałem, ja mam ciężką nogę i setki kilometrów autobanów do dyspozycji bez limitów prędkości, dlatego może i 300mm ATE nie wytrzymały. Kiedyś to i Bosch robił świetne tarcze i klocki, teraz już tak kolorowo nie jest.
Obecnie każdy z producentów ucieka do krajów gdzie wyprodukuję się coś dla niego taniej niż w EU, co jest oczywiste z powodu większego zarobku, a konkurencji coraz więcej.

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 08 mar 2017 23:53
autor: Prywo
ja mam w ATSie z przodu tarcze i klocki ATE i jak na razie jest spoko, ale co prawda dopiero zrobiłem około 8 tyś km
w Rce miałem Zimmermany sporty + klocki HAWK i to było super połączenie.

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 09 mar 2017 01:05
autor: hemicuda
co do pomp aisin wiele sie naczytałem o `felernych`wersjach..m.in w usa (akcje serwisowe w j35 honda stream bodajże) , co do tarcz+klocków..miałem mikody tarcze + blueprint klocki i klocki jadło mocno..pyliło felgi..ale hamulec był bdb ;) jeśli to pomoże

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 09 mar 2017 01:24
autor: slepak
Prywo pisze:ja mam w ATSie z przodu tarcze i klocki ATE i jak na razie jest spoko, ale co prawda dopiero zrobiłem około 8 tyś km
w Rce miałem Zimmermany sporty + klocki HAWK i to było super połączenie.
Generalnie po przesiadce z Kpl. ATE na przodzie na zestaw OEM tarczę + klocki zimmermann wielka różnica na plus,czego się nie spodziewałem, bo też wysoko oceniałem ATE,mimo że po 10 tyś km klocki jak i tarcze wylądowały w śmietniku.
Oczywiście mocniej hamowałem po jakiś 1500 km aż się wszystko ułożyło.

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

: 09 mar 2017 10:05
autor: Prywo
ja brałem to co było, a było tylko ATE i dla tego taki wybór, a ile takie tarcze OEM kosztują w ASO ?