Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Silnik z Prelude

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Silnik z Prelude

Post autor: Prywo »

Adi pisze:W CG2 wystarczy przenieść akumulator do bagażnika jeśli chodzi o komorę silnikową i nic więcej Sanki są te same mocowania łap są inne i da się to przerobić.
Pomyśl jaki byłby sens gdyby Honda wkładała inną stanę grodziową pod j30 i wózek po prostu nie opłacalne.
jeżeli to było skierowane do mnie to nie bardzo kumam :?:

nikt nie mówi tutaj że sanki czy konstrukcja budy jest inna w CG2, CG4, CG3 itd bo to by było jak mówisz nieopłacalne by zmieniać całą linię produkcyjną , w CG2 silnik jest zupełnie inny i zmiana wiąże się obowiązkowo ze zmianą półosi, skrzyni (co w przypadku skrzyni z F serii nie jest obowiązkiem) całego osprzętu pod maską i część rzeczy w kabinie, wybierak, pedały, zegary na takie od manuala, po zmianie nie ma potrzeby przenoszenia akumulatora do bagajera, wystarczy dorwać podstawę akumulatora z wersji F20 lub F23
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Silnik z Prelude

Post autor: kbl100 »

Prywo pisze:
Adi pisze:W CG2 wystarczy przenieść akumulator do bagażnika jeśli chodzi o komorę silnikową i nic więcej Sanki są te same mocowania łap są inne i da się to przerobić.
Pomyśl jaki byłby sens gdyby Honda wkładała inną stanę grodziową pod j30 i wózek po prostu nie opłacalne.
jeżeli to było skierowane do mnie to nie bardzo kumam :?:

nikt nie mówi tutaj że sanki czy konstrukcja budy jest inna w CG2, CG4, CG3 itd bo to by było jak mówisz nieopłacalne by zmieniać całą linię produkcyjną , w CG2 silnik jest zupełnie inny i zmiana wiąże się obowiązkowo ze zmianą półosi, skrzyni (co w przypadku skrzyni z F serii nie jest obowiązkiem) całego osprzętu pod maską i część rzeczy w kabinie, wybierak, pedały, zegary na takie od manuala, po zmianie nie ma potrzeby przenoszenia akumulatora do bagajera, wystarczy dorwać podstawę akumulatora z wersji F20 lub F23
Uwierz mi, nie przetłumaczysz... :D

Jakie snaki by nie były to i tak h22a obd2 nie mieści się w nie bo jest o wiele niżej osadzony od F serii.
frajcik
Posty: 76
Rejestracja: 12 sty 2013 19:07
Auto: ce9 cg2
silnik: f22z2 j30a1
Lokalizacja: Susz / Gdańsk

Re: Silnik z Prelude

Post autor: frajcik »

Jak zacznie robić to się przekona ;)
Były: Accord CC7-> Civic EJ1-> Accord CE9 (w kapitalnym remoncie)-> Accord CG2 -> Accord CD7 -> Accord CS1 -> Accord CD5
Są: Accord CM1, Legend KA8, Accord CS1
Adi
Posty: 51
Rejestracja: 25 lip 2013 22:41
Auto: CG2
silnik: v6
Lokalizacja: Gdynia

Re: Silnik z Prelude

Post autor: Adi »

kbl100 pisze:
Prywo pisze:
Adi pisze:W CG2 wystarczy przenieść akumulator do bagażnika jeśli chodzi o komorę silnikową i nic więcej Sanki są te same mocowania łap są inne i da się to przerobić.
Pomyśl jaki byłby sens gdyby Honda wkładała inną stanę grodziową pod j30 i wózek po prostu nie opłacalne.
jeżeli to było skierowane do mnie to nie bardzo kumam :?:

nikt nie mówi tutaj że sanki czy konstrukcja budy jest inna w CG2, CG4, CG3 itd bo to by było jak mówisz nieopłacalne by zmieniać całą linię produkcyjną , w CG2 silnik jest zupełnie inny i zmiana wiąże się obowiązkowo ze zmianą półosi, skrzyni (co w przypadku skrzyni z F serii nie jest obowiązkiem) całego osprzętu pod maską i część rzeczy w kabinie, wybierak, pedały, zegary na takie od manuala, po zmianie nie ma potrzeby przenoszenia akumulatora do bagajera, wystarczy dorwać podstawę akumulatora z wersji F20 lub F23
Uwierz mi, nie przetłumaczysz... :D

Jakie snaki by nie były to i tak h22a obd2 nie mieści się w nie bo jest o wiele niżej osadzony od F serii.
Ty jesteś najbardziej obeznany więc napisz dokładnie jak u Ciebie to wszystko wyglądało:P
Może być PW chociaż myślę że nie tylko ja chce posiadać taką wiedzę;)
WOLA1983
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2012 17:31
Auto: cg4 01
silnik: f20b7
Lokalizacja: Poznań

Re: Silnik z Prelude

Post autor: WOLA1983 »

Zanim wsadzisz tam h serie to najpierw zadbaj o zawieszenie i sztywność budy...chyba że jesteś mistrzem prostej, bo dla mnie to bez sensu wkładać tu silnik z taką charakterystyką. Osobiście jak bym miał robić SWAP do kupy to na coś z 6 garami i ponad trzema litrami,ale to i tak by trzeba powalczyć z zawiecha,wagą,trakcją i przeniesieniem napedu.Niestety kupa się nie nadaje do szybkiej jazdy...jak i każda Honda powiedzmy od 01 :cry: ale może magia type r powróci... OBY 8-)
Adi
Posty: 51
Rejestracja: 25 lip 2013 22:41
Auto: CG2
silnik: v6
Lokalizacja: Gdynia

Re: Silnik z Prelude

Post autor: Adi »

Chyba kolega coś nie w temacie?? Poza tym chyba wypada się przywitać???
WOLA1983
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2012 17:31
Auto: cg4 01
silnik: f20b7
Lokalizacja: Poznań

Re: Silnik z Prelude

Post autor: WOLA1983 »

Hm zarejestrowałem się trochę wcześniej od ciebie więc jestem po przedstawieniu.Trochę jestem nagrzmocony,może pomyliłem tematy może nie, ale swoje zdanie wyraziłem na temat h serii w kupie.Chociaż wedle mnie wsadzaj tam NORMALNY silnik i jeszcze go dmuchaj,ja zawsze jestem za zwiększaniem ilości kuni w stajni :D
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Silnik z Prelude

Post autor: figo »

WOLA1983 pisze:Niestety kupa się nie nadaje do szybkiej jazdy...jak i każda Honda powiedzmy od 01 :cry: ale może magia type r powróci... OBY 8-)
tutaj chyba poleciałeś za daleko z teorią bo EP3 (czytaj type r 7 gen) to świetne auto do szybkiej jazdy :)
HR
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Silnik z Prelude

Post autor: kbl100 »

Jak włożysz h22a to musisz mieć fotele kubełkowe bo inaczej to bez sensu

Odpowiedziałem na poziomie tego tematu :lol:

Panowie kupować silniki i wkładać. Jaki problem ? jak będą jakieś problemy to pomożemy.
Awatar użytkownika
TheRealCzarls
Posty: 120
Rejestracja: 22 mar 2013 17:38
Auto: cg4
silnik: 2.0
Lokalizacja: wwa

Re: Silnik z Prelude

Post autor: TheRealCzarls »

to i ja dorzuce pare słów do tego tematu :)

kazdy mowi albo o turbo albo o serii H, a ja wiem powiem K24 :D dlaczego? jednostka jest młodsza od serii H i jest chyba bardziej rozwojowa. K24 - 190 KM w manualu juz robi delikatne zamieszanie ale wiadomo ze mozna zawsze cos tam dlubnac czy to przelot czy kolektor wyd, potem strojenie i juz sie robi weselej. Meilowalem jakis czas temu z SSG i oni chieli za montaz serii K do naszcyh Qpet cos okolo 2.5 tysia (zapewne dochodza do tego jeszcze opłaty za dodtakowe czesci podczas montazu). Wiem ze sumka sie robi duza ale kazdy przedstawia swoje propozycje :) z reszta kto powiedział ze tuning jest tani ;)
ODPOWIEDZ