Nowy gadżet ???QuicksilveR pisze:KOko pisze: A tymczasem przymiarki do nowego gadżetu... Więcej info niebawem
Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
"Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
Dokładnie Michał, nawet kształt się zgadza... Z grubsza
Mała przymiarka, na razie bez bagażnika bazowego.
Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka
Mała przymiarka, na razie bez bagażnika bazowego.
Wysłane z mojego LLD-L31 przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
Czy to mobilny barek?
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
Soczyście
Bazowy też z Thule`a dobierasz?
Bazowy też z Thule`a dobierasz?
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
Przez chwilę myślałem, że zarzuciłeś go sobie od tak bez niczego na daszek
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
A jak... Nazwa Spirit zobowiązujeKrzysiek15255 pisze:Czy to mobilny barek?
Taki jest plan. W ostateczności, znalazłem też dedykowany do Coupe polskiej produkcji.fotografiks pisze:Soczyście
Bazowy też z Thule`a dobierasz?
Nie ma ryzyka, nie ma zabawyKOko pisze:Przez chwilę myślałem, że zarzuciłeś go sobie od tak bez niczego na daszek
Edit: 2018-07-13
Wpadł nowy "używany" bagażnik dachowy Thule od 3-drzwiowego Nissana Almery N16 fl. Zmienione tylko gumowe podkładki na pasujące do dachu.
Belki, jeśli dobrze pamiętam, 120 cm. Finalnie, stopy ciut wyższe niż w zestawie Thule (dużo nowszy model), który przymierzałem wcześniej.
Cena była śmieszna, jak na zestaw do 2/3-drzwiowego auta.
Na pusto, słychać szum od ok. 100 km/h, ale myślę, że to kwestia szczelnego zaślepienia otworów montażowych.
Pozostaje poczekać, aż kolega, u którego leży mój box, wróci z urlopu i będzie można zrobić pełną przymiarkę.
EDIT: 2018-07-26
Trochę zmian mechanicznych
Na przednią oś wpadły zregenerowane zaciski z Accord VIII Type-S + nowe tarcze Zimmermann 320/32 mm + klocki EBC Green.
Standardowe tarcze i klocki jeszcze w dobrym stanie.
Zaciski z Coupe, mimo że troszkę uwalone, to pracują wzorowo (widać, że poprzedni właściciel dbał).
Nie obyło się bez problemów. Na podniesionym aucie, wszystko było ok, nic nie tarło.
Po opuszczeniu i przejechaniu kilku metrów okazało się, że jarzmo trze o felgę. W efekcie - felga przytarta, a z jarzma zdarty lakier do żywego
Trzeba było poczekać na dystanse 5 mm...
Udało się uzyskać wystarczający odstęp, nie wychodząc przy tym z kołami poza nadkole.
Na tył też poszły dystanse 5 mm.
Przy okazji, znowu pokręciłem gwintem - tym razem z przodu skręciłem 5 mm sprężynę (zwiększyłem napięcie) i wykręciłem 1 cm kolumnę amortyzatora. Wyszło trochę za wysoko, więc kolumnę skręcę znowu o ten 1 cm i powinno być git.
Z tyłu też skręciłem sprężynę o 5 mm, dzięki czemu auto poszło nieco w górę. Niestety, kolumny amorka nie da się już bardziej wykręcić, bo skończył się bezpieczny zakres, więc tak już musi zostać.
Hamulce jeszcze do dopieszczenia, bo trzeba je dotrzeć. Poza tym, pozostały do zamontowania przewody w oplocie, ale to już chyba dam do mechanika, bo nie bardzo chcą puścić śruby i trzeba mieć na to jakiś patent (oprócz WD-40).
EDIT: 2018-07-27
Przód poszedł jednak 1 cm w dół...
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re:
No to qpeta prawie gotowa do wakacji.
Jeszcze tylko niezbędne wymiany płynów, filtrów, etc. i można ruszać na urlop... za dwa tygodnie
A jakby ktoś miał ochotę się spotkać, to będę w niedzielę w Gdańsku A może i w sobotę.
Jeszcze tylko niezbędne wymiany płynów, filtrów, etc. i można ruszać na urlop... za dwa tygodnie
A jakby ktoś miał ochotę się spotkać, to będę w niedzielę w Gdańsku A może i w sobotę.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
Udanego urlopu. I powiedz mi jak wrażenia po zamontowaniu 320.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
Urlop dopiero od 15.08... niestety.Krzysiek15255 pisze:Udanego urlopu. I powiedz mi jak wrażenia po zamontowaniu 320.
320 hamują świetnie. Początkowo myślałem, że jest jakiś problem, bo wydawało się, że łapią z opóźnieniem. Ale okazało się, że to kwestia dotarcia klocków.
W jeździe miejskiej różnicy nie czuć.
Za to w jeździe autostradowej hamowanie jest o wiele lepsze. Reakcja jest natychmiastowa, zero bicia na tarczy, a prędkość auta spada w błyskawicznym tempie.
Jeszcze nie sprawdzałem mocnego hamowania.
Ciekawe, czy będzie jeszcze jakaś różnica po zmianie przewodów hamulcowych.
Na przyszły rok pokuszę się chyba jeszcze o heble na tył, takie jak u Mieszka, czyli 292 z Avensis.
Edit: 2018-08-04
Można żyć i jeździć dalej.
Łączniki i poduszki stabilizatorów wymienione na przodzie (CTR i OEM), nastała błoga cisza.
Wymienione także olej silnikowy i AT. W silniku przeszedłem z 5w40 na 5w30.
Do skrzyni poszło trochę oliwy Valvoline ATF. Za kilkaset km jeszcze jedna wymiana i można śmigać do Cro.
Edit: 2018-09-07
Prawie 4000 km zaliczone. Autko łyknęło je bez zająknięcia.
Hamulce się dotarły i teraz to sama przyjemność hamować Można powiedzieć, że przy hamowaniu trzeba uważać na tył, bo widok w lusterku wstecznym przestraszonych oczu kierowcy, który siedzi ci na tyle... bezcenny. Jeden nie zdążył zareagować, ale na szczęście w korku, przy minimalnej prędkości
Kilka fotek z klapka
Z nowości: nabyłem drogą kupna 17-calowe felgi OEM od Acco VIII Type-S. Do tego dojdą oponki Dębica Frigo HP2 w rozmiarze 225/45 i można myśleć o zimie
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: "Nowa Nadzieja" Accord Coupe 3.0 V6 2001 ::: QuicksilveR
...nabyłem w drodze kupna.. jakbyś codziennie auta na cegłach zostawiał ludziom.