Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Lebow »

Jak to mówili chłopi Reymonta, glabastycznie :D
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Fajnie że się podoba. Najwazniejsze że mi się podoba, na żywo dużo lepiej to wygląda.

Teraz czeka mnie jeszcze pare modów ale to już pewnie po sezonie.
Awatar użytkownika
rexio
Posty: 815
Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
Auto: Accord Coupe 02
silnik: J30A1
Lokalizacja: Slask

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: rexio »

Piekny duet! Kurde, ten kombiak z tylu mi sie bardzo podoba!
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Teraz szykuje się jeszcze pare zmian.

Najważniejsze to muszę zmienić tarcze hamulcowe na większe.
Kupiłem nowe tarcze i klocki i zaczęły bić po 5tys km
Są stanowczo za małe i za cienkie do tak ciężkiego auta.

Zastanawiam się czy brać 320mm z VIIIgena czy robić jakieś tarcze jak niektórzy z nissana 350z
Koszta podobne, tylko czy te adaptery są w pełni bezpieczne ?
Do tego koniecznie nowe przewody hamulcowe.
Do wymiany będzie niedługo rozrząd i serwis klimy. Czasem coś żegota. Nie wiem czy łożysko czy sprężarka czy co.

Do tego trzeba będzie zrobić cały nowy układ wydechowy i jakieś ładne nieduże puszki.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: QuicksilveR »

Kondziu pisze:Zastanawiam się czy brać 320mm z VIIIgena czy robić jakieś tarcze jak niektórzy z nissana 350z
Ja bym brał z VIII gen. Przeróbek minimum i pewne rozwiązanie. Możesz jeszcze pomyśleć o układzie hamulcowym z Acury TL typeS od 2004 roku. Widziałem u Sarena i powiem Ci, że robi wrażenie. To zestaw Brembo, jeśli dobrze pamiętam. Nie wiem tylko, jak z dopasowaniem w Acco. Ale myślę, że podobnie, jak z zestawem z Legenda.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

A jak ze swapem na tył?
Szukam od rana ale chyba nikt tego nie robił tutaj.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: QuicksilveR »

Kondziu pisze:A jak ze swapem na tył?
Szukam od rana ale chyba nikt tego nie robił tutaj.
Swapa na tył robił ktoś na HAKP, jak dobrze pamiętam. Ale do VII gen.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Tak sobie szperam i szukam.
Czym się różni ten mój silnik J30A2 od reszty J30A1

Jak narazie to znalazłem tylko że katalogowo jest 207KM.
Ciekawe co jeszcze? :roll:
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: QuicksilveR »

Tu jest ciekawa dyskusja
http://www.v6performance.net/forums/6th ... eable.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Właściwie sprowadza się do tego, co sam wymyśliłem, czyli że jest to wersja J30A1 tylko na Azję :)
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Autko cały czas sobie jeździ. Oczywiście okazyjnie.
Szukam jakiegoś dobrego preparatu do skóry żeby o nią zadbać. Bo mam jakiś balsam tylko.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Naklejeczka z servisu w Bahrajnie :-)

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ