Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Dolot
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Dolot
Polecam przestudiować temat :
http://www.hondatech.pl/topics20/6033.h ... 4b4af5d56c" onclick="window.open(this.href);return false;
Potwierdzone wyniki z hamowni z dolotem sri i cai na tym samym setupie. Jak widać sri znacznie zwiększa stajnie cai niestety nie wypada najlepiej. Oczywiście nie jest regułą że w waszych silnikach będzie podobnie.
http://www.hondatech.pl/topics20/6033.h ... 4b4af5d56c" onclick="window.open(this.href);return false;
Potwierdzone wyniki z hamowni z dolotem sri i cai na tym samym setupie. Jak widać sri znacznie zwiększa stajnie cai niestety nie wypada najlepiej. Oczywiście nie jest regułą że w waszych silnikach będzie podobnie.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Dolot
zdejmujesz koło, przedni zderzak, odkręcasz wszystko od góry, odkręcasz śruby przy rezonatorze (przyda się przedłużka nasadki ok. 20 cm będzie łatwiej) i składasz wszystko do kupy.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Dolot
nie trzeba zdejmować ale:
- trzeba dysponować krótkim śrubokrętem gwiazdkowym i kluczem nasadowym lub kątowym 8 lub 10 (nie pamiętam) by odkręcić śruby od strony koła
- lub skręcać koła raz w lewo a raz w prawo na maxa by je odkręcić, a jak dochodzi gleba i szeroka guma to już jest całkiem fajnie.
ja wolę zdjąć koła i mieć ogarnięte profi, tym bardziej że sądząc z fotek auta, Audio ma warunki by to zrobić i nie będzie się męczył pod blokiem na ulicy
a no i jeszcze zapomniałem o jednym jak ma osłonę silnika to trzeba odpiąć spinki/kołki do spodu by całkowicie zdjąć zderzak, ale jak się zdejmuje zderzak to chyba już to wie
- trzeba dysponować krótkim śrubokrętem gwiazdkowym i kluczem nasadowym lub kątowym 8 lub 10 (nie pamiętam) by odkręcić śruby od strony koła
- lub skręcać koła raz w lewo a raz w prawo na maxa by je odkręcić, a jak dochodzi gleba i szeroka guma to już jest całkiem fajnie.
ja wolę zdjąć koła i mieć ogarnięte profi, tym bardziej że sądząc z fotek auta, Audio ma warunki by to zrobić i nie będzie się męczył pod blokiem na ulicy
a no i jeszcze zapomniałem o jednym jak ma osłonę silnika to trzeba odpiąć spinki/kołki do spodu by całkowicie zdjąć zderzak, ale jak się zdejmuje zderzak to chyba już to wie