Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: fotografiks »

misio40 pisze:Dawaj zdjęcia środka 8-) ... no ale tylne obrysówki to rarytasik ! A na tylne uslampy to też by było kilku chętnych :lol:
Środek także cyknę jak będzie chwila na działce... ew gdzieś w ciekawy miejscu jak wyląduje tam z aparatem... wiec może trochę mi jeszcze zejdzie;)

No obrysówki oraz brak migaczy bocznych... miodzio... Kurcze "dizajnerzy" amerykańscy wpuszczający fury na rynek mają inne i chyba lepsze podejście do tematu niż "nudni" europejczycy ;)
matysziom pisze:mozna polepszyc hamowanie nalezy zastosowac zaciski z ATR (tarcza 300mm) zacisk 2tloczkowy wchodza Plug&Play
Co do Prelude 2.2 to sie nie wypowiadam ale tam chyba byly 1 tloczkowe zaciski
Dokładnie, lecz w moim przypadku swap z Preludy oznacza przejście z 260 mm na 282 (Plug&play i zostają 4 szpilki), a to już jest różnica... Chociaż mało kiedy po naszych drogach lata się ponad 180 km/h wiec nie mam na to ciśnienia:) Aczkolwiek gdzieś tam pomysł się tli...
loot pisze:A w Preludzie jakie sa hamulce? Tzn jaka srednica tarczy i czym sie roznia?
To w sumie jedynie pomocna informacja dla "czteroszpilkowców" (LX US) ;)
Ty masz w serii taką średnicę więc u Ciebie jedynie przekładka jak kolega Matysziom wspominał lub rzeźba z Legenda ... tylko to już większy wyczyn...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
matysziom
Posty: 1156
Rejestracja: 15 sie 2011 21:32
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: matysziom »

fotografiks pisze:
Dokładnie, lecz w moim przypadku swap z Preludy oznacza przejście z 260 mm na 282 (Plug&play i zostają 4 szpilki)
z tego co wyczytalem to:
Accord coupe usa / canada i prelude: tarcze 282 mm, grubość 23 mm, zacisk jednotłoczkowy.
wiec czemu tarcza 260 :?: moglbys tez pomyslec o zaciskach z acco EU wtedy masz 2 tloczki i 280mm
Awatar użytkownika
rychu94
Posty: 215
Rejestracja: 31 maja 2011 00:08
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3
Lokalizacja: EWE

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: rychu94 »

kolejny USDM i oto chodzi a nie nudne EU :lol:
co do hamulców to zrób swapa z CG4(tarcze 282,zaciski dwutłoczkowe )ja tak mam w mojej i szczerze mówiąc znacznej różnicy nie ma tylko ładnie wygląda przy dużej feldze ;)
były HONDY/SUBARYNY/LEXUS a jest KIZASHI
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: krisss111 »

dajcie jakąś fotkę tego jednotłoczkowego zacisku... bo aż ciekaw jestem jak to wygląda.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: fotografiks »

matysziom pisze: z tego co wyczytalem to:
Accord coupe usa / canada i prelude: tarcze 282 mm, grubość 23 mm, zacisk jednotłoczkowy.
wiec czemu tarcza 260 :?:
Być może taka była fantazja inżyniera prowadzącego projekt;)

(US - 45251-S84-A01 DISK, FR. BRAKE) -> 260mm
rychu94 pisze:kolejny USDM i oto chodzi a nie nudne EU :lol:
Tak zwany amerykański luz...
No i rasowy bęben z tyłu to podstawa ;)
rychu94 pisze: szczerze mówiąc znacznej różnicy nie ma tylko ładnie wygląda przy dużej feldze ;)
Dlatego też nie mam dużego ciśnienia na te zmiany...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
tomiek
Posty: 790
Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
Auto: CG3
silnik: H22A
Lokalizacja: Warszawa WK i WD

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: tomiek »

Mój kolor!
No i USDM, a raczej Kanada ;)
Wkładaj OEM lampy USDM na przód, bo głupio wygląda bez żółtych obrysówek.
Rozumiem, ze wewnątrz króluje szary welur?
Masz ABS? Chyba nie...

Pokaz zdjęcie tyłu.
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3

Post autor: fotografiks »

tomiek pisze:Mój kolor!
No i USDM, a raczej Kanada ;)
Dokładnie
tomiek pisze: Wkładaj OEM lampy USDM na przód, bo głupio wygląda bez żółtych obrysówek.
Jak już wspominałem ze względu słaby flow projektowy europejczyków i tym samym problemy przeglądowo-drogowe należało pozbawić samochód kilku zacnych elementów designu... :/
tomiek pisze:
Rozumiem, ze wewnątrz króluje szary welur?
Masz ABS? Chyba nie...

Pokaz zdjęcie tyłu.
Dokładnie tak jak piszesz...
ABS w nodze - ale jak się to mówi - nie ma sie psuć;)

A co do zdjęć to wrzuće coś jak tylko coś ciekawego ustrzele, a pogoda nie nastraja... Druga sprawa jest taka, że aktualnie na działce buduję drewnianą bardachę wiec ze względu na bagażnik dachowy eksploatuje IV gena;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Trojan »

nawet nie głupio wygląda ten cały zadek oświetlony 8-)
Dobra ta fotka na której wygląda jak model na jakiejś makiecie :mrgreen:
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: fotografiks »

Jak dla mnie tyle światła z tyłu to kozak...
Z odległości w ciemności wygląda jak wielka zagadka;)

Na razie jednak wróciłem do lamp ze wstawkami, bo lecę za granice i nie chce się narażać na ewentualne dodatkowe problemy i zatrzymania;)

PS.
Już mam opracowany patent na kierunkowskazy... tak aby zostawić jak w US oryginale 6 x pozycja z tyłu i pomarańczowy kierunek sprytnie ukryty w lampie;)
Na tą chwilę beta testy w słońcu jednej lampy zostały zaliczone...
Wiec muszę skompletować drugą i mam cichą nadzieje ze Ci co będą jechać za mną będą mogli się delektować pełnią czerwonego światła i pomarańczowym kierunkiem;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Honda Accord Coupe 2.3 CG3 USDM

Post autor: Trojan »

Wydaje mi się ,że za granicą nie musisz się stresować czerwonymi kierunkami.
Daj znać jak przetestujesz te żarówki które zamówiłeś na przód.
ODPOWIEDZ