Środek także cyknę jak będzie chwila na działce... ew gdzieś w ciekawy miejscu jak wyląduje tam z aparatem... wiec może trochę mi jeszcze zejdzie;)misio40 pisze:Dawaj zdjęcia środka ... no ale tylne obrysówki to rarytasik ! A na tylne uslampy to też by było kilku chętnych
No obrysówki oraz brak migaczy bocznych... miodzio... Kurcze "dizajnerzy" amerykańscy wpuszczający fury na rynek mają inne i chyba lepsze podejście do tematu niż "nudni" europejczycy
Dokładnie, lecz w moim przypadku swap z Preludy oznacza przejście z 260 mm na 282 (Plug&play i zostają 4 szpilki), a to już jest różnica... Chociaż mało kiedy po naszych drogach lata się ponad 180 km/h wiec nie mam na to ciśnienia:) Aczkolwiek gdzieś tam pomysł się tli...matysziom pisze:mozna polepszyc hamowanie nalezy zastosowac zaciski z ATR (tarcza 300mm) zacisk 2tloczkowy wchodza Plug&Play
Co do Prelude 2.2 to sie nie wypowiadam ale tam chyba byly 1 tloczkowe zaciski
To w sumie jedynie pomocna informacja dla "czteroszpilkowców" (LX US)loot pisze:A w Preludzie jakie sa hamulce? Tzn jaka srednica tarczy i czym sie roznia?
Ty masz w serii taką średnicę więc u Ciebie jedynie przekładka jak kolega Matysziom wspominał lub rzeźba z Legenda ... tylko to już większy wyczyn...