z tym się zgodzę. Ręczna robota to wcieranie brudu w podłoże materiału. Karcher do dywanów robi robote podsufitówke odpuściłbym sobie na waszym miejscu bo odkleja się po karcherze i jest lipasoul pisze:nie ma nic lepszego od piorącego karchera niestety, używanie ręcznych środków to zawsze szorowanie a co za tym idzie, "mechacenie" się materiału
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
CG3 H22A USDM by tomiek
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Zdarza się że odkleja się, ale bym nie straszył. Jak mówiłem kumpel prał kilkanaście aut i na razie w golfie 4 się dokleiła i w jakimś francuzie W civic'ach i accordach się trzymały :pkbl100 pisze:z tym się zgodzę. Ręczna robota to wcieranie brudu w podłoże materiału. Karcher do dywanów robi robote podsufitówke odpuściłbym sobie na waszym miejscu bo odkleja się po karcherze i jest lipasoul pisze:nie ma nic lepszego od piorącego karchera niestety, używanie ręcznych środków to zawsze szorowanie a co za tym idzie, "mechacenie" się materiału
HR
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
w accordzie 5 gen się np odkleiła. Po podsufitówce się nie chodzi więc na wszelki wypadek proponuje ją wyprać ręcznie wilgotną szmatką z wanishemfigo pisze:Zdarza się że odkleja się, ale bym nie straszył. Jak mówiłem kumpel prał kilkanaście aut i na razie w golfie 4 się dokleiła i w jakimś francuzie W civic'ach i accordach się trzymały :pkbl100 pisze:z tym się zgodzę. Ręczna robota to wcieranie brudu w podłoże materiału. Karcher do dywanów robi robote podsufitówke odpuściłbym sobie na waszym miejscu bo odkleja się po karcherze i jest lipasoul pisze:nie ma nic lepszego od piorącego karchera niestety, używanie ręcznych środków to zawsze szorowanie a co za tym idzie, "mechacenie" się materiału
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
A to spoko. Vanisha schowam sobie do prania dywanó w domu
Piorący odkurzacz karchera trzba będzie skądś "wyczarować" .Na razie nie ma z tym pośpiechu. I tak dopucowałem co sie dało i jest miód
Z innej beczki:
KLIMATYZACJA:
Moze ktoś z Was mi pomoże.
Mam pytanie: Czy wentylator klimatyzacji włącza się od razu po naciśnięciu przycisku klimy, czy włącza się dopiero później?
Ja mam u siebie dość dziwne zachowanie:
- włączam klimę przyciskiem - chłodzi
- po jakimś czasie (pół minuty) przestaje chłodzić
- nagle spadają obroty i coś "jakby chciało się załączyć w sprężarce" - załącza się to coś i z powrotem chłodzi klima - obroty silnika się stabilizują do normalnych (800-900 obr).
- i tak w kółko
- wentylator klimy włacza się równocześnie z wentylatorem chłodnicy i wyłacza wraz z nim (tak jakby były razem spięte elektrycznie)
Czy wentylator klimatyzacji nie powinien działać niezależnie? Kiedy powinien sie załączać?
Układ świeżo nabity czynnikiem. Całość szczelna.
Help!
Piorący odkurzacz karchera trzba będzie skądś "wyczarować" .Na razie nie ma z tym pośpiechu. I tak dopucowałem co sie dało i jest miód
Z innej beczki:
KLIMATYZACJA:
Moze ktoś z Was mi pomoże.
Mam pytanie: Czy wentylator klimatyzacji włącza się od razu po naciśnięciu przycisku klimy, czy włącza się dopiero później?
Ja mam u siebie dość dziwne zachowanie:
- włączam klimę przyciskiem - chłodzi
- po jakimś czasie (pół minuty) przestaje chłodzić
- nagle spadają obroty i coś "jakby chciało się załączyć w sprężarce" - załącza się to coś i z powrotem chłodzi klima - obroty silnika się stabilizują do normalnych (800-900 obr).
- i tak w kółko
- wentylator klimy włacza się równocześnie z wentylatorem chłodnicy i wyłacza wraz z nim (tak jakby były razem spięte elektrycznie)
Czy wentylator klimatyzacji nie powinien działać niezależnie? Kiedy powinien sie załączać?
Układ świeżo nabity czynnikiem. Całość szczelna.
Help!
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Wszystko działa jak należy. Oba wentylatory powinny chodzić bo jak zauważyłeś chłodnica klimatyzacji jak i cieczy są na całej długości pasa przedniego z tym, że pierwsza jest od klimy, a druga od cieczy (tak jest przynajmniej w oryginale). Spręzarka nie zawsze chodzi cały czas, jest to uwarunkowane temp zewnetrzną oraz ciśnieniem w ukł. klimatyzacji. Po włączeniu klimy ecu podbija obroty o ok 200 rpm i tak powinno być, jeżeli nie to jest coś namieszane.(brudny krokowy, przepustnica, ewentualnie niepodłączony przewód sterujący klimą do ecu) Cały czas mówimy o klimatyzacji manualnej którą posiadasz.
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
sprezarka powinna wylaczyc sie gdy juz ochlodzi w srodku do odpowiedniej temp - przynajmniej tak jest u mnie i tak slyszalem na serwisie klimy
pol min to bardzo szybko
pol min to bardzo szybko
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
u mnie było tak ze chodziła i wyłączała się srednio co moze 3-5 minut, zalezy jeszcze od temperatury na dworze, ale im cieplej tym dluzszy byl czas miedzy chwilowymi wyłączeniami sprezarki
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Jutro jeszcze obadam sprawę w warsztacie.
Jak na razie klima chłodzi i działa podczas jazdy. Drgania i zmiany obrotów odczuwalne są tylko na biegu jałowym (na luzie), kiedy sprężarka zamierza "coś" załączyć (wentylator?). Nie wiem.
Czyli, reasumując oba wentylatory włączają się jednocześnie i jest to normalne, tak?
Jak na razie klima chłodzi i działa podczas jazdy. Drgania i zmiany obrotów odczuwalne są tylko na biegu jałowym (na luzie), kiedy sprężarka zamierza "coś" załączyć (wentylator?). Nie wiem.
Czyli, reasumując oba wentylatory włączają się jednocześnie i jest to normalne, tak?
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: CG3 H22A USDM by tomiek
Klimatyzacja naprawiona.
Sprężarka nie włączała wentylatorów. Padł przekaźnik w puszcze bezpieczników i obeszliśmy układ elektryczny stosując nowy przekaźnik. Jest teraz ok.
Dzięki za pomoc w naprowadzeniu chłopaki!
Sprężarka nie włączała wentylatorów. Padł przekaźnik w puszcze bezpieczników i obeszliśmy układ elektryczny stosując nowy przekaźnik. Jest teraz ok.
Dzięki za pomoc w naprowadzeniu chłopaki!
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577