Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
no właśnie, może to jest kwestia tej podkładki a nie gum na sprężynach? to może być rozwiązanie, ale czy będzie trwałe?
ja bym się tym zajął, skoro zostałem wylosowany, ale trochę ciężko z czasem, no i do tego nie trzeba ściągać sprężyny z amora? pozostaje mechanik, ale aż trochę głupio z takim modem jechać
Zerknąłem u mnie i tam gdzie puka nie ma już tej osłony na sprężynie i nawet coś mi się kojarzy ,że mech. mi to zrywał bo troszkę jakby wisiało w którymś miejscu jak wyciągaliśmy amorki ale jakoś wcześniej nie wpadłem na to ,że może to ta pierdoła.
Z drugiej strony jest cały czas.
No ja mialem eibacha i mialem gumy i je sprzedalem i nawet orginalne dolozylem bo tez byly na orginalach moze bedzie trzeba zalozyc i sprobowac i te gumy z eibacha sie nie zuzywaly szybko
to może Ty ejec spróbuj, ja też na razie mogę mieć problem.
dziś spojrzałem i u mnie jest tak, że cztery dolne zwoje sprzężyny leżą na sobie - czy tak powinno być?
nie wiem, czy wicsnałbym między nie rurkę, a jakbym nawet wcisnął to raczej długo ona tam nie wytrzyma, to musiałoby być coś zdecydowanie bardziej wytrzymałego.
ostatnio u mojego kolegi mechaniora stala CRV z 2002 r czy cos takiego i wlasnie koleszka zakladal takie gumy na sprezyny nowe, guma byla montowana w okolice 1 zwoja od dolu do 2 zwoja, tylko na jeden pelny obrot sprezyny, ale w crv podobno te gumy sie rozsypaly i nisko tyl siedzial, jak dorwe tego goscia od crv co nie jest rzecza trudna to zapytam czy jak te gumy byly rozwalone to czy cos trzeszczalo, tak samo zapytam mojego mechanika czy mogloby tak byc u nas w acco ze zwoj trze o zwoj, ale dziwne ze tylko na mokrym a na suchym cisza :/