Acco 8 coupe
Acco 8 coupe
Witam rozglądam się pomalu za legendem albo acco 8 coupe.I właśnie jak to jest z tymi kupami?Interesuje mnie tylko 3.5v6 automat, w jakich rocznikach one wychodziły od 2009 czy 2012?i czy to jest ten sam silnik jak w legendzie?czemu w legendzie ma większą moc?Te 3.7v6 też były w acco coupe?
A może ktoś myśli o sprzedaży takiej sztuki?Jakie są wogole oznaczenia budy tych acco?Zero info na necie o tych taczkach a z angielskim słabo u mnie
A może ktoś myśli o sprzedaży takiej sztuki?Jakie są wogole oznaczenia budy tych acco?Zero info na necie o tych taczkach a z angielskim słabo u mnie
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Acco 8 coupe
Ciekawe tylko czemu wszyscy którzy mieli VI gena nie szukają VII a od razu VIII? Sam szukam ,ale niewiele tego w PL.
Re: Acco 8 coupe
W accordach były tylko serie silników J35, a J37 były jedynie w legendach i acurach TL i RL (odpowiednik legenda na rynek amerykański). To tak po krótce, jak chcesz więcej info to wikipedia i inne fora usa itp.
HR
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Acco 8 coupe
Tak jak Figo napisał:
Kupety były tylko z 3.5,
3.7 trafił do poliftów Legenda - ale u nas to już totalna egzotyka.
Ostatnio badałem temat bo przez dłuższą chwilę Legend z napędem na 4 łapy mi zaświecił, a był taki ostatnio na rynku jeden... tańszy;) ... z padnietym silnikiem. Ale w sumie wyszło na to ze nie można sprawdzić napędów oraz skrzyni itp itd... wiec to dobra mina mogła być, a że daleko to się obraziłem dałem totalnie spokój. Ale zerkam czasem nadal na rynek
Te motory lądowały jeszcze w Odyssey lecz w sumie to nic nie zmienia hehe
Jedno jest pewne, że z tymi silnikami/skrzyniami jest mega licho u nas, części eksploatacyjne standardowo dostępne, natomiast jednostki na swap i inne podmianki całych elementów praktycznie nie osiągalne na szybko.
Wiec jak szukasz to raczej celuj w stan "ideolo"
Niestety chcesz cos niecodziennego to trzeba się przygotować na niecodzienne poszukiwania i akcje hehehe
Kupety były tylko z 3.5,
3.7 trafił do poliftów Legenda - ale u nas to już totalna egzotyka.
Ostatnio badałem temat bo przez dłuższą chwilę Legend z napędem na 4 łapy mi zaświecił, a był taki ostatnio na rynku jeden... tańszy;) ... z padnietym silnikiem. Ale w sumie wyszło na to ze nie można sprawdzić napędów oraz skrzyni itp itd... wiec to dobra mina mogła być, a że daleko to się obraziłem dałem totalnie spokój. Ale zerkam czasem nadal na rynek
Te motory lądowały jeszcze w Odyssey lecz w sumie to nic nie zmienia hehe
Jedno jest pewne, że z tymi silnikami/skrzyniami jest mega licho u nas, części eksploatacyjne standardowo dostępne, natomiast jednostki na swap i inne podmianki całych elementów praktycznie nie osiągalne na szybko.
Wiec jak szukasz to raczej celuj w stan "ideolo"
Niestety chcesz cos niecodziennego to trzeba się przygotować na niecodzienne poszukiwania i akcje hehehe
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Acco 8 coupe
Coupe VIII gen produkowane było w latach 2008 - 2012r. Powtórzę słowa Figo i Mateusza, że wychodziły tylko z silnikami 3,5l V6 z VCM lub bez VCM o mocy 268 KM z 6-cio biegowym manualem lub 5-cio biegowym automatem.
Legend w latach 2004 - 2008 był produkowany z silnikami 3,5l serii "J" o mocy 296 KM a w latach 2008 - 2012r z silnikami 3,7l również serii "J" o mocy 305 KM.
Silnik 3,5l stosowany zarówno w Acco Coupe jak i w Legend raczej będzie taki sam.
Legend w latach 2004 - 2008 był produkowany z silnikami 3,5l serii "J" o mocy 296 KM a w latach 2008 - 2012r z silnikami 3,7l również serii "J" o mocy 305 KM.
Silnik 3,5l stosowany zarówno w Acco Coupe jak i w Legend raczej będzie taki sam.
buksiu - QP '00 2L
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Acco 8 coupe
Skoro już dyskusja w temacie to ostatnio stał taki V6 3,5l z VCM i tu pytanie czy taki system zarządzający cylindrami jest "zdrowy" dla łożyskowania silnika? Bo jak znalazłem poduszki do tego silnika (z coupe oczywiście) to cena <400 $ a jak znam życie to odłączanie cylindrów tak żeby V6 pracowało na 5, 4 czy 3 cylindry diametralnie zmienia wibracje jakie blok dostaje a co za tym idzie poduszki a przez nie buda.
ps: A w VIII genie nie było K24? Tylko V6?
ps: A w VIII genie nie było K24? Tylko V6?
Re: Acco 8 coupe
Były i nawet dwie wersje K24Z2 177KM oraz K24Z3 190KMMuzykGrzes pisze: ps: A w VIII genie nie było K24? Tylko V6?
Re: Acco 8 coupe
A czemu te same motory w acco i Legend a inna moc?Zresztą kit z tymi kuniami w takich taczkach.Az taka lipa z częściami do acco? Legend mnie trochę odstrasza awaria 4wd,mosty itd no i podobno nie ma za dużo zamienników do niego.Rozrzady są na pasku nie?a te skrzynie też takie słabe jak w cg2?Gadałem kiedyś z gościem co ojciec ma salon hondy i mówił że Legend tylko poliftowe bo przed coś tam się działo z jakimś czujnikiem w skrzyni i niby po 100000 skrzynia do remontu,a w polifcie to ogarnęli. Kasę niby mam...i tylko patrzę czy trafi się jakieś fajne acco coupe, legend albo itr...poki jeszcze żem mlody .A co do acco 7 to jest po prostu tragedia z budy.Jest jedne acco 3.5 zaje*****ie wyposażone na otomoto ale za 5 dych...chociaz po tyle w sumie chodzą godne sztuki chyba, a gdzie tu gaz i pakiet startowy
Bo acco coupe 2.4 bez sensu jak już to konkretnie.Mam cg4 i od 2.4 w manualu wole 3.5 w automacie i se latać na lajcie.
Bo acco coupe 2.4 bez sensu jak już to konkretnie.Mam cg4 i od 2.4 w manualu wole 3.5 w automacie i se latać na lajcie.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Acco 8 coupe
Silnik K24Z3 w EU ma moc 190 KM natomiast ten w USA ma 201 KM. Rzekomo tylko w Acura ,ale dziwne by było żeby na stany robili dwie wersje map dla tej samej jednostki, lub wgrywali wersje z EU skoro technicznie te auta (Accord VIII gen) nie były "naturalizowane" na Europę jak to w przypadku CG czy 7 gena.Bartoch pisze: Były i nawet dwie wersje K24Z2 177KM oraz K24Z3 190KM
Tak czy owak u mnie w dowodzie jest 148 KW a nie 140 KW.
Re: Acco 8 coupe
Kolega miał VIII K24Z3, sam ze stanów ściągał i w dokumentach miał 190KM. Acura jako marka premium Hondy zawsze musi mieć cos więcej, dlatego ten sam silnik, ale wystrojony na 201KM.
W VII np K24 miał 166KM, ta sama rocznikowo Acura TSX 2.4 już 201KM.
VIII urosła względem VII więc musieli dołożyć kilka KM.
Co ciekawe ilość KM w VIII 2.4 zależy od wersji wyposażenia. Ten słabszy motor był w wersji LX, a mocniejszy w EX i EX-L.
W VII np K24 miał 166KM, ta sama rocznikowo Acura TSX 2.4 już 201KM.
VIII urosła względem VII więc musieli dołożyć kilka KM.
Co ciekawe ilość KM w VIII 2.4 zależy od wersji wyposażenia. Ten słabszy motor był w wersji LX, a mocniejszy w EX i EX-L.