ja u siebie zrobiłem już:
- Cały wydech z kwasówki na 2,25 cala.
- kolektor wydechowy 4-2-1,
- katalizator " Magnaflow" 400 cpsi,
- tłumik środkowy y pipe " Turboworks " który rozdziela na:
- dwa tłumiki końcowe " Turboworks ",
- zimny dolot " Simota " .
- świece irydowe : " Denso SKJ20DRM-11 Irydium Power "
- filtr na odmę oleju i oddech
Brakuje tylko "lekkie koło zamachowe" i generalnie wszystkie "lekkie koła pasowe"... mocniejszy "regulator ciśnienia paliwa", może też wtryski od h22a bo wiem ,że podchodzą... Nie mam niestety ECU Master... A do tych modyfikacji wypadało by zrobić strojenie. Jednak można to obejść i dostroić mechanicznie sportowym regulatorem ciśnienia paliwa i większymi wtryskami. Bandaż na kolektor wydechowy brakuje... bo trochę ta kwasówka grzeje :p , i nie zwracajcie uwagi na ten klezmerski akumulator z trzech 18ah połączonych równolegle
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
generalnie narazie pod maską jest brudno i bałagan ale pomału to zrobię....
Także pytanie do kogoś kto ma taką wiedzę czy lekkie koło zamachowe do f20b7 podejdzie lekkie od h22A?
edit mod
Ok znalazłem. Podejdzie
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
https://jarusnet.pl/191221" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekkie koło zamachowe FIDANZA
Przeznaczone do silników H serii DOHC, m.in. H22A2, H22A5, H22A7 etc. oraz F serii SOHC: F18, F20, F22
Nr części: 191221
Waga: 8lbs = 3.6KG