J30a4 V6
Błąd PO138 - wyskanowane elm237
sonda Lambda 2 tak i bank1 ma cały czas napięcie V=1,3 na bank2 jest od 0,2 do 0,9 tak.
Miał ktos problem i jakie są prawidłowe wartosci ?
I pytanie..jest ciemno i nie musze juz jeżdzic na szczęście ale..być może to moja wina bo upsułem 2 spinki palstikowe od pokrywy zaworowej..zapierniczałem podskoczyłem na jakiejs muldzie na DTS i pokrywa spadła na sonde..niewidze by kable były utargane juztro po jasnemu zmacam..czy to moze byc przyczyną? przerwa w kabelkach - oby.
I pokazało błedy nie pamietam juz ..`301`...kolejno podobne `304` itd kilka innych nie zapisałem wypadanie zapłonów..skasowałem mineło juz kilkadzioesiat klometrów kilka odpalan ..błedy juz nie wyskakuja ale..silnik osłabł..na pewno..i po wydechu czuc ,ze nierówno pracuje..uspokaja sie i znow ..rano poprubuje pozamieniac kable..
Kable i świece jakie Honda lubi ?
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Check engine sonda lambda
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Topólka
Re: Check engine sonda lambda
Co do sondy to spr te przewody bo mogły się uszkodzić bo one są tak jak by stalowe więc mógł pęknąć,
A Honda lubi NGK przewody i świece, w manualu spr tylko jakie dokładnie modele ci potrzeba
A Honda lubi NGK przewody i świece, w manualu spr tylko jakie dokładnie modele ci potrzeba