Ponieważ zima wygrała i skutecznie wypędziła mnie do domu prace przy aucie sobie odpuszczam do momentu gdy chociaż termometry będą wskazywać plus.
Nie znaczy to jednak, że nic się nie dzieje
Po pierwsze auto w końcu stoi na Polskich blachach, i tu nie obyło się bez walki i potu ale finalnie się udało. Co ciekawe, w piątek był pierwszy raz kiedy po prawie 2 latach jechałem tym samochodem w pełni legalnie (tak wiem, jest się czym chwalić )
Blenda wróciła do łask, folia ściągnięta z lamp. W zamian za to kierunki pomalowane na czerwono motipem.
Oprócz tego przyszła do mnie długo wyczekiwana paczka, mianowicie:
- Nowy olej Motul 5w40
- Końcówki drążków FEBI
- Gumy stabilizatorów przód SWAG
- Gumy stabilizatorów tył MOOG
- Filtr oleju KNECHT
Także jak widać robię podejście do przejścia na pełny syntetyk. Zobaczymy co z tego będzie.
Dobrałem lakier bazowy, mam kilka elementów do pomalowania ale więcej powiem na wiosnę bo wcześniej i tak tego nie zrobię
Poza tym szykując się na sezon nabyłem nowe felgi, jakieś niemieckie 17" 7,5j. Nie do końca takich szukałem jednak zobaczyłem w nich potencjał. W planach ściągnięcie starej farby, polerka i malowanie. Prawdopodobnie biały, żeby powiększyć je nieco wizualnie. Być może biel połączona z czernią albo złoto. Wyjdzie w praniu.
Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Accord 2.0 Niunia :)
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Accord 2.0 Niunia :)
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Accord 2.0 Niunia :)
Wzór może spoko, ale za małe jak dla mnie do tej budy..... za małą średnica no wąskie troszkę.
A jakie mają ET ?
A jakie mają ET ?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Accord 2.0 Niunia :)
Budżet na auto muszę mocno ograniczyć w związku z innymi wydatkami a żeby nie zostać na kolejny sezon z oem 15" wziąłem te. Na przyszły sezon pomyśli się nad czymś większym a na te założe wtedy zimówki
ET 42, są mniej więcej na równo z nadkolem. W razie potrzeby dam dystans 0.5cm i powinno wystarczyć. Opona myślę że 215/45 lub 215/50 będzie ok, myślałem nad 225 ale chyba będzie nieco balonowata a chciałbym żeby była na równi z rantem lub miala delikatny naciąg.
No i zostaje kwestia "dekli". Mam mały problem ze znalezieniem odpowiednich dekielkow, czy tam osłony piasty. Tu są nakręcane. Co prawda mogę dobrać jakieś zwykłe na "wcisk", ale gwint zostanie na wierzchu a tego bym nie chciał. Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
ET 42, są mniej więcej na równo z nadkolem. W razie potrzeby dam dystans 0.5cm i powinno wystarczyć. Opona myślę że 215/45 lub 215/50 będzie ok, myślałem nad 225 ale chyba będzie nieco balonowata a chciałbym żeby była na równi z rantem lub miala delikatny naciąg.
No i zostaje kwestia "dekli". Mam mały problem ze znalezieniem odpowiednich dekielkow, czy tam osłony piasty. Tu są nakręcane. Co prawda mogę dobrać jakieś zwykłe na "wcisk", ale gwint zostanie na wierzchu a tego bym nie chciał. Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Accord 2.0 Niunia :)
Wzór świetny jak dla mnie. Troche taki efekt concave. Szkoda, że nie 18x8 przynajmniej. Wiadomo wszystko zależy od budżetu. Zostawiłbym je w ciemnym kolorze. Ewentualnie jakiś jasny szary, żeby trochę się powiększyły optycznie.
Dekielki dotoczyć takie, żeby wkręciły się na gwint lub zrobić na wcisk. Zawsze to lepsze niż z widoczną nakrętką piasty.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Dekielki dotoczyć takie, żeby wkręciły się na gwint lub zrobić na wcisk. Zawsze to lepsze niż z widoczną nakrętką piasty.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Accord 2.0 Niunia :)
No i to rozumiemSzaaryy pisze:Budżet na auto muszę mocno ograniczyć w związku z innymi wydatkami a żeby nie zostać na kolejny sezon z oem 15" wziąłem te. Na przyszły sezon pomyśli się nad czymś większym a na te założe wtedy zimówki
Przy 7,5 cala szerokości ... naciąg? To musisz zejść poniżej 205 .... ale w sumie 215x45 mogą być spoko jak na normalną jazdę.Szaaryy pisze:Opona myślę że 215/45 lub 215/50 będzie ok, myślałem nad 225 ale chyba będzie nieco balonowata a chciałbym żeby była na równi z rantem lub miala delikatny naciąg.
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp