Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Witam. Toć posiadam następujący bolid:
Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: CG4
SILNIK: F20B5 + LPG
MOC:147KM
KOLOR NADWOZIA: Zielony
ŚRODEK: Jasny z brązowym?
UKŁAD WYDECHOWY:OEM + Tył a'la 3.0 na dwóch tłumikach (głośny)
UKŁAD DOLOTOWY:Jakaś rura od poprzedniego właściciela ze stożkiem
UKŁAD HAMULCOWY: z 3.0 dwutłoczkowy. Przód tarcze nawiercano-nacinanie Dokuji plus klocki Ferodo, tył JapanParts plus klocki Ferodo. Pełna regeneracja zacisków tj. piaskowanie, malowanie w kolor nadwozia oraz wymiana wszystkich wymiennych podzespołów.
ZAWIESZENIE: gleba -30mm na nieznanych mi sprężanych plus regeneracja wszystkich tulei, łączników (CTR,Yamato,Febi) plus nowe amory KYB
KOŁA: Chyba Dynamic Racing Nie jestem pewny. Fajne 17" po pełnym odnowieniu z oponami Contiego.
BODY-KIT:Przyciemniane szyby na "lustro", lampy na soczewkach, grill od Jarusia, w przednim zderzaku wstawiana siatka
CAR AUDIO: OEM plus radio USB
Dodatki to np. to że samochód jest po pełnych malowaniu na ori kolor. Może nie idealnie ale na pewno ładniej niż było Zabezpieczenie wszystkiego softem99. Wszystkie przegubu Wew. i Zew. są nowe. Skóra została częściowo uszyta na nowo.
PLANY: Chyba brak. Oby to jeździło jako tako. Na dzień dzisiejszy już dołożyłem z 5 tyś....
Jak ktoś da 12 tyś do na sprzedaż Pasowałoby mi kupić terenówkę....
Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: CG4
SILNIK: F20B5 + LPG
MOC:147KM
KOLOR NADWOZIA: Zielony
ŚRODEK: Jasny z brązowym?
UKŁAD WYDECHOWY:OEM + Tył a'la 3.0 na dwóch tłumikach (głośny)
UKŁAD DOLOTOWY:Jakaś rura od poprzedniego właściciela ze stożkiem
UKŁAD HAMULCOWY: z 3.0 dwutłoczkowy. Przód tarcze nawiercano-nacinanie Dokuji plus klocki Ferodo, tył JapanParts plus klocki Ferodo. Pełna regeneracja zacisków tj. piaskowanie, malowanie w kolor nadwozia oraz wymiana wszystkich wymiennych podzespołów.
ZAWIESZENIE: gleba -30mm na nieznanych mi sprężanych plus regeneracja wszystkich tulei, łączników (CTR,Yamato,Febi) plus nowe amory KYB
KOŁA: Chyba Dynamic Racing Nie jestem pewny. Fajne 17" po pełnym odnowieniu z oponami Contiego.
BODY-KIT:Przyciemniane szyby na "lustro", lampy na soczewkach, grill od Jarusia, w przednim zderzaku wstawiana siatka
CAR AUDIO: OEM plus radio USB
Dodatki to np. to że samochód jest po pełnych malowaniu na ori kolor. Może nie idealnie ale na pewno ładniej niż było Zabezpieczenie wszystkiego softem99. Wszystkie przegubu Wew. i Zew. są nowe. Skóra została częściowo uszyta na nowo.
PLANY: Chyba brak. Oby to jeździło jako tako. Na dzień dzisiejszy już dołożyłem z 5 tyś....
Jak ktoś da 12 tyś do na sprzedaż Pasowałoby mi kupić terenówkę....
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Auto spoko, ale...
CG4 ma seryjnie dwutłoczkowe zaciski...Traper pisze:UKŁAD HAMULCOWY: z 3.0 dwutłoczkowy.
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
A widzisz ile ludzie kitu potrafią wcisnąć nie zaglebialem tematu. Dzięki za info
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Podoba mi sie ale ta tylna tablica.. przecie to az w oczy kole. Brakuje mi tam tylko dokladki z przodu.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Gratki zakupu fury.
Spoko to wyglada. Jak dla mnie tylko te lampy sa do wywalenia i tak jak napisal Szary - dokladka.
Bezawaryjnosci zycze.
Spoko to wyglada. Jak dla mnie tylko te lampy sa do wywalenia i tak jak napisal Szary - dokladka.
Bezawaryjnosci zycze.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2017 15:18 przez regret, łącznie zmieniany 1 raz.
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Dzięki serdeczne. Myślałem nad gumą uniwersalną do przodu i tyłu. Co z tablica nie tak? Lepiej kwadratowa?
Nie mogę ogarnąć puszczania sprzęgła w tym aucie. Szczególnie między 1 i 2 strasznie szarpie.
Nie mogę ogarnąć puszczania sprzęgła w tym aucie. Szczególnie między 1 i 2 strasznie szarpie.
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Krzywo osadzona tablica
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Sam się cieszyłem, że mam heble z 3.0 dwutłoczkowe. Później wczytalem się że 2.0 też ma 2 tłoczki.
Re: Accord CG4 2.0 by Traper (cichociemny)
Dokładnie. Zrobiłem zamek właśnie z którym był problem. Samochód przez pół roku zrobiłem tyś km? Dużo bardziej przydałaby mi się jakaś mała terenówka. Szkoda żeby auto stało. Dla forum 10 800zł z kpl kół i dolotem nowym.