Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Ja akurat jechałem Aerodeckiem kolegi Kamil3100 nie mając jeszcze swojego CG4 i jest porównywalnie.
BTW auto fajnie zadbane ,kolor felgi ładnie dopasowany do śliwki.
BTW auto fajnie zadbane ,kolor felgi ładnie dopasowany do śliwki.
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Taka ewolucja od zakupu przez 12 miesięcy:
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Oby tak dalej, jakie dalsze plany?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
I ciągle ta sama myjnia i to samo stanowisko
Zmiany na duży plus:)
Zmiany na duży plus:)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Plany takie że albo w przyszłym roku będzie zmieniony, albo wsadzam H22 które w sumie już prawie kupiłem.
Myjnia ma branie bo blisko domu
Mam jeszcze takie z dziś z myjni
Myjnia ma branie bo blisko domu
Mam jeszcze takie z dziś z myjni
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Podobno miało nie byc modów a tu juz zmiana na h22 sie szykuje. Czekam z niecierpliwością. Auto dalej sluzy jako uzytkowe?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Wiesz jak to jest. Ma nie być już modów a w głowie ciągle nowe pomysły.
Jak wsiadam do 3.0 to potem Aerodeck wydaje mi się bardzo słabiutki. Dlatego myślałem o mocniejszym silniku.
Ale puki ten f20 jest tak super zdrowy i nie bierze nic oleju to będę na nim jeździł.
Edit:
Pierwsza naprawa w aucie po zrobieniu ponad 50tys km od zakupu
Nowe łożysko akurat JapanParts
I jeździmy dalej
Dziś przyszła kolejna paczka.
Tak więc czas na regulację zaworów, wymiana uszczelki, świece, przewody, kopułka i palec.
Jak wsiadam do 3.0 to potem Aerodeck wydaje mi się bardzo słabiutki. Dlatego myślałem o mocniejszym silniku.
Ale puki ten f20 jest tak super zdrowy i nie bierze nic oleju to będę na nim jeździł.
Edit:
Pierwsza naprawa w aucie po zrobieniu ponad 50tys km od zakupu
Nowe łożysko akurat JapanParts
I jeździmy dalej
Dziś przyszła kolejna paczka.
Tak więc czas na regulację zaworów, wymiana uszczelki, świece, przewody, kopułka i palec.
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
jakie koszta łożysk? bo u siebie przy okacji rozbierania spodu wymienie na zaś z 2 stron plus większą tarczę
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Fabrycznie jest NTN i to koszta powyżej 200zł
Ja kupiłem JapanParts za 138zł jak dobrze pamietam. Wziąłem bo tanie a ma dobre opinie.
Zobaczymy jak się sprawdzi.
Jak chcesz większą tarczę dać? Na tym samym zacisku?
EDIT:
Tak więc pod koniec lipca 2017 dałem auto na regulację zaworów i przy okazji podmianę części z powyższego zdjęcia.
Auto nie przeżyło operacji.
Niemiła sytuacja.
Odstawiłem zdrowe szybkie auto i już nie odebrałem.
Po otwarciu okazało się że zawory są ok. Dobrze ustawione.
Więc nie ruszane. Złożony nowa uszczelka i powyższe części.
Po odpaleniu silnik zaczął bardzo mocno klepać.
Brane były pod uwagę różne scenariusze. Że panewka, że aparat, że rozrząd itd itd.
A wszystko było ok. Panewki piękne. Brak opiłków itd itd.
3x był rozbierany i składany. Aż udało się znaleźć przyczynę.
Pękł tłok na dole.
Teraz w głowie pytanie. Dlaczego się tak stało. Przyjechałem dobrym autem. Po zdjęciu góry sprawdzeniu zaworów i złożeniu silnik już padł. Przyciął się też jeden zawór.
Auta oczywiście nie odebrałem.
Czy mogli coś wrzucić do silnik i przy odpaleniu pękł? Czy mógł to być przypadek jeśli silnik zdrowy. Nie brał oleju i wszystko było ok?
Tego się już chyba nikt nie dowie.
Teraz tylko trzeba pomyśleć jaki silnik wstawić. I posądzić się trochę z wykonawcą.
Ja kupiłem JapanParts za 138zł jak dobrze pamietam. Wziąłem bo tanie a ma dobre opinie.
Zobaczymy jak się sprawdzi.
Jak chcesz większą tarczę dać? Na tym samym zacisku?
EDIT:
Tak więc pod koniec lipca 2017 dałem auto na regulację zaworów i przy okazji podmianę części z powyższego zdjęcia.
Auto nie przeżyło operacji.
Niemiła sytuacja.
Odstawiłem zdrowe szybkie auto i już nie odebrałem.
Po otwarciu okazało się że zawory są ok. Dobrze ustawione.
Więc nie ruszane. Złożony nowa uszczelka i powyższe części.
Po odpaleniu silnik zaczął bardzo mocno klepać.
Brane były pod uwagę różne scenariusze. Że panewka, że aparat, że rozrząd itd itd.
A wszystko było ok. Panewki piękne. Brak opiłków itd itd.
3x był rozbierany i składany. Aż udało się znaleźć przyczynę.
Pękł tłok na dole.
Teraz w głowie pytanie. Dlaczego się tak stało. Przyjechałem dobrym autem. Po zdjęciu góry sprawdzeniu zaworów i złożeniu silnik już padł. Przyciął się też jeden zawór.
Auta oczywiście nie odebrałem.
Czy mogli coś wrzucić do silnik i przy odpaleniu pękł? Czy mógł to być przypadek jeśli silnik zdrowy. Nie brał oleju i wszystko było ok?
Tego się już chyba nikt nie dowie.
Teraz tylko trzeba pomyśleć jaki silnik wstawić. I posądzić się trochę z wykonawcą.
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
- wysio
- Posty: 787
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu
Sam z siebie nie pękł. Albo coś im wpadło, albo zawór wydechowy źle ustawili i nie miało którędy uciec ... Znam przypadek, że doszło do podobnej awarii, bo w cylindrze było za dużo oleju, który tam się znalazł z niewiadomych przyczyn. Tak czy siak to wina mechanika i powinien pokryć koszty naprawy. Takie rzeczy bez powodu nie pękają.
Przy Tobie odpalili pierwszy raz po naprawie? Musiało nieźle walnąć.
Przy Tobie odpalili pierwszy raz po naprawie? Musiało nieźle walnąć.