Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Pokaż nam swojego USDM Accorda 5gen!
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2007
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: MuzykGrzes »

Ja akurat jechałem Aerodeckiem kolegi Kamil3100 nie mając jeszcze swojego CG4 i jest porównywalnie.
BTW auto fajnie zadbane ,kolor felgi ładnie dopasowany do śliwki.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Taka ewolucja od zakupu przez 12 miesięcy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Szaaryy
Posty: 256
Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
Auto: CG4 1999
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wieruszów

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: Szaaryy »

Oby tak dalej, jakie dalsze plany?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
Obrazek
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: slepak »

I ciągle ta sama myjnia i to samo stanowisko :lol: :mrgreen:

Zmiany na duży plus:)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Plany takie że albo w przyszłym roku będzie zmieniony, albo wsadzam H22 które w sumie już prawie kupiłem.

Myjnia ma branie bo blisko domu :-P

Mam jeszcze takie z dziś z myjni :-D

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Szaaryy
Posty: 256
Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
Auto: CG4 1999
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wieruszów

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: Szaaryy »

Podobno miało nie byc modów :D a tu juz zmiana na h22 sie szykuje. Czekam z niecierpliwością. Auto dalej sluzy jako uzytkowe?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
Obrazek
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Wiesz jak to jest. Ma nie być już modów a w głowie ciągle nowe pomysły.
Jak wsiadam do 3.0 to potem Aerodeck wydaje mi się bardzo słabiutki. Dlatego myślałem o mocniejszym silniku.
Ale puki ten f20 jest tak super zdrowy i nie bierze nic oleju to będę na nim jeździł.

Edit:

Pierwsza naprawa w aucie po zrobieniu ponad 50tys km od zakupu
Nowe łożysko akurat JapanParts

Obrazek

I jeździmy dalej 8-)

Obrazek

Dziś przyszła kolejna paczka.

Tak więc czas na regulację zaworów, wymiana uszczelki, świece, przewody, kopułka i palec.

Obrazek
Awatar użytkownika
mazi88
Posty: 33
Rejestracja: 17 wrz 2015 10:16
Auto: CD5
silnik: F22b1

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: mazi88 »

jakie koszta łożysk? bo u siebie przy okacji rozbierania spodu wymienie na zaś z 2 stron plus większą tarczę ;)
Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 184
Rejestracja: 27 wrz 2013 13:50
Auto: CG1
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: Kondziu »

Fabrycznie jest NTN i to koszta powyżej 200zł
Ja kupiłem JapanParts za 138zł jak dobrze pamietam. Wziąłem bo tanie a ma dobre opinie.
Zobaczymy jak się sprawdzi.

Jak chcesz większą tarczę dać? Na tym samym zacisku?

EDIT:
Tak więc pod koniec lipca 2017 dałem auto na regulację zaworów i przy okazji podmianę części z powyższego zdjęcia.
Auto nie przeżyło operacji.

Niemiła sytuacja.
Odstawiłem zdrowe szybkie auto i już nie odebrałem.
Po otwarciu okazało się że zawory są ok. Dobrze ustawione.
Więc nie ruszane. Złożony nowa uszczelka i powyższe części.
Po odpaleniu silnik zaczął bardzo mocno klepać.

Brane były pod uwagę różne scenariusze. Że panewka, że aparat, że rozrząd itd itd.
A wszystko było ok. Panewki piękne. Brak opiłków itd itd.
3x był rozbierany i składany. Aż udało się znaleźć przyczynę.
Pękł tłok na dole.
Teraz w głowie pytanie. Dlaczego się tak stało. Przyjechałem dobrym autem. Po zdjęciu góry sprawdzeniu zaworów i złożeniu silnik już padł. Przyciął się też jeden zawór.
Auta oczywiście nie odebrałem.
Czy mogli coś wrzucić do silnik i przy odpaleniu pękł? Czy mógł to być przypadek jeśli silnik zdrowy. Nie brał oleju i wszystko było ok?
Tego się już chyba nikt nie dowie.
Teraz tylko trzeba pomyśleć jaki silnik wstawić. I posądzić się trochę z wykonawcą.


Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 787
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Aerodeck CE2, Śliwka by Kondziu

Post autor: wysio »

Sam z siebie nie pękł. Albo coś im wpadło, albo zawór wydechowy źle ustawili i nie miało którędy uciec ... Znam przypadek, że doszło do podobnej awarii, bo w cylindrze było za dużo oleju, który tam się znalazł z niewiadomych przyczyn. Tak czy siak to wina mechanika i powinien pokryć koszty naprawy. Takie rzeczy bez powodu nie pękają.
Przy Tobie odpalili pierwszy raz po naprawie? Musiało nieźle walnąć.
ODPOWIEDZ