Dolot
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Dolot
Polecam przestudiować temat :
http://www.hondatech.pl/topics20/6033.h ... 4b4af5d56c" onclick="window.open(this.href);return false;
Potwierdzone wyniki z hamowni z dolotem sri i cai na tym samym setupie. Jak widać sri znacznie zwiększa stajnie cai niestety nie wypada najlepiej. Oczywiście nie jest regułą że w waszych silnikach będzie podobnie.
http://www.hondatech.pl/topics20/6033.h ... 4b4af5d56c" onclick="window.open(this.href);return false;
Potwierdzone wyniki z hamowni z dolotem sri i cai na tym samym setupie. Jak widać sri znacznie zwiększa stajnie cai niestety nie wypada najlepiej. Oczywiście nie jest regułą że w waszych silnikach będzie podobnie.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Dolot
zdejmujesz koło, przedni zderzak, odkręcasz wszystko od góry, odkręcasz śruby przy rezonatorze (przyda się przedłużka nasadki ok. 20 cm będzie łatwiej) i składasz wszystko do kupy.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Dolot
nie trzeba zdejmować ale:
- trzeba dysponować krótkim śrubokrętem gwiazdkowym i kluczem nasadowym lub kątowym 8 lub 10 (nie pamiętam) by odkręcić śruby od strony koła
- lub skręcać koła raz w lewo a raz w prawo na maxa by je odkręcić, a jak dochodzi gleba i szeroka guma to już jest całkiem fajnie.
ja wolę zdjąć koła i mieć ogarnięte profi, tym bardziej że sądząc z fotek auta, Audio ma warunki by to zrobić i nie będzie się męczył pod blokiem na ulicy
a no i jeszcze zapomniałem o jednym jak ma osłonę silnika to trzeba odpiąć spinki/kołki do spodu by całkowicie zdjąć zderzak, ale jak się zdejmuje zderzak to chyba już to wie
- trzeba dysponować krótkim śrubokrętem gwiazdkowym i kluczem nasadowym lub kątowym 8 lub 10 (nie pamiętam) by odkręcić śruby od strony koła
- lub skręcać koła raz w lewo a raz w prawo na maxa by je odkręcić, a jak dochodzi gleba i szeroka guma to już jest całkiem fajnie.
ja wolę zdjąć koła i mieć ogarnięte profi, tym bardziej że sądząc z fotek auta, Audio ma warunki by to zrobić i nie będzie się męczył pod blokiem na ulicy
a no i jeszcze zapomniałem o jednym jak ma osłonę silnika to trzeba odpiąć spinki/kołki do spodu by całkowicie zdjąć zderzak, ale jak się zdejmuje zderzak to chyba już to wie