Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

Srebrne CG4 z Gdańska

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Yogi248
Posty: 109
Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
Auto: VI 99 coupe
silnik: CG4 2.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: Yogi248 »

Działam dalej.
Dzisiaj odmalowalem przednie zaciski i bęben.
Obrazek
Obrazek
Jak na amatorska robotę to jestem zadowolony z efektu ;)
Zdjęcia trochę słabe bo już wieczór nastał. Jutro cykne za dnia.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: slepak »

w CG3 na szmatach działają pasy na 1000 % :mrgreen:
W sumie tylko dodatkowy piszczek, o wiele ciekawsza była ta kontrolka co 10 tyś km na wymianę oleju.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Yogi248
Posty: 109
Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
Auto: VI 99 coupe
silnik: CG4 2.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: Yogi248 »

Kupa roboty, kupa nerwów przy wykrecaniu wyrobionych śrubek, i rozkręcania w miejscach gdzie dłonie się sie nie mieszczą,żeby na koniec okazalo się, że przysłali mi zły siłownik...dawno się tak nie zdenerwowałem.
Po pierwsze ten biały cypelek chodziłvw zła stronę. Powinien do wewnątrz a chodził do zewnątrz. Na zdjęciu aukcji był poprawny a przysłali zły.
Po drugie jedna wtyczka na kostke była w tej części zaślepiona , prawdopodobnie przysłali mi siłownik tylnych lewych drzwi Sedan zamiast kierowcy Coupe.
Obrazek
Moja rada to przed zakupem siłownikua do strony kierowcy upewnijcie się, że siłownik ma blaszki w 2 gniazdach na kostke bo na allegro 3/4 siłowników to te złe.
Ten siłownik zwracam i po powrocie z wyjazdu służbowego zamawiam nowy.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017 23:06 przez Yogi248, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1126
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: KOko »

Za to już za drugim razem rozłożysz i złożysz 3x szybciej ;)
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: Lebow »

To może tylko silniczek przełóż.
Albo sam silniczek kup nowy, nie wiem co Ci tam nawaliło w module.
Awatar użytkownika
Guras
Posty: 370
Rejestracja: 17 sty 2015 11:16
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Włocławek

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: Guras »

Dokładnie wymieniaj silniczek i nie kupuj całego modułu....
Swojego czasu ściągałem te silniczki, jak potrzebujesz wsparcia merytorycznego co do wymiany to wal na PW
Awatar użytkownika
Yogi248
Posty: 109
Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
Auto: VI 99 coupe
silnik: CG4 2.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: Yogi248 »

Guras pisze:Dokładnie wymieniaj silniczek i nie kupuj całego modułu....
Swojego czasu ściągałem te silniczki, jak potrzebujesz wsparcia merytorycznego co do wymiany to wal na PW
Problem w tym, że stary moduł musiałem lekko wyłamac bo śrubki była kompletnie wyrobiona, nie szło ani wkrętarka, ani śrubokręt,em, torkiem, kuźwa niczym i musiałem działać inaczej i teraz zrobił się problem ;(
Awatar użytkownika
Yogi248
Posty: 109
Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
Auto: VI 99 coupe
silnik: CG4 2.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: Yogi248 »

Działam dalej.
-Wyregulowałem dziś zawory, pomimo sugestii mechanika aby tego nie robić, po czym okazało się, że były luzy ;) + wymiana uszczelki
- Wymiana oleju ( valvoline 10w40) + płukanka + filtr
- Wymiana filtra paliwa
- Wycxyszczony silnik krokowy ( obroty delikatnie falowały na jałowym, już jest ok)
- Uszczelnieniona miska olejowa
- Wymienione przewody paliwowe ( uciekało paliwo, zorientowałem się bo śmierdzialo trochę w kabinie, sprawdziliśmy tłumik ale wsio było wporzadku, i przy inspekcji zobaczyliśmy, że waha lekko się skrapla. Przewody były w fatalnym stanie)

I to chyba tyle, jutro działam z tym nieszczęsnym słownikiem drzwi kierowcy.
Pozdro;)
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: escone »

Dlaczego taki słaby olej?
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Yogi248
Posty: 109
Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
Auto: VI 99 coupe
silnik: CG4 2.0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Srebrne CG4 z Gdańska

Post autor: Yogi248 »

Szczerze? Dostałem na niego mega dobra cene w hurtowni 5 L za 85 zł. Przed zakupem poczytałem opinie, a i mechanik mówił, że będzie ok wię wziąłem.
ODPOWIEDZ