Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Srebrne CG4 z Gdańska
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Działam dalej.
Dzisiaj odmalowalem przednie zaciski i bęben.
Jak na amatorska robotę to jestem zadowolony z efektu
Zdjęcia trochę słabe bo już wieczór nastał. Jutro cykne za dnia.
Dzisiaj odmalowalem przednie zaciski i bęben.
Jak na amatorska robotę to jestem zadowolony z efektu
Zdjęcia trochę słabe bo już wieczór nastał. Jutro cykne za dnia.
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
w CG3 na szmatach działają pasy na 1000 %
W sumie tylko dodatkowy piszczek, o wiele ciekawsza była ta kontrolka co 10 tyś km na wymianę oleju.
W sumie tylko dodatkowy piszczek, o wiele ciekawsza była ta kontrolka co 10 tyś km na wymianę oleju.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Kupa roboty, kupa nerwów przy wykrecaniu wyrobionych śrubek, i rozkręcania w miejscach gdzie dłonie się sie nie mieszczą,żeby na koniec okazalo się, że przysłali mi zły siłownik...dawno się tak nie zdenerwowałem.
Po pierwsze ten biały cypelek chodziłvw zła stronę. Powinien do wewnątrz a chodził do zewnątrz. Na zdjęciu aukcji był poprawny a przysłali zły.
Po drugie jedna wtyczka na kostke była w tej części zaślepiona , prawdopodobnie przysłali mi siłownik tylnych lewych drzwi Sedan zamiast kierowcy Coupe.
Moja rada to przed zakupem siłownikua do strony kierowcy upewnijcie się, że siłownik ma blaszki w 2 gniazdach na kostke bo na allegro 3/4 siłowników to te złe.
Ten siłownik zwracam i po powrocie z wyjazdu służbowego zamawiam nowy.
Po pierwsze ten biały cypelek chodziłvw zła stronę. Powinien do wewnątrz a chodził do zewnątrz. Na zdjęciu aukcji był poprawny a przysłali zły.
Po drugie jedna wtyczka na kostke była w tej części zaślepiona , prawdopodobnie przysłali mi siłownik tylnych lewych drzwi Sedan zamiast kierowcy Coupe.
Moja rada to przed zakupem siłownikua do strony kierowcy upewnijcie się, że siłownik ma blaszki w 2 gniazdach na kostke bo na allegro 3/4 siłowników to te złe.
Ten siłownik zwracam i po powrocie z wyjazdu służbowego zamawiam nowy.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017 23:06 przez Yogi248, łącznie zmieniany 1 raz.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Za to już za drugim razem rozłożysz i złożysz 3x szybciej
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
To może tylko silniczek przełóż.
Albo sam silniczek kup nowy, nie wiem co Ci tam nawaliło w module.
Albo sam silniczek kup nowy, nie wiem co Ci tam nawaliło w module.
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Dokładnie wymieniaj silniczek i nie kupuj całego modułu....
Swojego czasu ściągałem te silniczki, jak potrzebujesz wsparcia merytorycznego co do wymiany to wal na PW
Swojego czasu ściągałem te silniczki, jak potrzebujesz wsparcia merytorycznego co do wymiany to wal na PW
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Problem w tym, że stary moduł musiałem lekko wyłamac bo śrubki była kompletnie wyrobiona, nie szło ani wkrętarka, ani śrubokręt,em, torkiem, kuźwa niczym i musiałem działać inaczej i teraz zrobił się problem ;(Guras pisze:Dokładnie wymieniaj silniczek i nie kupuj całego modułu....
Swojego czasu ściągałem te silniczki, jak potrzebujesz wsparcia merytorycznego co do wymiany to wal na PW
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Działam dalej.
-Wyregulowałem dziś zawory, pomimo sugestii mechanika aby tego nie robić, po czym okazało się, że były luzy + wymiana uszczelki
- Wymiana oleju ( valvoline 10w40) + płukanka + filtr
- Wymiana filtra paliwa
- Wycxyszczony silnik krokowy ( obroty delikatnie falowały na jałowym, już jest ok)
- Uszczelnieniona miska olejowa
- Wymienione przewody paliwowe ( uciekało paliwo, zorientowałem się bo śmierdzialo trochę w kabinie, sprawdziliśmy tłumik ale wsio było wporzadku, i przy inspekcji zobaczyliśmy, że waha lekko się skrapla. Przewody były w fatalnym stanie)
I to chyba tyle, jutro działam z tym nieszczęsnym słownikiem drzwi kierowcy.
Pozdro;)
-Wyregulowałem dziś zawory, pomimo sugestii mechanika aby tego nie robić, po czym okazało się, że były luzy + wymiana uszczelki
- Wymiana oleju ( valvoline 10w40) + płukanka + filtr
- Wymiana filtra paliwa
- Wycxyszczony silnik krokowy ( obroty delikatnie falowały na jałowym, już jest ok)
- Uszczelnieniona miska olejowa
- Wymienione przewody paliwowe ( uciekało paliwo, zorientowałem się bo śmierdzialo trochę w kabinie, sprawdziliśmy tłumik ale wsio było wporzadku, i przy inspekcji zobaczyliśmy, że waha lekko się skrapla. Przewody były w fatalnym stanie)
I to chyba tyle, jutro działam z tym nieszczęsnym słownikiem drzwi kierowcy.
Pozdro;)
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Dlaczego taki słaby olej?
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Szczerze? Dostałem na niego mega dobra cene w hurtowni 5 L za 85 zł. Przed zakupem poczytałem opinie, a i mechanik mówił, że będzie ok wię wziąłem.