Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
markus
Posty: 188
Rejestracja: 24 sie 2016 09:06
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: markus »

krisss111 pisze:do momentu kiedy nadeszła pora na ich wymianę ... wtedy piszczały tak, ze strach było jechać :-D
I to jest właśnie prawidłowo działający "akustyczny czujnik zużycia okładzin" :lol:
Zapraszam na http://carparts.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false; :)
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 787
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: wysio »

ATE są dobre, tylko były zazwyczaj droższe od też dobrego Textara.
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: regret »

krisss111 pisze:miałem u siebie ATE i złego słowa nie mogę powiedzieć... ani nie piszczały, ani jakoś strasznie nie pyliły ... do momentu kiedy nadeszła pora na ich wymianę ... wtedy piszczały tak, ze strach było jechać :-D
+1

Dobrze dzialasz makrus. Twoja lala zasluguje na nowy stuff :)
NPK Team
De opresso liber
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: slepak »

Miałem ATE tarcze i klocki, po 10 tyś km wywaliłem na śmietnik, tarcze się pokrzywiły, widocznie klocki twarde i przegrzały tarcze.
Kupiłem oryginalne tarcze na przód, do tego klocki zimmermanna i mam problem z głowy.
Na tyle cały kpl. zimmermanna i też bez żadnych przygód.
Także obawiam się że te klocki ATE mogą być za twarde do tych tarcz, ale wiadomo każdy ma inny styl jazdy, także zdaj relacje po pół roku jak się sprawuje ten zestaw.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
markus
Posty: 188
Rejestracja: 24 sie 2016 09:06
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: markus »

Jesteś jedyną znaną mi osobą, która skarży się na ATE :) Moje auto jest jednak normalnie, żeby nie powiedzieć spokojnie, traktowane więc myślę że ten zestaw zda egzamin.
Zapraszam na http://carparts.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false; :)
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: slepak »

markus pisze:Jesteś jedyną znaną mi osobą, która skarży się na ATE :) Moje auto jest jednak normalnie, żeby nie powiedzieć spokojnie, traktowane więc myślę że ten zestaw zda egzamin.

Sprzedawałem kilka dobrych lat części samochodowe(z 7-8 lat to będzie na pewno) to i "najlepszym producentom" się wpadki zdarzały,także reklamacje to i na ATE przyjmowałem,pompy Aisin potrafiły podciekać i mógłbym tak długo pisać, czasami winny był niewłaściwy montaż części, czasami zapieczone zaciski czy właśnie wadliwa cała seria towaru.
Części w chwili obecnej to ruletka. Dlatego do siebie zamontowałem "eksperymentalnie" oryginalne tarcze Hondy Made In Japan i problemów jak na razie żadnych, a skuteczność hamowania rewelacyjna,chodź nadal boli trochę cena i siedzi gdzieś z tyłu głowy :mrgreen: .
Tak jak pisałem, ja mam ciężką nogę i setki kilometrów autobanów do dyspozycji bez limitów prędkości, dlatego może i 300mm ATE nie wytrzymały. Kiedyś to i Bosch robił świetne tarcze i klocki, teraz już tak kolorowo nie jest.
Obecnie każdy z producentów ucieka do krajów gdzie wyprodukuję się coś dla niego taniej niż w EU, co jest oczywiste z powodu większego zarobku, a konkurencji coraz więcej.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: Prywo »

ja mam w ATSie z przodu tarcze i klocki ATE i jak na razie jest spoko, ale co prawda dopiero zrobiłem około 8 tyś km
w Rce miałem Zimmermany sporty + klocki HAWK i to było super połączenie.
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Awatar użytkownika
hemicuda
Posty: 212
Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
Auto: Accord Coupe 2006
silnik: j30a4 + mt
Lokalizacja: SL

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: hemicuda »

co do pomp aisin wiele sie naczytałem o `felernych`wersjach..m.in w usa (akcje serwisowe w j35 honda stream bodajże) , co do tarcz+klocków..miałem mikody tarcze + blueprint klocki i klocki jadło mocno..pyliło felgi..ale hamulec był bdb ;) jeśli to pomoże
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: slepak »

Prywo pisze:ja mam w ATSie z przodu tarcze i klocki ATE i jak na razie jest spoko, ale co prawda dopiero zrobiłem około 8 tyś km
w Rce miałem Zimmermany sporty + klocki HAWK i to było super połączenie.
Generalnie po przesiadce z Kpl. ATE na przodzie na zestaw OEM tarczę + klocki zimmermann wielka różnica na plus,czego się nie spodziewałem, bo też wysoko oceniałem ATE,mimo że po 10 tyś km klocki jak i tarcze wylądowały w śmietniku.
Oczywiście mocniej hamowałem po jakiś 1500 km aż się wszystko ułożyło.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: Badeńska srebrna perła z V6 pod maską

Post autor: Prywo »

ja brałem to co było, a było tylko ATE i dla tego taki wybór, a ile takie tarcze OEM kosztują w ASO ?
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ODPOWIEDZ