Tak to prawda tyle ,ze nikt nigdy nie robil tego pomiarow i zazwyczaj tak robia "bo tak " - taka zasada. My dawalismy kolejne warstwy bo obkleilem cale drzwi ,ale przyrost wygluszenia byl conajmniej nieporporcjonalny . Szczerze mowiac po oklejeniu calych drzwi przyrost wygluszenia na mikrofonach osiagal marginalne roznice . Wiec czy to kompromis ? mysle ,ze po czesci tak bo uratowalem cenne kilogramy i po roku czasu nie bede mial "lambo doors" a dwa ,ze przyrost wyciszenia byl nieznaczny...szary8 pisze:Dobra robota
Jak przeglądałem takie projekty w innych autach to zazwyczaj oklejana matami była cała strona drzwi która jest pod boczkiem, nie tylko wklęsłe elementy jak u Ciebie. Po pomiarach wyszło że jest to zbyteczne i niewiele by dało, czy poszedłeś na kompromis żeby tak jak piszesz- za dużo maty nie pakować?
Moim zdaniem lepiej zajac sie tylem bo tma tez neizle huczy i mysle ,ze to zaprezentuje w kolejnym tutorialu przy okazji montazu drugiego wzmacniacza i tylnego naglosnienia. Cos czuje ,ze wyjda niezle jaja jak wytumiemy okolice nadkoli w strfie tylnego boczka
@Zayebatsu
tak wlasnie o to chodzi , ze waga to 10 akruszy czyli calosc jaka zuzylem na calosc . Jest to 9 razy mniej niz zalecaja . Po porzmowach z akustykami jest to po czesci chwyt marketingowy a,b y sprzedawalo sie wiecej tych mat ... Zasada jest ogolnie prosta jak ze wszytkim jak sie kupi tanio to pozniej trzeba 2 razy robic i jest wiecej porblemow. Ta mata kotra kupilem ot SilentCoat premium, miezdzy parametrami STP i tym podobne. Warto kupic tai pakiet bo byedziemy mieli dalsza czesc na wygluszenie wlasnie tylu .
http://allegro.pl/silent-coat-2mm-mata- ... 59834.html
@Koko
Staralem sie dla ciebie specjalnie <3
po za tym dzieki , ze sie podoba i to przeczytaliscie