Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe CG4 by KOko
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Hmm, pytanie tylko czy zmieniać wewnętrzny czy zewnętrzny Zakupiłbym na obie strony od razu, ale nie wiem, które. Na maxa skręconych kołach jest cisza. Natomiast skrzypi jak cholera przy samym obracaniu kołami/kierownicą czy wybojach. Chyba trzeba jechać badać.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2016 14:06 przez KOko, łącznie zmieniany 1 raz.
- przemek
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 paź 2013 23:30
- Auto: Accord 99 CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: kuyavian-pomeranian/NL
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
wewnętrznych chyba nie znajdziesz zamienników...
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Zajechałem do salonu BMW, ktory obsługuje. Tam podnieśli mi autko i widać, że osłonki przegubów jak nówki. Natomiast gumy sworzni są tak sparciałe i widać, że w nich jest syf i błoto. Także raczej przymierzę się do całościowej wymiany sworzni. Wcześniej śmiałem się, gdy Kriss opisał w Warsztacie, że jak trzeszczy jak stary tapczan to sworzeń wahacza dolnego. Teraz za karę mam to u siebie Ale chyba od razu zamówię i górne. Pytanie, strony są zamienne, tak? Po prostu zamawiam 2 szt. dół, góra i po kłopocie? A firma to już doczytałem, CTR/Yamato/555.
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Nie rozumiem jak można pomylić przegub napędowy z "trzeszczącym" zwieszeniem.
W zeszłym roku też mi zaczęło kwiczeć przy kręceniu kierownicą i przy bujaniu autem.
Od razu obadałem gumę-manszetkę na dolnym sworzniu a że była cała to tylko "napchałem" w nią trochę smaru i cisza.
W zeszłym roku też mi zaczęło kwiczeć przy kręceniu kierownicą i przy bujaniu autem.
Od razu obadałem gumę-manszetkę na dolnym sworzniu a że była cała to tylko "napchałem" w nią trochę smaru i cisza.
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
U mnie trzeszczy / skrzypi cos w zawieszeniu prawy przod. Dzieje sie to przy nizszych temperaturach otoczenia, tak ponizej 15*c, gdzy zawieszenie pracuje gora dol. Jakis sworzen pewnie?
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
U mnie guma cała, tylko już stara. Jakiś mechanik mówił to samo, żeby napuścić oleju i powinno się obczyścić. Ale wolę chyba wymienić na nowe i mieć z głowy.
@Rex, masz tu temat o tym: http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=2&t=2335
Edit:
Z nudów zabrałem się za wyjęcie licznika/zegarów i wymianę żarówek. Najpierw chciałem wstawić zwykłe żarówy, by odświeżyć kokpit (kupiłem dużo 12V i duuuużoo 14V). Niestety ile tylko wstawiłem nowych żarówek to po odpaleniu auta one po prostu od razu się przepalały.. nie mam pojęcia czemu. Raczej w zwykłych, normalnych żarówach nie ma znaczenia polaryzacja, nie? Zresztą, próbowałem wsadzać odwrotnie kolejne, odwrotnie cokół.. Dalej to samo, żarówa się przepalała. Po wypaleniu około 30 żarówek (niektóre zadziałały i zostawiłem je na stałe) jako, że zostały mi oryginalne oem, to wsadziłem je w miejsca tych, które wydawało mi się, że są wypalone - czyli od kontrolki paliwa i SRS. Jako, że paliwa mam "w brud" to ta się nie zapaliła, ale SRS po przekręceniu kluczyka ożywił się i trwa niemiłosiernie. Wkurzyłem się.. Chciałem dobrze a wyszło (jak zwykle) do bani (nie wiem ile już jeździłem z tą kontrolką.. może od zawsze).. Postawię auto do ASO i niech diagnozują o co chodzi z poduchą.
Teraz deska wygląda tak - żenada, ale użyłem tego, co mi zostało (jakieś shit-ledy W5W):
Zakupiłem już tryliard różnych ledów z aliexpr, więc jak przyjdą będę próbował doprowadzić to do ładu (choć użytkownik V6perf.. opisuje tutaj [http://www.v6performance.net/forums/6th ... 1-0-a.html] że bez przeróbek lutowniczych z dodatkowymi ledami nie da się ładnie rozświetlić zegarów bez hot spotów lub dimmów). Tak czy siak, zobaczę, co z tego wyjdzie (wtedy też umieszczę więcej zdjęć, co po kolei zdejmowałem itp.).
ciekawostka
Wiem, że nie mamy może fabrycznie zrobionej kontrolki od niezapiętych pasów (tak samo jak tej "SERVICE" co 10k km) to jednak przełożyłem działającą żarówę do miejsca, gdzie wg instrukcji jest jej miejsce i po odpaleniu auta zapaliła mi się pomarańczowa dioda - bez obrazka pasów - która zniknęła po zapięciu pasa, więc może ktoś będzie chciał kupić cokół Toshiba V-2 i wpiąć tam sobie żarówę.
@Rex, masz tu temat o tym: http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=2&t=2335
Edit:
Z nudów zabrałem się za wyjęcie licznika/zegarów i wymianę żarówek. Najpierw chciałem wstawić zwykłe żarówy, by odświeżyć kokpit (kupiłem dużo 12V i duuuużoo 14V). Niestety ile tylko wstawiłem nowych żarówek to po odpaleniu auta one po prostu od razu się przepalały.. nie mam pojęcia czemu. Raczej w zwykłych, normalnych żarówach nie ma znaczenia polaryzacja, nie? Zresztą, próbowałem wsadzać odwrotnie kolejne, odwrotnie cokół.. Dalej to samo, żarówa się przepalała. Po wypaleniu około 30 żarówek (niektóre zadziałały i zostawiłem je na stałe) jako, że zostały mi oryginalne oem, to wsadziłem je w miejsca tych, które wydawało mi się, że są wypalone - czyli od kontrolki paliwa i SRS. Jako, że paliwa mam "w brud" to ta się nie zapaliła, ale SRS po przekręceniu kluczyka ożywił się i trwa niemiłosiernie. Wkurzyłem się.. Chciałem dobrze a wyszło (jak zwykle) do bani (nie wiem ile już jeździłem z tą kontrolką.. może od zawsze).. Postawię auto do ASO i niech diagnozują o co chodzi z poduchą.
Teraz deska wygląda tak - żenada, ale użyłem tego, co mi zostało (jakieś shit-ledy W5W):
Zakupiłem już tryliard różnych ledów z aliexpr, więc jak przyjdą będę próbował doprowadzić to do ładu (choć użytkownik V6perf.. opisuje tutaj [http://www.v6performance.net/forums/6th ... 1-0-a.html] że bez przeróbek lutowniczych z dodatkowymi ledami nie da się ładnie rozświetlić zegarów bez hot spotów lub dimmów). Tak czy siak, zobaczę, co z tego wyjdzie (wtedy też umieszczę więcej zdjęć, co po kolei zdejmowałem itp.).
ciekawostka
Wiem, że nie mamy może fabrycznie zrobionej kontrolki od niezapiętych pasów (tak samo jak tej "SERVICE" co 10k km) to jednak przełożyłem działającą żarówę do miejsca, gdzie wg instrukcji jest jej miejsce i po odpaleniu auta zapaliła mi się pomarańczowa dioda - bez obrazka pasów - która zniknęła po zapięciu pasa, więc może ktoś będzie chciał kupić cokół Toshiba V-2 i wpiąć tam sobie żarówę.
- wysio
- Posty: 781
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Na diodach działka ściemniacz podświetlenia deski? Też myślałem o zmianie żarówek, ale na białe diody.
Wysłane poprzez Tapatalk
Wysłane poprzez Tapatalk
- artiszeg
- Posty: 224
- Rejestracja: 12 lut 2015 15:42
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Tychy
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Co ma gościu sreberka w kokpicieKOko pisze:......choć użytkownik V6perf.. opisuje tutaj [http://www.v6performance.net/forums/6th ... 1-0-a.html] że bez przeróbek lutowniczych z dodatkowymi ledami nie da się ładnie rozświetlić zegarów bez hot spotów lub dimmów)... .
J30A1 EDM -> USDM : http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2850" onclick="window.open(this.href);return false;
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Działa, jest na max. Za słabe diody po prostu. Ja też mam kolor biały, tylko aby świeciło na biało biało, to trzeba by albo dać o wiele mocniejszy led, lub rozebrać, wyjąć tarcze zegarów i z tyłu pozbyć się filtru ściemniającego.wysio pisze:Na diodach działka ściemniacz podświetlenia deski? Też myślałem o zmianie żarówek, ale na białe diody.
- wysio
- Posty: 781
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Z led 5W5 bardzo jasne są te:
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5784225589
Temat led już przerabiałem - nie tylko tych do samochodu.
Wysłane poprzez Tapatalk
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5784225589
Temat led już przerabiałem - nie tylko tych do samochodu.
Wysłane poprzez Tapatalk