Hej, pierwszy post pierwsze pytanie
Posiadam Accorda Aerodecka (CE2) i zauważyłem że moje obroty względem prędkości nie zawsze idą w parze tak samo
Mianowicie dziś (fota poniżej) przy prędkości ~100 km/h mam ~2,500 obr/min a czasem jak jadę to przy ~100km/h mam prawie 3,000 obrotów.
Silnik do F20b3 wszystko seria gaz/benzyna tak samo, czy ktoś może spotkał się z czymś takim? Może powiecie mi jak u was wyglądaja obroty przy 100 km/h?
Dzięki
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Obroty vs prędkość
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Obroty vs prędkość
My mam F20B5/7 i nieco krótsze piąte biegi w MT niż u ciebie.
Zazwyczaj obroty idą w parze z prędkością na tym samym biegu (mniemam że piszesz o 5) niewielka różnica może być kiedy silnik ma większe obciążenie (jazda pod górę) zwróć na to uwagę.
ps: Możliwe że ślizga ci się sprzęgło.
Zazwyczaj obroty idą w parze z prędkością na tym samym biegu (mniemam że piszesz o 5) niewielka różnica może być kiedy silnik ma większe obciążenie (jazda pod górę) zwróć na to uwagę.
ps: Możliwe że ślizga ci się sprzęgło.
Re: Obroty vs prędkość
Hej, tak zgadza się 5 bieg - brałem pod uwagę górkę i z górki - jest to na prostej drodze bez zbędnych innych czynników 1 osoba na pokładzie stała prędkość, co do iścia w parze to oczywiście idą ale nie zawsze tak samo - tak jak pisałem raz przy 100 jest 3k a raz 2,5k
Sprzęgło juz ma swoje lata i wogóle ale jeszcze się nei ślizga po za tym ta przypadłość jest od 2 lat a ślizgające sprzęgło by tyle nie wytrzymało
Raczej stawiałbym na elektrykę tylko to trochę dziwne.. wymieniałem cewkę w aparacie zapłonowym byćmoże ma to z tym związek i liczę że może ktoś bardziej obeznany mnie naprowadzi.
Ogólnie to nei przeszkadza bardziej traktuje to jako ciekawostkę
Sprzęgło juz ma swoje lata i wogóle ale jeszcze się nei ślizga po za tym ta przypadłość jest od 2 lat a ślizgające sprzęgło by tyle nie wytrzymało
Raczej stawiałbym na elektrykę tylko to trochę dziwne.. wymieniałem cewkę w aparacie zapłonowym byćmoże ma to z tym związek i liczę że może ktoś bardziej obeznany mnie naprowadzi.
Ogólnie to nei przeszkadza bardziej traktuje to jako ciekawostkę
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Obroty vs prędkość
Elektrycznie powiadasz? Za prawidłowe wskazania obrotów odpowiada nie cewka a moduł zapłonowy ,za prędkość czujnik VSS w skrzyni ,jedyne co bym podejrzewał to wskazania zegarów skoro jest taka przypadłość.
Re: Obroty vs prędkość
Żeby wykluczyć sprzęgło, to 1 bieg wysoko z obrotami i następnie od razu bieg czwarty i gaz w podłogę, jak obroty pójdą w górę, a samochód nie będzie przyśpieszać odpowiedź będzie jasna.
Jak sprzęgło będzie dobre, to bardziej bym celował coś z czujnikiem jakimś czy zegarami itp.
Jak sprzęgło będzie dobre, to bardziej bym celował coś z czujnikiem jakimś czy zegarami itp.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Obroty vs prędkość
To na pewno nie sprzęgło ale zapewne masz rację co do obrotomierza - zrobi sie cieplej to pogrzebie i tak na razie tego cholernego plastiku ramki od zegarów nie umiem zdjąć
Dzięki za sugestie
Dzięki za sugestie
- Danieljs
- Posty: 54
- Rejestracja: 24 wrz 2013 14:29
- Auto: CD7
- silnik: F22B5
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: Obroty vs prędkość
Na hakp był kiedyś temat jak to rozbebeszyć ale nie mogę znaleźć. Na pewno trzeba wyjąć przełączniki bo pod nimi są śrubki mocujące, a o ile pamiętać to i tunel środkowy trzeba wywalić łącznie z radiem i podłokietnikiem. Robiłęm to 1.5 roku temu i już nie bardzo pamiętam;/
Pozdrawiam,
Danieljs/Ogarzysta
Danieljs/Ogarzysta
Re: Obroty vs prędkość
Na HAKAP szukałem też bez skutku ale znalazłem rzeźnika
" onclick="window.open(this.href);return false;
No i już wiem czemu nei mogłem tego rozebrać.... to te dwie śrubki odkręcane od spodu nad radiem
" onclick="window.open(this.href);return false;
No i już wiem czemu nei mogłem tego rozebrać.... to te dwie śrubki odkręcane od spodu nad radiem