Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Witam forumowiczów, czy udało się komuś włożyć felgę ze średnicą 19" szerokością 8.5J osadzeniem ET 40 do Accorda Coupe 6gen (+ spreżyny Eibach) ?? Z kalkulatora ET wyliczyłem że felga będzie wystawać o 40mm na zewnątrz od oryginalnej 16" i pojawia sie pytanie czy felgi/opony nie będą trzeć o nadkola i czy nie będą wystawać po za obrys auta. myślę że przy naciągu 225/35 nie powinno być problemów, tylko wtedy łatwo rant uszkodzić/porysować jak to widzicie ??
^^
- 19 x 8.5J ET 45 przód 49mm
- 19 x 9J ET 38
opony 225/35
Musiałbyś mieć chyba na sztywno tylne zawieszenie. Ja mam 18 x 8" ET35 i tył przyciera przy dobiciu. Opony 225/40/18 i obniżone zawieszenie. Może to i ładnie wygląda, ale jak stoi.
a ja powiem tak..... wejść wejdzie i będzie dobrze wyglądało , ale ...... ale trzeba wyciąć ranty i ...... i nie tylko, bo u mnie mimo wyciętych rantów nadkoli, musiałem przyciąć zderzak i ..... i jeszcze nie jest idealnie, bo górne mocowanie zderzaka ( ten wkręt, łączący zderzak z błotnikiem) też trzeba na maxa przyciąć, żeby nie przycierało. choć, tutaj mowa o feldze o 0,5 cala węższej i przy naciągu może uda się uniknąć tego jednego mankamentu, ale ranty trzeba ciąć, lub rolować. tyle o tyle, a przód, wydaje mi się, że siądzie elegancko, przy naciągu będzie dobry spas...... no ale nie przy eibachu..... do naciągów, to trzeba dobrej gleby, bo inaczej dziwnie to wygląda. nawet u mnie przy sporym obniżeniu, jak naciąg nie jest milimetr od blachy, to jakoś to tak, nijako wygląda
Kris,widzę że nie jestem sam ja mam ranty zaklepane, a zderzak tez musiałem obciosać ale i tak trze o oponę na większych nierownosciach, będę musiał z centymetr do góry podnieść chyba
no ja w tym roku jeszcze chcę te mocowanie/wkręt "przerobić", a na przyszły sezon ranty dokończę, bo teraz tylko są podcięte, ale chyba je jeszcze zaklepię do środka i dm furkę do malowania, bo teraz i tak mi lakier popękał i mam tak lekko na odpier...l pomalowane w garażu, zeby nie rdzewiało ale przejście między starym a nowym lakierem jest mocno widoczne, a chcę żeby było profi no ja nie mam zamiaru podnosić
Neon zadzwoń sobie do dystrybutora Japan Racing, jeśli o nich mowa. Ja miałem dystrybutora w Stolnie i po prostu zrobiłem sobie wycieczkę, poprzymierzałem różne rozmiary i modele po czym dokonałem zakupu. A żeby było śmieszniej, to oddałem je po kilku dniach i wziąłem inny model.
Temat stary, ale że znalazłem i mam coś w nim do powiedzenia...
Wejdą 19", bez cięcia rantów, mocowań ani innych, tył faktycznie musi być sztywniejszy, a z przodu dobrze na ciepło poformować w kilku miejscach plastikowe nadkole. I nic nie wystaje, ale ET nie pamiętam... ktoś będzie zainteresowany, to przy najbliższym ściąganiu kół zerknę, co mają felgi wybite.
Opona do tego 235/35, więc felga może mieć nawet 9" szerokości