45 mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga
oraz
71 przerwa w zapłonie cylindra 1 lub losowe przerwy w zapłonie
73 przerwa w zapłonie cylindra 3 lub losowe przerwy w zapłonie
74 przerwa w zapłonie cylindra 4 lub losowe przerwy w zapłonie
Z w\w błędów wywaliło mi już każdy.... z czego przy przerywaniu i wywaleniu CHCECK pojawiają się tylko błędy w przerwą w zapłonie. Problemy się dzieją przy 1800\2900 obrotów przy obciążeniu czyli np delikatne przyśpieszanie na 3 czy 4 biegu bez kick downa, auto poszarpuje i po chwili wywala błąd. Nowa kopułka\palec\przewody nie przyniosły oczekiwanego rezultatu.... albo inaczej...było dobrze przez 700 km ;/ Jak pamiętam u KBL czyściliśmy krokowca.
Widziałem także przedmuch"spaliny" spod osłony kolektora ale tutaj ostatnia śruba była odkręcona
![Szok :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Co ciekawe gdyby był błąd 45 razem z 71-74 miało by to sens...jakiś wtrysk czy coś ale tak jak wyżej pisałem dzieje się to i na BP i na LPG.... ale w momencie gdy szarpie, po 5 sekundach CHECK i wtedy zszywacz do obd2 i np wyskakuję 73 nr błędu.
Jedyne co mi jeszcze przychodzi to świeczki które wymieniałem może 20 tyś km temu ale za bardzo bym ich nie obstawiał ale kto wie bo stan kopułki i przede wszystkim przewodów był mocno "średni".
Macie jakieś pomysły co robić? bo gdy człowiek wpierdzieli majątek w zawieszenie itd itd to po kilku km bombardowanie CHECKiem i ręce mi opadają....
Poza tym w\w cyrki wyszły po zmianie dolotu i czyszczeniu krokowca i dokładnie po wyjeździe 30 km od kbla zaczęły się jaja....
Może coś źle podłączone? nie mam pomysłu.... bynajmniej jeździ się ciężko a pizdować cały czas silnika nie będę żeby jakoś jechać....