Adi pisze:W CG2 wystarczy przenieść akumulator do bagażnika jeśli chodzi o komorę silnikową i nic więcej Sanki są te same mocowania łap są inne i da się to przerobić.
Pomyśl jaki byłby sens gdyby Honda wkładała inną stanę grodziową pod j30 i wózek po prostu nie opłacalne.
jeżeli to było skierowane do mnie to nie bardzo kumam
nikt nie mówi tutaj że sanki czy konstrukcja budy jest inna w CG2, CG4, CG3 itd bo to by było jak mówisz nieopłacalne by zmieniać całą linię produkcyjną , w CG2 silnik jest zupełnie inny i zmiana wiąże się obowiązkowo ze zmianą półosi, skrzyni (co w przypadku skrzyni z F serii nie jest obowiązkiem) całego osprzętu pod maską i część rzeczy w kabinie, wybierak, pedały, zegary na takie od manuala, po zmianie nie ma potrzeby przenoszenia akumulatora do bagajera, wystarczy dorwać podstawę akumulatora z wersji F20 lub F23
Adi pisze:W CG2 wystarczy przenieść akumulator do bagażnika jeśli chodzi o komorę silnikową i nic więcej Sanki są te same mocowania łap są inne i da się to przerobić.
Pomyśl jaki byłby sens gdyby Honda wkładała inną stanę grodziową pod j30 i wózek po prostu nie opłacalne.
jeżeli to było skierowane do mnie to nie bardzo kumam
nikt nie mówi tutaj że sanki czy konstrukcja budy jest inna w CG2, CG4, CG3 itd bo to by było jak mówisz nieopłacalne by zmieniać całą linię produkcyjną , w CG2 silnik jest zupełnie inny i zmiana wiąże się obowiązkowo ze zmianą półosi, skrzyni (co w przypadku skrzyni z F serii nie jest obowiązkiem) całego osprzętu pod maską i część rzeczy w kabinie, wybierak, pedały, zegary na takie od manuala, po zmianie nie ma potrzeby przenoszenia akumulatora do bagajera, wystarczy dorwać podstawę akumulatora z wersji F20 lub F23
Uwierz mi, nie przetłumaczysz...
Jakie snaki by nie były to i tak h22a obd2 nie mieści się w nie bo jest o wiele niżej osadzony od F serii.
Adi pisze:W CG2 wystarczy przenieść akumulator do bagażnika jeśli chodzi o komorę silnikową i nic więcej Sanki są te same mocowania łap są inne i da się to przerobić.
Pomyśl jaki byłby sens gdyby Honda wkładała inną stanę grodziową pod j30 i wózek po prostu nie opłacalne.
jeżeli to było skierowane do mnie to nie bardzo kumam
nikt nie mówi tutaj że sanki czy konstrukcja budy jest inna w CG2, CG4, CG3 itd bo to by było jak mówisz nieopłacalne by zmieniać całą linię produkcyjną , w CG2 silnik jest zupełnie inny i zmiana wiąże się obowiązkowo ze zmianą półosi, skrzyni (co w przypadku skrzyni z F serii nie jest obowiązkiem) całego osprzętu pod maską i część rzeczy w kabinie, wybierak, pedały, zegary na takie od manuala, po zmianie nie ma potrzeby przenoszenia akumulatora do bagajera, wystarczy dorwać podstawę akumulatora z wersji F20 lub F23
Uwierz mi, nie przetłumaczysz...
Jakie snaki by nie były to i tak h22a obd2 nie mieści się w nie bo jest o wiele niżej osadzony od F serii.
Ty jesteś najbardziej obeznany więc napisz dokładnie jak u Ciebie to wszystko wyglądało:P
Może być PW chociaż myślę że nie tylko ja chce posiadać taką wiedzę;)
Zanim wsadzisz tam h serie to najpierw zadbaj o zawieszenie i sztywność budy...chyba że jesteś mistrzem prostej, bo dla mnie to bez sensu wkładać tu silnik z taką charakterystyką. Osobiście jak bym miał robić SWAP do kupy to na coś z 6 garami i ponad trzema litrami,ale to i tak by trzeba powalczyć z zawiecha,wagą,trakcją i przeniesieniem napedu.Niestety kupa się nie nadaje do szybkiej jazdy...jak i każda Honda powiedzmy od 01 ale może magia type r powróci... OBY
Hm zarejestrowałem się trochę wcześniej od ciebie więc jestem po przedstawieniu.Trochę jestem nagrzmocony,może pomyliłem tematy może nie, ale swoje zdanie wyraziłem na temat h serii w kupie.Chociaż wedle mnie wsadzaj tam NORMALNY silnik i jeszcze go dmuchaj,ja zawsze jestem za zwiększaniem ilości kuni w stajni
kazdy mowi albo o turbo albo o serii H, a ja wiem powiem K24 dlaczego? jednostka jest młodsza od serii H i jest chyba bardziej rozwojowa. K24 - 190 KM w manualu juz robi delikatne zamieszanie ale wiadomo ze mozna zawsze cos tam dlubnac czy to przelot czy kolektor wyd, potem strojenie i juz sie robi weselej. Meilowalem jakis czas temu z SSG i oni chieli za montaz serii K do naszcyh Qpet cos okolo 2.5 tysia (zapewne dochodza do tego jeszcze opłaty za dodtakowe czesci podczas montazu). Wiem ze sumka sie robi duza ale kazdy przedstawia swoje propozycje z reszta kto powiedział ze tuning jest tani