Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
coupe V6
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 kwie 2013 23:24
- Auto: coupe VI CG2
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: 3miasto
coupe V6
Przedstawiam moją coupe 3,0 V6
ROK:2000
MODEL: CG2
SILNIK: J30A1
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcówki ulter
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: koza fabryczna
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria, szara skóra
KOŁA: 16'' Speedline
MOC: 200 KM
CAR AUDIO: seryjnie komplet Bose + zmieniarka USB/SD
PLANY: 2 modyfikacje. Sprężyny -35mm i ew. usunięcie rezonatora lub dolot na stożku
Sorki za fotki słabej jakości, ale fotografia to nie moje hobby
ROK:2000
MODEL: CG2
SILNIK: J30A1
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcówki ulter
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: koza fabryczna
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria, szara skóra
KOŁA: 16'' Speedline
MOC: 200 KM
CAR AUDIO: seryjnie komplet Bose + zmieniarka USB/SD
PLANY: 2 modyfikacje. Sprężyny -35mm i ew. usunięcie rezonatora lub dolot na stożku
Sorki za fotki słabej jakości, ale fotografia to nie moje hobby
Ostatnio zmieniony 18 sie 2015 22:48 przez franz, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: coupe V6
dziwna wersja powinien byc polift a jest jakies pomieszanie z poplataniem, auto mialo dobra przygode?
- JakubS83
- Posty: 75
- Rejestracja: 30 mar 2013 01:15
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0 F20B7
- Lokalizacja: Mysłowice
Re: coupe V6
Dlaczego polift ? W 2000r był jak już "międzylift" - masz dodatkowe jaśki w fotelach, sterowanie radiem w kierownicy, audio BOSE, w CG4 dochodził silnik F20B7, kilka kolorów doszło (w tym jaki ja mam: neaples gold) itd.. Polift był od 2001Bonio pisze:dziwna wersja powinien byc polift a jest jakies pomieszanie z poplataniem, auto mialo dobra przygode?
Honda Accord Coupe CG4 2.0I ES 2000r.
Re: coupe V6
Jakub dobrze gada
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 kwie 2013 23:24
- Auto: coupe VI CG2
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: 3miasto
Re: coupe V6
Nie potrafię dla tej wersji coupe rozpoznać co polift i co przedlift i jak widzę inni też mają problemyBonio pisze:dziwna wersja powinien byc polift a jest jakies pomieszanie z poplataniem, auto mialo dobra przygode?
Lakier oryginał niemal na całosci (zderzaki będą oba lakierowane). Najciekawsze w tym egzemplarzu jest to, że NIGDY nie jezdził zimą i nawet od spodu zero rudego na oryginalnej konserwacji Niestety ze mną czeka go pierwsza zima poza garażem
Re: coupe V6
jezdzilo jako drugie auto w domu czy sprowadzone z jakiegos cieplejszego zakatkafranz pisze:Nie potrafię dla tej wersji coupe rozpoznać co polift i co przedlift i jak widzę inni też mają problemyBonio pisze:dziwna wersja powinien byc polift a jest jakies pomieszanie z poplataniem, auto mialo dobra przygode?
Lakier oryginał niemal na całosci (zderzaki będą oba lakierowane). Najciekawsze w tym egzemplarzu jest to, że NIGDY nie jezdził zimą i nawet od spodu zero rudego na oryginalnej konserwacji Niestety ze mną czeka go pierwsza zima poza garażem
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 20 kwie 2013 23:24
- Auto: coupe VI CG2
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: 3miasto
Re: coupe V6
U 2-giego właściciela od 2007 jeździło nawet jako 5-te U mnie robi jako drugie, ale w zimę będzie jeździć niestety.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: coupe V6
Bonio od tego upiększania swojej paskudnej amerykańskiej kanapy zapomniał co i jak w Accordzie było...
Re: coupe V6
siemka. Jaką zmieniarkę i jak chcesz ją podłączyć do 8pin DIN ? jak wiesz to chętnie sam skożystam;) chcialbym iphone podlaczyc ale ten DIN jakis z d..py jest;/