Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.

Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Zorganizowane akcje zakupowe
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

Dlatego też jestem taki chętny na zakup grupowy bo odbiorę sobie to wtedy osobiście od Ciebie :D
Zgadamy się jeszcze wszystko co i jak :)
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

Ziom ale te gwinty beda wyslane cala paleta do Wieliczki do siedziby planet-jdm ;) Ja ich na oczy nie zobacze :D
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

Aaa, chyba że, ale to tam mi bez różnicy :)
Awatar użytkownika
jerek
Posty: 195
Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: jerek »

kurde a ja mam poważny dylemat , raz ze kasa jednak to jest trochę złotówek ale może bym to jakoś przebolał .

Problem jest inny , patrze na wjazd na podwórko który jest bezpośrednio z drogi i ma dwa garby z którymi może być problem , pozatym wjazd na parking do pracy tez mam jeszcze bardziej nie równy ,a nie mam innej opcji pozostawienia auta bo jest on przy ruchliwej drodze głownej .

I teraz tak kupić gwint i nie móc go skręcić tak jak by się chciało i jeździć prawie tak jak mam teraz na eibachach to sie mija z celem:(

muszę sprawdzić jak to wygląda ile mam luzu przy pokonywaniu tych wiazdów
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

maxel pisze:Aaa, chyba że, ale to tam mi bez różnicy :)
Pewnie ze nie ma ;) Bierz smialo to w sezonie sprawdzimy sie na torze kartingowym w bydgoszczy bo bede zagladac z Gorlisiem :)

jerek pisze:kurde a ja mam poważny dylemat , raz ze kasa jednak to jest trochę złotówek ale może bym to jakoś przebolał .

Problem jest inny , patrze na wjazd na podwórko który jest bezpośrednio z drogi i ma dwa garby z którymi może być problem , pozatym wjazd na parking do pracy tez mam jeszcze bardziej nie równy ,a nie mam innej opcji pozostawienia auta bo jest on przy ruchliwej drodze głownej .

I teraz tak kupić gwint i nie móc go skręcić tak jak by się chciało i jeździć prawie tak jak mam teraz na eibachach to sie mija z celem:(

muszę sprawdzić jak to wygląda ile mam luzu przy pokonywaniu tych wiazdów

Jeszcze dojdzie kwestia ze jesli zejdziesz troche nizej to amory mozesz skrecic na twardsze i samochod automatycznie mniej siadza jak chcesz pokonac przeszkodze czy podjazd :) A na jakies fajne eventy mozesz skkrecic dla lansu , to nie trwa wiecej jak 10min na jedno kolo 8-)
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: kbl100 »

a propo skręcania gwintu... jak to się odbywa? trzeba ściągać koło czy wystarczy podnieść autko i kręcić ?
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

Jak tylko na lewarku/zabie to sciagasz kolo bo pod auto nie wejdziesz. Na kanale czy podnosniku juz jest latwiej.

Generalnie mozna skrecic kola max na bok i jakos lapami dojsc ale caly sie wybrudzisz i naszarpiesz troche ale idzie bez zdjecia kola ;)
Awatar użytkownika
ejec
Posty: 574
Rejestracja: 10 paź 2010 14:54
Auto: Accord 99
silnik: f20b5
Lokalizacja: RSL

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: ejec »

Zalezy od tego jak ciezko bedzie chodzic gwint. U mnie jest tak ze podnosze auto na zabie i mozna krecic bez sciagania kola. Wiadomo bez wygodniej. Ja sie miescilem z żabą w 10-15minut na krecenie 4 koł ;) Wiadomo nie ustawialem tego wtedy dokladnie na mm tylko zeby szybko podniesc lub obnizyc auto. Zalezy tez jak chcesz krecic bo jak zmieniac wysokosc scisku sprezyny to z kolem a jak skracac amor to lepiej sciagnac kolo. Tylko nie wiem czy w tym gwincie ISC zmieniasz wysokosc calego amora.
karamba
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2012 18:06
Auto: EG4
silnik: B18

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: karamba »

ejec pisze:Zalezy od tego jak ciezko bedzie chodzic gwint. U mnie jest tak ze podnosze auto na zabie i mozna krecic bez sciagania kola. Wiadomo bez wygodniej. Ja sie miescilem z żabą w 10-15minut na krecenie 4 koł ;) Wiadomo nie ustawialem tego wtedy dokladnie na mm tylko zeby szybko podniesc lub obnizyc auto. Zalezy tez jak chcesz krecic bo jak zmieniac wysokosc scisku sprezyny to z kolem a jak skracac amor to lepiej sciagnac kolo. Tylko nie wiem czy w tym gwincie ISC zmieniasz wysokosc calego amora.

Gwint nie chodzi ciezko , ale podnosci na lewarku i krecic za kolem to dla mnie troche dziwne , juz wole odkrecic kolo , usiasc sobie i przy okazji przeczyscic gwint i skrecic ;) Ale owszem da sie.

ISC ma dolne mocowanie/widelki tez ruchome , wiec zmieniasz wysokosc samego amora jak i scisc sprezyny ;)
Awatar użytkownika
maxel
Posty: 1085
Rejestracja: 23 lut 2012 14:49
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zawieszenie Gwintowane firmy ISC

Post autor: maxel »

No to rozpoczynamy listę:
Maxel-Accord CG4 springi 6/6
(jeszcze tu prosze o opinię Karamby czy z tymi springami to dobry wybór czy może lepiej 8/6-zaznaczam że mi chodzi jak najwięcej o komfort)
ODPOWIEDZ