Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
CG2 3.0 V6 by Stevie
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
CG2 3.0 V6 by Stevie
ROK: 2002
MODEL: Accord VI Coupe CG2 4AT
SILNIK: J30A1 3.0 V6 Vtec
MOC: ~200km
KOLOR NADWOZIA: srebrny
ŚRODEK: czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: na dniach będą RM-MOTORS T76R-50, na ten moment MT 004B z poszerzeniem 2.25" z 2" - nowe rury z nierdzewki 2", reszta stock
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD HAMULCOWY: stock, klocki fedoro.
ZAWIESZENIE: stock
KOŁA: Lato : 17" Autec Astana (chyba :E) , Zima : 15" Honda Alu
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: bose + alpine jakiś EOL
DODATKI: brak
PLANY:
- upgrade układu hamulcowego. Prawdopodobnie od accorda type-s 320mm
- wymiana reflektorów (nie mam jeszcze pomysłu na co)
- wymiana pompki do spryskiwaczy; jakoś się zabrać do tego nie mogę :E
- cai lub wkładka K&N - ktoś robił, co wybrać? Wkładka prosta w zrobieniu i eksploatacji, cai warte zachodu? Zrobienie CAI trochę droższe od wkładki :E
- przyciemnienie szyb
- wymiana zagarów (nie mam pomysłu jeszcze na co)
- radio android 2din + kamera cofania
- dodatki body-kit
- spoiler supra mk4 2000' style
- cały wydech
- poprawy lakieru
MODEL: Accord VI Coupe CG2 4AT
SILNIK: J30A1 3.0 V6 Vtec
MOC: ~200km
KOLOR NADWOZIA: srebrny
ŚRODEK: czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: na dniach będą RM-MOTORS T76R-50, na ten moment MT 004B z poszerzeniem 2.25" z 2" - nowe rury z nierdzewki 2", reszta stock
UKŁAD DOLOTOWY: stock
UKŁAD HAMULCOWY: stock, klocki fedoro.
ZAWIESZENIE: stock
KOŁA: Lato : 17" Autec Astana (chyba :E) , Zima : 15" Honda Alu
BODY-KIT: brak
CAR AUDIO: bose + alpine jakiś EOL
DODATKI: brak
PLANY:
- upgrade układu hamulcowego. Prawdopodobnie od accorda type-s 320mm
- wymiana reflektorów (nie mam jeszcze pomysłu na co)
- wymiana pompki do spryskiwaczy; jakoś się zabrać do tego nie mogę :E
- cai lub wkładka K&N - ktoś robił, co wybrać? Wkładka prosta w zrobieniu i eksploatacji, cai warte zachodu? Zrobienie CAI trochę droższe od wkładki :E
- przyciemnienie szyb
- wymiana zagarów (nie mam pomysłu jeszcze na co)
- radio android 2din + kamera cofania
- dodatki body-kit
- spoiler supra mk4 2000' style
- cały wydech
- poprawy lakieru
Ostatnio zmieniony 07 sie 2022 21:32 przez awkwardstevie, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
- Auto: Accord 99
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
Fajna furka. Bezawaryjności życzę.
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
Gratuluje zakupu i niech bezawaryjnie służy.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2098
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
No, no. Polift, gratulacje. Oby jeździła bezawaryjnie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
założone końcówki rm-motors..
Nie polecam nikomu. Dźwięk podobny do serii (delikatnie głośniejszy z pomrukiem na jałowych) i rezonans do 2000obr...
ma ktoś do polecenia jakiś dobry środkowy, żeby zauważalnie podkreślić dźwięk v6 i wyeliminować rezonans? Strzelam, że też tłumiki środkowe przeżywają drugą młodość
Nie polecam nikomu. Dźwięk podobny do serii (delikatnie głośniejszy z pomrukiem na jałowych) i rezonans do 2000obr...
ma ktoś do polecenia jakiś dobry środkowy, żeby zauważalnie podkreślić dźwięk v6 i wyeliminować rezonans? Strzelam, że też tłumiki środkowe przeżywają drugą młodość
- wysio
- Posty: 778
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
Jak lubisz głośno, to ja mam założone tylko końcowe z blachy kwasowej i średnicą 86mm, przytkaną delikatnie wkładkami... W nocy słychać mnie na pół miasta. No ale ja tak lubię, bo to nie jest moje główne auto do jazdy.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
Usunięty kat, usunięty tłumik środkowy. Został jeden przelotowy i końcówki rm-motors. Dźwięk wydechu powstał genialny, niestety rezonans 2200-2500 jest, ale da się tak jeździć żeby go omijać
Niestety Check Engine pojawia się co średnio 150km - próbowałem dwoma różnymi emulatorami i nie pomaga, więc zamówiłem kata sportowego 200cpsi od AWG i w następnym tygodniu będzie montowany.
+ bonus JapOnly w Krakowie
Niestety Check Engine pojawia się co średnio 150km - próbowałem dwoma różnymi emulatorami i nie pomaga, więc zamówiłem kata sportowego 200cpsi od AWG i w następnym tygodniu będzie montowany.
+ bonus JapOnly w Krakowie
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;
ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość
dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz
wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS
w maju będę działał dalej z wydechem
ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość
dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz
wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS
w maju będę działał dalej z wydechem
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sty 2021 21:49
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Kielce
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
Apropo skrzyni ja jutro odprowadzam autko do mechanika na wymianę oleju w skrzyni tez na millersa i wyczyszczenie elektrozaworów, ciekaw jestem czy w jakimkolwiek stopniu to pomoże i obejdzie się bez remontu :/awkwardstevie pisze:założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego -> " onclick="window.open(this.href);return false;
ale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość
dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz
wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS
w maju będę działał dalej z wydechem
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
Re: CG2 3.0 V6 by Stevie
aktualizacja po 400km i płukance
skrzynia o wiele łatwiej wrzuca biegi na drążku i szybciej zmienia biegi (w sensie że na niższych obrotach wskakują i nie przeciąga)
skrzynia o wiele łatwiej wrzuca biegi na drążku i szybciej zmienia biegi (w sensie że na niższych obrotach wskakują i nie przeciąga)
Ostatnio zmieniony 07 sie 2022 21:35 przez awkwardstevie, łącznie zmieniany 1 raz.