Koszty eksploatacji

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
ViolaiGreg
Posty: 168
Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
Auto: Accord VI 1999
silnik: 3.0
Lokalizacja: SG

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: ViolaiGreg »

Zawór będę zakładać za 2 tygodnie; wymiana uszczelek podyktowana była wyciekami, a wprzypadku uszczelek pokryw zaworów ich regulacją :|
Awatar użytkownika
loot
Posty: 707
Rejestracja: 05 kwie 2012 12:28
Auto: CG2
silnik: 3.0 V6

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: loot »

pierwsze słyszę, żeby tak ciekło z tego silnika, przy regulacji nie trzeba wymieniać uszczelki, ale wiadomo, ASO swoje wie. następnym razem nie daj się naciągnąć.
Accord Coupe CG2 3.0 V6
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: slepak »

ViolaiGreg pisze:Zawór będę zakładać za 2 tygodnie; wymiana uszczelek podyktowana była wyciekami, a wprzypadku uszczelek pokryw zaworów ich regulacją :|
I jak po regulacji? zawory miałeś za "ciasno" czy za "luźno"? Bo moje były podparte. No to czekam te 2 tygodnie co do efektów walki z Evap i tym cholernym palącym się CHECK.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
ViolaiGreg
Posty: 168
Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
Auto: Accord VI 1999
silnik: 3.0
Lokalizacja: SG

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: ViolaiGreg »

Nie dałem się naciągnąć, ostatnia regulacja zawórów odbyła się 70000km temu, więc i uszczelki nie były pierwszej młodości, teraz mam spokój na dłuższy czas 8-) . Zawory były ustawione za ciasno. Ostatnio zgasł i CHECK i nie chce się zapalić :mrgreen: - to dlatego, że nowy zawór już czeka :lol:

Dzisiaj doszły też nowe koszty:

Olej Valvoline MaxLife 5W40 6l - 170 pln
Filtr paliwa MANN WK 611/6 - 80 pln
Filtr oleju MANN W610/6 - 36 pln
Filtr powietrza Filtron AP 102/2 - 33 pln

:geek:
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: slepak »

hahah i jak u Ciebie odczucia z jazy po regulacji zaworów?:) Bo ja mam wrażenie że "góra" obrotomierza jest mocniejsza.
I na poważnie Ci się check nie pali?:> To jak co odkupię od Ciebie zawór :P :P Chyba że po odłączeniu aku nie chce się zapalić :twisted: ale spokojnie jak nie po 50 km się zapali to po 600:D Bynajmniej tak jest u mnie.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2100
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: QuicksilveR »

ViolaiGreg pisze: -ATF-DW1 (ASO 0826899901HE): 102/litr, weszło 3,2l
-podkładka korka (ASO 9410914000): 5
Czy podkładka korka do ASB jest dostępna bez problemu w ASO?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: Trojan »

Raczej tak a jak nie to na drugi dzień normalnie. Haparts tez mają, 20pln chyba kosztuje.
Awatar użytkownika
ViolaiGreg
Posty: 168
Rejestracja: 17 paź 2013 19:55
Auto: Accord VI 1999
silnik: 3.0
Lokalizacja: SG

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: ViolaiGreg »

Ogólnie w całym zakresie obrotów jakby żwawszy się zrobił :D . Check i tak pewnie się prędzej czy później zapali :lol: , więc zawór i tak wymieniam; podkładka korka w moim ASO dostępna od ręki.

Proszę Państwa, minęło grubo ponad pół roku i 10 000km i check się nie pali - tak więc wymiana zaworu EVAP pomogła :mrgreen:
Bojar
Posty: 37
Rejestracja: 07 sie 2015 10:10
Auto: Accord V CE
silnik: 1.8

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: Bojar »

Panowie, czytam czytam i coraz bardziej jestem przekonany na V6 8-)

Chce zmienić swojego accorda gdzieś w okolicy października i teraz 2 pytania:

Jak z OC? bo patrząc po kalkulatorach wychodzi różnie(22 lata, 0%zniżek) i wychodzi od 2600 do nawet 8000 za OC :oops: Wiem że w mojej sytuacji lepiej będzie zabrać kogoś z rodzinki do spółki ale ile wychodzi tak średnio za V6 a ile za zwykłe 2.0? :)

Druga sprawa to cudowna skrzynia... Jestem w stanie kupić fajne zadbane autko ale z padniętą skrzynią i dołożyć do jej remontu... tylko pojawia się pytanie czy w Polsce w ogóle ktoś to dobrze ogarnia... Licze że skrzynia wyjdzie maks 5-7 tys wiec jestem w stanie to przeżyć bo na auto planuje wydać w sumie koło 16-18 tysięcy....


No i jeszcze jak ze spalaniem Vki, bo różnie piszą... głównie chodzi mi o trase koło 130-140km/h bo jazde w mieście to trzeba liczyć bardziej w litrach na godzine a nie przebiegu ;)

No i jak z lpg, bo to dla mnie ostatnimi czasy podstawa... Mam swojego gazownika, ale jak znam życie to minimum koło 3500-4500 za taki silnik trzeba liczyć ;(
Awatar użytkownika
farmi
Posty: 274
Rejestracja: 18 mar 2015 06:05
Auto: CG4 01 AT
silnik: F20B7
Lokalizacja: Polska

Re: Koszty eksploatacji

Post autor: farmi »

najlepiej kup w niemczech coś drogo, z idealną, dobrą skrzynią i kasę przeznacz na jej serwis zawczasu - a nie dopiero jak padnie. na padniętą skrzynię żaden mechanik nie da gwarancji. lepiej zawczasu ją otworzyć i powymieniać tarcze, filtr, zalać nowym olejem
ODPOWIEDZ