Accord CG5 - white daily
: 21 gru 2018 00:18
MODEL: Accord Coupe CG5 1999
SILNIK: F23A1 + lpg
UKLAD DOLOTOWY: oem
UKLAD WYDECHOWY: oem
ELEKTRONIKA: seria
WYPOSAŻENIE: klima manual, el. szyby, elektryczne lusterka, tempomat
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manual
ZAWIESZENIE: oem
UKLAD HAMULCOWY- oem
KOŁA:felgi , seria 15 alusy Hondy zimowe, oraz 16" jakieś nieznajome na lato
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: beżowy welur
CAR-AUDIO: Radio Sony jakieś multikolorowe
MOC: 150km
PLANY:
-wymiana sprzęgła - zrobione
-wymiana silniczków centralnego z przodu
-wymiana rozrządu wraz z uszczelniaczami, uszczelka pokrywy
-odnowa powłoki lakierniczej
Generalnie auto w Bydgoszczy od 2000ego roku, jestem jego trzecim właścicielem, korozji nie posiada jak narazie, zawieszenie wszystko igła nie ma się czego doczepić, skręca, hamuje, pali malutko bo ok 10-11 gazu w cyklu mieszanym, nawet już raz udało mi się zejść do 8,7 to wszystko dzięki mega długich przełożeniach skrzyni. Poprzedni właściciel oddał auto jakiemuś papudrokowi do lakierowania i niestety jest jak jest, przyjdzie czas to ją odstawie do normalnego lakiernika. Po co to kupiłem? Zasadniczo nie wiem, zawsze chciałem mieć sedesa IVg usa no i mam CD7 się sprzedało to teraz tym ujeżdżam na codzień
SILNIK: F23A1 + lpg
UKLAD DOLOTOWY: oem
UKLAD WYDECHOWY: oem
ELEKTRONIKA: seria
WYPOSAŻENIE: klima manual, el. szyby, elektryczne lusterka, tempomat
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia manual
ZAWIESZENIE: oem
UKLAD HAMULCOWY- oem
KOŁA:felgi , seria 15 alusy Hondy zimowe, oraz 16" jakieś nieznajome na lato
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: beżowy welur
CAR-AUDIO: Radio Sony jakieś multikolorowe
MOC: 150km
PLANY:
-wymiana sprzęgła - zrobione
-wymiana silniczków centralnego z przodu
-wymiana rozrządu wraz z uszczelniaczami, uszczelka pokrywy
-odnowa powłoki lakierniczej
Generalnie auto w Bydgoszczy od 2000ego roku, jestem jego trzecim właścicielem, korozji nie posiada jak narazie, zawieszenie wszystko igła nie ma się czego doczepić, skręca, hamuje, pali malutko bo ok 10-11 gazu w cyklu mieszanym, nawet już raz udało mi się zejść do 8,7 to wszystko dzięki mega długich przełożeniach skrzyni. Poprzedni właściciel oddał auto jakiemuś papudrokowi do lakierowania i niestety jest jak jest, przyjdzie czas to ją odstawie do normalnego lakiernika. Po co to kupiłem? Zasadniczo nie wiem, zawsze chciałem mieć sedesa IVg usa no i mam CD7 się sprzedało to teraz tym ujeżdżam na codzień