Strona 1 z 1

Swap H22A JDM + M2S4

: 23 lis 2018 23:06
autor: dmra
Witam.

Na sprzedaż kompletny swap H22A JDM ze skrzynią M2S4 w bardzo dobrej kondycji.
silnik chodzi równo, cicho, odpala elegancko i zdecydowanie trzyma moc.
Zalany olejem Valvoline VR1 5W50. Na dystansie 600 km nie zauważyłem ubytków na bagnecie.
Silnik jest właściwie seryjny, poza rozrządem przerobionym na
manualny, zamachem odelżonym przez Otoczaka i kompem przygotowanym pod strojenie.
Skrzynia chodzi płynnie i cicho, zalana MTF'em.
Zestaw obecnie jeździ w mojej Preli, więc można odpalić, posłuchać, przetestować itd.
Cena jaka mnie interesuje to 4800,- i obejmuje wszystko co potrzebne do przełożenia
tego do CG4. Istnieje również możliwością zrobienia tego na miejscu po uprzednim dogadaniu.

Re: Swap H22A JDM + M2S4

: 24 lis 2018 22:45
autor: MuzykGrzes
Rozumiem że łożyska silnika i skrzyni wszystko p&p ,wiązki wiadomo że do przeróbki ,ale jaki tam komp jest że do strojenia przygotowany? Immobiliser nadal będzie?

Re: Swap H22A JDM + M2S4

: 25 lis 2018 14:31
autor: dmra
Z tego co wiem silnik i skrzynia nie były "otwierane", więc wszystkie łożyska i panewki powinny być OEM.
Obecnie zestaw jest wystrojony z tego co pamiętam na kompie P28 lecz po ewentualnej przekładce do CG4 będzie pewnie inny układ wydechowy, dolotowy i kilka innych rzeczy , po których wypadałoby wystroić silnik ponownie.
Wedle uznania można też podłączyć to pod seryjny komputer wraz z całym osprzętem bo to też posiadam do tego zestawu.
Jeśli chodzi o Immo to kompy od H22A na Japonię seryjnie go nie miały, więc auto po przekładce będzie miało immo, ale nie ze wszystkimi zabezpieczeniami.

Re: Swap H22A JDM + M2S4

: 25 lis 2018 20:35
autor: MuzykGrzes
Łożyskowanie silnika czyli poduszki zamocowania go do budy (tak to nazywają) o łożyska w silniku nawet nie pytałem. Chodziło mi tylko o to czy przekładka samego silnika będzie P&P bo z tego co wiem H z F są zamienne ale już rocznikowo czy tez generacjami nie do końca jest identycznie.

Re: Swap H22A JDM + M2S4

: 25 lis 2018 21:52
autor: dmra
Tak, montaż przechodzi P&P i można powrócić do stanu fabrycznego. Poduszki silnika zostają seryjne, większość z CG4 ;)