Accord Coupe CG4 ...pmk2...

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
pmk2
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2018 18:42
Auto: VI coupe
silnik: H22A7
Lokalizacja: pomorskie

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: pmk2 »

Niestety potwierdziło się .... pali olej :? :(
Pierścienie.
Awatar użytkownika
b0Ls
Posty: 322
Rejestracja: 10 sty 2018 23:40
Auto: Accord 99
silnik: F20B5

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: b0Ls »

No to czeka Cię remoncik.
pmk2
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2018 18:42
Auto: VI coupe
silnik: H22A7
Lokalizacja: pomorskie

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: pmk2 »

b0Ls pisze:No to czeka Cię remoncik.
No niestety...
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: slepak »

A gdzie w końcu pojechałeś z autem na te podciśnienia i rozrząd?
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
pmk2
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2018 18:42
Auto: VI coupe
silnik: H22A7
Lokalizacja: pomorskie

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: pmk2 »

slepak pisze:A gdzie w końcu pojechałeś z autem na te podciśnienia i rozrząd?
Do Wejherowa KIM Mechanika Pojazdowa ( bardzo dobrze zrobił mi D16v1 - od wymiany do wymiany ostatnio było praktycznie bez dolewania oleju, dla spokoju może 100ml dolałem na 10tys. )
Ale dostałem też namiar od gościa, który latał Civiciem Type R na warsztat w Pierwoszynie.
Którzy założyło dwóch gości ( pracowali w ASO Lexusa i Hondy ). Nie wiem czy tam nie pojadę na robotę z H22.
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: regret »

zagadaj do DMRA z Elblaga ... ciezko o lepszego fachowca jesli chodzi o H22 :)

btw. nie bardzo rozumiem swapu hampli od cg2 skoro to jest w sumie to samo po za rozstawem szpilek.
Moim zdnaiem powinienes sie rozejrzec za jakims BBK na przod i tyl.
NPK Team
De opresso liber
pmk2
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2018 18:42
Auto: VI coupe
silnik: H22A7
Lokalizacja: pomorskie

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: pmk2 »

regret pisze:zagadaj do DMRA z Elblaga ... ciezko o lepszego fachowca jesli chodzi o H22 :)

btw. nie bardzo rozumiem swapu hampli od cg2 skoro to jest w sumie to samo po za rozstawem szpilek.
Moim zdnaiem powinienes sie rozejrzec za jakims BBK na przod i tyl.

Będę miał na uwadze ten rejon.

A co do hamulców. Naczytałem się, że od CG2 to najrozsądniejsza opcja.
O BBK nie doczytałem, może źle szukałem.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: slepak »

Tylko że pod zaciski/jarzma od CG2 nie dostaniesz żadnego sensownego zamiennika... Także wybił bym sobie to z głowy.
Tak jak napisałem Krzyśkowi lepiej już poszukać zacisków od VII 300mm, lub 298mm z VIII(jeden tłoczek) gdzie znajdziesz bez problemu tarcze ATE itd.

Kolejną opcją tak jak napisał Regret, ale droższą jest zakup zacisków od Type S z VII czyli tarcza 320 i dwa tłoczki, lub pójście w jakieś adaptery i np zaciski z renault rs czy z legenda kb1 (4 tłoczki -320mm średnia x 32mm grubości)
Do tego przewody hamulcowe w oplocie i będzie Pan zadowolony. Także wybór masz, ten cenowy także :mrgreen:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
pmk2
Posty: 82
Rejestracja: 18 lip 2018 18:42
Auto: VI coupe
silnik: H22A7
Lokalizacja: pomorskie

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: pmk2 »

Ok, to będę musiał to dobrze rozplanować zanim zacznę.

Btw. Jakieś większe serwo też jest ? Czy nic nie pasuje w zamian serii ?
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Accord Coupe CG/Type-R ...pmk2...

Post autor: regret »

pmk2 pisze:Ok, to będę musiał to dobrze rozplanować zanim zacznę.

Btw. Jakieś większe serwo też jest ? Czy nic nie pasuje w zamian serii ?
Przy moim 2x BBK 320mm przod + 290 tyl pompa spokojnie sobie radzi.
NPK Team
De opresso liber
ODPOWIEDZ