Resztę podświetlenia ogarnie się po zimie.
Nowy filtr oleju i paliwa:
Ktoś pytał wcześniej czy wymiana korka chłodnicy pomoże z ubywającym płynem. Jest sucho przy korku i płyn nie ucieka także pomogło.
Wreszcie pręt od maski nie drży
Za dwie spinki (90601-S84-A01 i 90602-S84-A01) zapłaciłem jakieś 40zł w ASO także nie wiem czy warto szukać zamienniki.
Do tego zakupione w ASO za 12zł/szt spinki od foteli. (91566-SP0-003)
Myślałem, że stare nie trzymały, ale co się okazało uchwyty w oparciach są luźne. Kiedy plecy odpadały to spinki zostawały w fotelu. Teraz wszystko jest poprawnie. Trytytki zawsze spoko.
Zaraz po kupnie na wiosnę wyczyściłem nagrzewnicę. Filtrów nie zmieniałem. Były w miarę czyste i węglowe. Zaczęło się robić chłodno i mokro. Szyby parowały i ogrzewanie było słabe. Więc zakupione nowe filtry (JC PREMIUM B44013PR). Pasują spoko.
Przez ponad pół roku prawie nic tam nie było
Przy okazji wyczyszczona dmuchawa i sprawdzony stan szczotek. Zawsze trochę świeżej będzie.