Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Ideału nie ma ale zawsze lepiej niż było
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Za mala felga, za duza gleba.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Przecież to zimówki są...gleba jak na zime w sam raz
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Gleba jak na zimę byłaby spoko gdyby nie zaspy u mnie które niedługo zamarzną i będzie masakra... Dlatego czekam z niecierpliwością na zamówiony seryjny zawias.
Do tego na przód zakupione nowe Profile 205/55/16 w porażającej cenie 213zł za parę Na zimę jak znalazł.
Na dworze coraz zimniej. Na postoju brak ogrzewania. Po dłuższej jeździe coś tam się rozgrzeje ale ogólnie bez szału. Rozebrany i przejrzany układ chłodniczy. Przepłukany cały układ, odkamieniona nagrzewnica. Z samej nagrzewnicy wyleciało tyle.. "złota"
Do tego wlot do nagrzewnicy był dość zwężony przez jakiś syf. Komuś chyba zabrakło odpowiedniego trójnika przy podłączaniu parownika i zmniejszył przepływ do nagrzewnicy stosując za mały trójnik. Przy okazji znalazłem pewną "januszową" robotę. Złamał się czujnik temperatury parownika i ktoś zamiast założyć nowy to przypiął go na trytytkę do parownika. Kwestia czasu jakby od drgań króćce od wody wyszły z parownika, a reszty to już można się domyślać..
Zamontowany nowy czujnik (aż 8zł ). Układ zalany zimowym Prestonem w końcu zaczął działać poprawnie. W środku ciepło, a i na gaz przełącza się szybciej przez poprawny montaż czujnika.
Zrobiony dolot z kwasówki 2,5" z kolankiem D1Spec i opaski FMIC +5 do mocy Jakoś przy 3 calowym dolocie auto było chyba lekko żwawsze na niskich obrotach.
Do tego na przód zakupione nowe Profile 205/55/16 w porażającej cenie 213zł za parę Na zimę jak znalazł.
Na dworze coraz zimniej. Na postoju brak ogrzewania. Po dłuższej jeździe coś tam się rozgrzeje ale ogólnie bez szału. Rozebrany i przejrzany układ chłodniczy. Przepłukany cały układ, odkamieniona nagrzewnica. Z samej nagrzewnicy wyleciało tyle.. "złota"
Do tego wlot do nagrzewnicy był dość zwężony przez jakiś syf. Komuś chyba zabrakło odpowiedniego trójnika przy podłączaniu parownika i zmniejszył przepływ do nagrzewnicy stosując za mały trójnik. Przy okazji znalazłem pewną "januszową" robotę. Złamał się czujnik temperatury parownika i ktoś zamiast założyć nowy to przypiął go na trytytkę do parownika. Kwestia czasu jakby od drgań króćce od wody wyszły z parownika, a reszty to już można się domyślać..
Zamontowany nowy czujnik (aż 8zł ). Układ zalany zimowym Prestonem w końcu zaczął działać poprawnie. W środku ciepło, a i na gaz przełącza się szybciej przez poprawny montaż czujnika.
Zrobiony dolot z kwasówki 2,5" z kolankiem D1Spec i opaski FMIC +5 do mocy Jakoś przy 3 calowym dolocie auto było chyba lekko żwawsze na niskich obrotach.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Tego Silvera masz elektrozaworem do dołu? No to lepiej pomyśl nad jakąś zmianą, żeby był bokiem lub u góry, to się zdziwisz, jak Ci przestanie działać.
A dolocik ładniusi Tylko jakby go jakość od komory odgrodzić...
A dolocik ładniusi Tylko jakby go jakość od komory odgrodzić...
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Jaśniej Panie jaśniej
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Podoba mi się jak działasz z samochodem, wszystko samemu itd.
Tylko ja się pytam.... czemu takie badziewiaste opony???? Naprawdę można się zdziwić jak tragicznie trzymają takie opony "nalewki", jedynie na kopnym śniegu jakoś się tam sprawdzają, ale np na lekko mokrym asfalcie jest dramat.
Zrozumiał bym żebyś miał z 22 cale i opony kosztowały majątek, ale rozmiar 205 55 16 ma naprawdę dobre ceny.
Np sava eskimo hp2 zapłacisz koło 200 zł za sztukę i będziesz zadowolony gdy chcesz budżetową oponę, a kończąc na premium Nokianie wrd4 czy miechelin.
Tylko ja się pytam.... czemu takie badziewiaste opony???? Naprawdę można się zdziwić jak tragicznie trzymają takie opony "nalewki", jedynie na kopnym śniegu jakoś się tam sprawdzają, ale np na lekko mokrym asfalcie jest dramat.
Zrozumiał bym żebyś miał z 22 cale i opony kosztowały majątek, ale rozmiar 205 55 16 ma naprawdę dobre ceny.
Np sava eskimo hp2 zapłacisz koło 200 zł za sztukę i będziesz zadowolony gdy chcesz budżetową oponę, a kończąc na premium Nokianie wrd4 czy miechelin.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Nie powinno się montować elektrozaworów dołem na reduktorze, bo cały syf z gazu się na nich osadza. Lepiej zamontować reduktor bokiem (np. śrubą regulacyjną do góry) lub złączami wody do dołu.Krzysiek15255 pisze:Jaśniej Panie jaśniej
Przynajmniej tak producenci reduktorów i spece z lpg-forum zalecają.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Może słabo widać ale króćce są ku dołowi, a elektrozawór jest pod skosem do góryQuicksilveR pisze:Nie powinno się montować elektrozaworów dołem na reduktorze...
I chyba operacja przyniosła pozytywne skutki. Auto sporo szybciej na gaz przechodzi i muszę zmniejszać temperaturę bo za ciepło już po kilku kilometrach. Wcześniej przy małym mrozie po trasie prawie 20km zaczynało robić się ciepło i akurat wtedy kiedy musiałem już wysiadać z auta.
Wiadomo zawsze można lepsze opony kupić. Potrzebowałem na szybko opon żeby w ogóle wrócić do domu po śnieżycy i wjechać drogą :/ Wcześniej na felgach były jakieś stare twarde zimówki. Niby bieżnika sporo, ale ślizgały się szybko. Teraz jazda bardzo się poprawiła. Nie ma problemu z podjechaniem czy jakimś ślizganiem, chociaż nie mam porównania z jakąś lepszą oponą.slepak pisze:Podoba mi się jak działasz z samochodem, wszystko samemu itd.
Tylko ja się pytam.... czemu takie badziewiaste opony????
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
No ja wszystko rozumiem Tylko twój nakład pracy i podejście profi do tematu mocno się kłóci z nalewanymi oponami.
Mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodzi.
Jedynie gdy nalewki się sprawdzają to kopny śnieg, na lekko mokrej nawierzchni i temp. powyżej 8 stopni jest dramat.... A piszę o tym bo kiedyś też się pokusiłem do starego audi o właśnie takie opony i mocno żałowałem zakupu gdy na 3 pasmówce postawiło mnie bokiem przy małej prędkości, auta nawet się wyprowadzić nie dało... od tamtej pory kupuję zawsze nowe markowe opony i mam święty spokój.
Mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodzi.
Jedynie gdy nalewki się sprawdzają to kopny śnieg, na lekko mokrej nawierzchni i temp. powyżej 8 stopni jest dramat.... A piszę o tym bo kiedyś też się pokusiłem do starego audi o właśnie takie opony i mocno żałowałem zakupu gdy na 3 pasmówce postawiło mnie bokiem przy małej prędkości, auta nawet się wyprowadzić nie dało... od tamtej pory kupuję zawsze nowe markowe opony i mam święty spokój.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1