Panowie co może być przyczyną zalania świec, zalane są od góry , gniazdo 1 i 4 zalane.
2 i 3 suche.
Po wyciągnięciu przewodów, było specyficzne chlupnięcie i ślady oleju na końcówkach.
Auto odpala dobrze, tak jak i jeździ.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Olej w gniazdach przewodów zapłonowych.
- scorpion3m
- Posty: 133
- Rejestracja: 23 wrz 2012 22:17
- Auto: VI CG4 98
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: H3M
Re: Olej w gniazdach przewodów zapłonowych.
Masz do wymiany uszczelki w pokrywie zaworów, (te na otworach do świec) nr. 4
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk=E__0900" onclick="window.open(this.href);return false;
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk=E__0900" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0 iES
- Lokalizacja: Legnica
- Robertos
- Posty: 169
- Rejestracja: 24 mar 2010 11:35
- Auto: Coupe F20B7
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Olej w gniazdach przewodów zapłonowych.
Dzięki za odpowiedzi!
Jak myślicie, można z tym póki co śmigać, jest to jakaś poważna sprawa?
Tak na dobrą sprawę, to z tego co pamiętam , jakieś z 1,5 roku temu sprawdzałem świece i w tym czasie końcówki przewodów w komorze 1 i 4 były troszkę tłuste, teraz już widać na dole komory olej, niedużo ale jest...
Jak myślicie, można z tym póki co śmigać, jest to jakaś poważna sprawa?
Tak na dobrą sprawę, to z tego co pamiętam , jakieś z 1,5 roku temu sprawdzałem świece i w tym czasie końcówki przewodów w komorze 1 i 4 były troszkę tłuste, teraz już widać na dole komory olej, niedużo ale jest...
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Olej w gniazdach przewodów zapłonowych.
Wyczyść całe gniazdo i przewód z oleju i systematycznie wyjmuj przewód i obetrzyj rant z oleju, to wszystko.
Może się zdarzyć że na zaoliwionym przewodzie iskra będzie skakać.
Kupuj nowe uszczelki i wymieniaj, są też w komplecie z uszczelką pokrywy zaworów.
Chwila roboty i nie będzie Ci problem spędzał sen z powiek.
Może się zdarzyć że na zaoliwionym przewodzie iskra będzie skakać.
Kupuj nowe uszczelki i wymieniaj, są też w komplecie z uszczelką pokrywy zaworów.
Chwila roboty i nie będzie Ci problem spędzał sen z powiek.
- Robertos
- Posty: 169
- Rejestracja: 24 mar 2010 11:35
- Auto: Coupe F20B7
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Olej w gniazdach przewodów zapłonowych.
Dokładnie, kupie komplet z uszczelką pod pokrywę, świece profilaktycznie też wymienię, mają już nastukane z 20 tysięcy.lebow pisze:Wyczyść całe gniazdo i przewód z oleju i systematycznie wyjmuj przewód i obetrzyj rant z oleju, to wszystko.
Może się zdarzyć że na zaoliwionym przewodzie iskra będzie skakać.
Kupuj nowe uszczelki i wymieniaj, są też w komplecie z uszczelką pokrywy zaworów.
Chwila roboty i nie będzie Ci problem spędzał sen z powiek.