Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
- simopl
- Posty: 56
- Rejestracja: 04 wrz 2016 23:31
- Auto: Accord Coupe 6gen
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Buda to ciemna zieleń. Z tego co wiem to daaawno temu malowany był przedni prawy błotnik i faktycznie stąd możliwe jest zamieszanie ze zderzakiem - tak jak wspominaliście
Jeśli chodzi o światło przeciwmgłowe to wiem, jest paskudne. Mimo wszystko potrzebne do przejścia przeglądu. Polecicie coś jak to rozwiązać, co i gdzie doczepić, jakie ogólnie macie na to patenty?
Natomiast co do radia to faktycznie, wygląda bardzo fajnie i klasycznie, ale w przyszłości zdecyduję się na zmianę. Czy to duży problem żeby dopasować jakieś fajnie do deski? Zależy mi żeby było jak najbardziej minimalistycznie, cienka ramka, bez walących po oczach świecidełek. Najlepiej żeby miało duży ekran i max kilka skromnych przycisków. Ewentualnie skąd wykombinować ramkę do radia o standardowych rozmiarach? Nie chcę zakładać na razie nowego wątku, będę wdzięczny za wszelkie rady.
/edit
Czy taka ramka będzie ok? Trochę drogo jak za kawałek plastiku ;/
http://www.elektrodor.pl/ramka-radiowa- ... y-833.html
Jeśli chodzi o światło przeciwmgłowe to wiem, jest paskudne. Mimo wszystko potrzebne do przejścia przeglądu. Polecicie coś jak to rozwiązać, co i gdzie doczepić, jakie ogólnie macie na to patenty?
Natomiast co do radia to faktycznie, wygląda bardzo fajnie i klasycznie, ale w przyszłości zdecyduję się na zmianę. Czy to duży problem żeby dopasować jakieś fajnie do deski? Zależy mi żeby było jak najbardziej minimalistycznie, cienka ramka, bez walących po oczach świecidełek. Najlepiej żeby miało duży ekran i max kilka skromnych przycisków. Ewentualnie skąd wykombinować ramkę do radia o standardowych rozmiarach? Nie chcę zakładać na razie nowego wątku, będę wdzięczny za wszelkie rady.
/edit
Czy taka ramka będzie ok? Trochę drogo jak za kawałek plastiku ;/
http://www.elektrodor.pl/ramka-radiowa- ... y-833.html
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Gratulacje fury, ładnie się prezentuje.
Co znaczy że przewody ciekną? Elastyczne czy stalowe?
Co do przeciwmgielnego to wystarczy wpiąć się w blendę.Nie wiem tylko czy w blendzie masz jednowłóknową czy dwuwłóknową żarówkę (pozycja i stop). Jak jest tylko pozycja to szukasz oprawek na dwuwłóknową i już masz przeciwmgielne, jak masz dwuwłóknową to dioda kierunkowa i wpinasz się w stop, prościzna
Jak chcesz radio na 1din to spokojnie kupisz na forum wsporniki z panelem na właczniki a jak 2din to nic nie musisz kupować, ewentualna szparę między dechą a radiem można samemu wymodzić, w obu przypadkach musisz kupić przejściówkę na kable iso.
Co znaczy że przewody ciekną? Elastyczne czy stalowe?
Co do przeciwmgielnego to wystarczy wpiąć się w blendę.Nie wiem tylko czy w blendzie masz jednowłóknową czy dwuwłóknową żarówkę (pozycja i stop). Jak jest tylko pozycja to szukasz oprawek na dwuwłóknową i już masz przeciwmgielne, jak masz dwuwłóknową to dioda kierunkowa i wpinasz się w stop, prościzna
Jak chcesz radio na 1din to spokojnie kupisz na forum wsporniki z panelem na właczniki a jak 2din to nic nie musisz kupować, ewentualna szparę między dechą a radiem można samemu wymodzić, w obu przypadkach musisz kupić przejściówkę na kable iso.
- simopl
- Posty: 56
- Rejestracja: 04 wrz 2016 23:31
- Auto: Accord Coupe 6gen
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
@lebow
Dzięki za rady - już się zabieram za przeszukiwanie forum odnośnie wsporników z panelem
Co do przewodów to tradycyjnie - skorodowały. Przed zakupem widziałem, że były już w kiepskim stanie. Po powrocie zauważyłem, że zaczęło z nich już pokapywać. Na razie mechanik przy tym dziubie - idą w całości do wymiany.
Dzięki za rady - już się zabieram za przeszukiwanie forum odnośnie wsporników z panelem
Co do przewodów to tradycyjnie - skorodowały. Przed zakupem widziałem, że były już w kiepskim stanie. Po powrocie zauważyłem, że zaczęło z nich już pokapywać. Na razie mechanik przy tym dziubie - idą w całości do wymiany.
- markus
- Posty: 188
- Rejestracja: 24 sie 2016 09:06
- Auto: CG2
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Tego nie wiedziałem. I dziwne, że do czarnego nie wsadzali beżu - kontrast dobrze by zrobił czarnej trumnieslepak pisze:markus pisze:Buda to ciemna zieleń czy czerń? Fajnie wygląda w takim USDMowym setupie. Życzę szybkiego doprowadzenia do stanu co najmniej zadowalającego
Zielone mają zawsze beżowy środek, czarne zawsze czarny środek:)
Zapraszam na http://carparts.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Przy czarnym beż by wyglądał dziwnie.
A co do fury to gratki - bardzo ładny model : ) I dobrze, że forumowa Pracuj nad nią i zdawaj fotorelacje ze wszystkiego
A co do fury to gratki - bardzo ładny model : ) I dobrze, że forumowa Pracuj nad nią i zdawaj fotorelacje ze wszystkiego
- markus
- Posty: 188
- Rejestracja: 24 sie 2016 09:06
- Auto: CG2
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Dziwnie? To chyba najczęsciej zestawiane kolory ze sobą.KOko pisze:Przy czarnym beż by wyglądał dziwnie.
Zapraszam na http://carparts.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- artiszeg
- Posty: 224
- Rejestracja: 12 lut 2015 15:42
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Tychy
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Ładne wozidlo kolejny z kwadratowa ramka z tylu do kolekcji, moze kiedyś sie spotkamy
Co do radia moze pomyślisz o tablecie? Ja u siebie cały czas to zachwalam!
Szerokości kolego
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co do radia moze pomyślisz o tablecie? Ja u siebie cały czas to zachwalam!
Szerokości kolego
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
J30A1 EDM -> USDM : http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2850" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Ha,ha,ha coś mi to przypominalebow pisze:Gratulacje fury, ładnie się prezentuje.
Co znaczy że przewody ciekną? Elastyczne czy stalowe?
Co do przeciwmgielnego to wystarczy wpiąć się w blendę.Nie wiem tylko czy w blendzie masz jednowłóknową czy dwuwłóknową żarówkę (pozycja i stop). Jak jest tylko pozycja to szukasz oprawek na dwuwłóknową i już masz przeciwmgielne, jak masz dwuwłóknową to dioda kierunkowa i wpinasz się w stop, prościzna
Jak chcesz radio na 1din to spokojnie kupisz na forum wsporniki z panelem na właczniki a jak 2din to nic nie musisz kupować, ewentualna szparę między dechą a radiem można samemu wymodzić, w obu przypadkach musisz kupić przejściówkę na kable iso.
buksiu - QP '00 2L
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Rafał, no nie bądź złośliwy
Chciałem dobrze..,,,, a wyszło jak wyszło,
U mnie cały ten galimatias działa bez usterek od samego początku.....
Chciałem dobrze..,,,, a wyszło jak wyszło,
U mnie cały ten galimatias działa bez usterek od samego początku.....
- simopl
- Posty: 56
- Rejestracja: 04 wrz 2016 23:31
- Auto: Accord Coupe 6gen
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Honda Accord Coupe 3.0 V6 / simopl
Ok, czas się trochę pochwalić
Przez ostatnie miesiące działo się u mnie dużo. Napraw bieżących było naprawdę sporo. Z najpoważniejszych:
- wymieniony został rozrząd wraz z napinaczem (pasek i napinacz oryginał Honda)
- dwukrotna wymiana oleju w skrzyni (też oryginał) - 2x po 3 litry + czyszczenie elektrozaworów -> niestety problem z przeskakiwaniem skrzyni między pierwszym a drugim biegiem pozostał. Może odrobine mniej teraz to czuć, ale wraz z żoną liczymy się już z naprawą skrzynią w przyszłości
- wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych
- wymiana czujników ABS (przód)
- wymiana zaworu EVAP (część sprowadzana zza oceanu) -> auto od dłuższego czasu straszyło sporadycznie kontrolką check engine. Wymiana tego podzespołu zakończyła problem
- regeneracja alternatora
- wymiana uszczelek w pompie wspomagania
- wymiana tarcz, klocków, oleje, filtry
- naprawa tapicerska fotela kierowcy (zdjęcia poniżej)
- naprawa lakiernicza nadkola + konserwacja podwozia i profili zamkniętych (zdjęcia poniżej)
- malowanie i odnawianie felg (OEM Honda)
- malowanie i odnawianie mocowań (uchwytów) piór wycieraczek (zdjęcia poniżej)
- naprawa układu wydechowego (zdjęcia poniżej)
- malowanie i odnowienie reflektora (zdjęcia poniżej)
- przerejestrowanie auta po długich bojach z poprzednim, nieuczciwym sprzedawcą z komisu (sytuację opiszę może kiedyś przy okazji lub jak będzie zainteresowanie)
Furka dostała też dwa nowe komplety opon - na zimę Nokian WR D4, na lato troszkę biedniej, ale mimo wszystko jestem zadowolony - Dębica Presto wersja HP.
Auto staramy się doprowadzić w miarę możliwości do jak najlepszego stanu. Wiadomo, najgorsze są fundusze, wszystko kosztuje, ale nie mamy zamiaru pozbywać się Hondziny nigdy. Przerobiłem też sporo lakierników i mechaników w okolicy Koszalina. U wielu rezygnowałem z usług. Naprawdę ciężko znaleźć dziś dobrego fachowca i pasjonatę zarazem. Jest naprawdę wielu partaczy u których auto po odebraniu jest w gorszym stanie niż było. Zdarzył mi się nawet jeden taki, któremu auto się zapaliło - nie podpiął wszystkich przewodów paliwowych, poszła iskra i zaczęło się dymić. Na szczęście obeszło się bez uszkodzeń. Po wielu przygodach wciąż nie mam tak naprawdę kogoś, którego w 100% mógłbym polecić. Nie będę wymieniał tutaj nazw warsztatów, ale gdyby ktoś z Forumowiczów był chętny do wymiany opinii o mechanikach w mojej okolicy to bardzo chętnie
Przez ostatnie miesiące działo się u mnie dużo. Napraw bieżących było naprawdę sporo. Z najpoważniejszych:
- wymieniony został rozrząd wraz z napinaczem (pasek i napinacz oryginał Honda)
- dwukrotna wymiana oleju w skrzyni (też oryginał) - 2x po 3 litry + czyszczenie elektrozaworów -> niestety problem z przeskakiwaniem skrzyni między pierwszym a drugim biegiem pozostał. Może odrobine mniej teraz to czuć, ale wraz z żoną liczymy się już z naprawą skrzynią w przyszłości
- wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych
- wymiana czujników ABS (przód)
- wymiana zaworu EVAP (część sprowadzana zza oceanu) -> auto od dłuższego czasu straszyło sporadycznie kontrolką check engine. Wymiana tego podzespołu zakończyła problem
- regeneracja alternatora
- wymiana uszczelek w pompie wspomagania
- wymiana tarcz, klocków, oleje, filtry
- naprawa tapicerska fotela kierowcy (zdjęcia poniżej)
- naprawa lakiernicza nadkola + konserwacja podwozia i profili zamkniętych (zdjęcia poniżej)
- malowanie i odnawianie felg (OEM Honda)
- malowanie i odnawianie mocowań (uchwytów) piór wycieraczek (zdjęcia poniżej)
- naprawa układu wydechowego (zdjęcia poniżej)
- malowanie i odnowienie reflektora (zdjęcia poniżej)
- przerejestrowanie auta po długich bojach z poprzednim, nieuczciwym sprzedawcą z komisu (sytuację opiszę może kiedyś przy okazji lub jak będzie zainteresowanie)
Furka dostała też dwa nowe komplety opon - na zimę Nokian WR D4, na lato troszkę biedniej, ale mimo wszystko jestem zadowolony - Dębica Presto wersja HP.
Auto staramy się doprowadzić w miarę możliwości do jak najlepszego stanu. Wiadomo, najgorsze są fundusze, wszystko kosztuje, ale nie mamy zamiaru pozbywać się Hondziny nigdy. Przerobiłem też sporo lakierników i mechaników w okolicy Koszalina. U wielu rezygnowałem z usług. Naprawdę ciężko znaleźć dziś dobrego fachowca i pasjonatę zarazem. Jest naprawdę wielu partaczy u których auto po odebraniu jest w gorszym stanie niż było. Zdarzył mi się nawet jeden taki, któremu auto się zapaliło - nie podpiął wszystkich przewodów paliwowych, poszła iskra i zaczęło się dymić. Na szczęście obeszło się bez uszkodzeń. Po wielu przygodach wciąż nie mam tak naprawdę kogoś, którego w 100% mógłbym polecić. Nie będę wymieniał tutaj nazw warsztatów, ale gdyby ktoś z Forumowiczów był chętny do wymiany opinii o mechanikach w mojej okolicy to bardzo chętnie
- Załączniki
-
- Prawy błotnik przedni po drobnym polerowaniu
- IMG_4594.jpg (75.24 KiB) Przejrzano 6043 razy
-
- Prawy błotnik przedni przed polerowaniem
- DSC_0308.jpg (58.02 KiB) Przejrzano 6043 razy
-
- Nadkole po naprawie i lakierowaniu
- IMG_4590.jpg (68.67 KiB) Przejrzano 6043 razy
-
- Nadkole przed naprawą
- DSC_0306.jpg (88.79 KiB) Przejrzano 6043 razy
Ostatnio zmieniony 21 maja 2017 22:01 przez simopl, łącznie zmieniany 1 raz.