Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
ożywienie forum
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: ożywienie forum
Moja dwulitróweczka objechała 3 razy chorwacje, kilka tras na niemcy i austrie. Olej od wymiany do wymiany nic nie dolewane (jeżdzone na syntetyku do 150 tys km, później półsyntetyk) W chwili obecnejej silnikiem cieszy się inny użytkownik acco. Najbardziej zdziwiony byłem jak przy swapie na h22a wyciągnąłem sprzęgo z z F-ki, po 180 tys km ciężko było dopatrzeć się jakiegokolwiek zużycia. Z obecnego silnika również jestem zadowolony, spalanie oleju w normie hehe zobaczymy jak zniesie wakacyjną podróż na chorwacje
Ciekawi mnie jak sie ma 3.0 v6 do h22a. Kto wygra z kreski ? moc, masa porównywalna, moment na korzyść v6 manual na korzyść h22a
Ciekawi mnie jak sie ma 3.0 v6 do h22a. Kto wygra z kreski ? moc, masa porównywalna, moment na korzyść v6 manual na korzyść h22a
Re: ożywienie forum
myślę że H22A, a właśnie warzyłeś auto po swap'ie Bo wydaje mi się że z H22 będzie ważyć o 100kg mniej niże J30 jak nie lepiej.
HR
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: ożywienie forum
1400 kg z minimalną ilością paliwa
Re: ożywienie forum
Ooo, a ile waży CG2 z J30? czy przypadkiem nieco ponad 1500kg? bo CG4 Z F20XX ok 1350kg
HR
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: ożywienie forum
1460 wg informacji w internecie. Może ktoś ważył ?
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: ożywienie forum
brałem się swoją V6 z ATRemkbl100 pisze: Ciekawi mnie jak sie ma 3.0 v6 do h22a. Kto wygra z kreski ? moc, masa porównywalna, moment na korzyść v6 manual na korzyść h22a
na starcie do 100 lekko został o pół auta bliżej setki o maskę, potem szły dosyć równo do 150-160, potem ja zaczynałem zostawać ale nie za dużo.
sprawdzaliśmy 3 razy i za każdym razem było tak samo, jednak na starcie niutki robiły robotę, potem manual robi robotę, mój V6 miał troszkę więcej koników niż seria (sprawdzonych) więc było bardzo porównywalnie do ATRa,
ciekawostką jest jeszcze to, że bardzo mało ATRów posiada znamionowe 212 kucy i wypada mniej (nie wiem czemu) w seryjnej specyfikacji oczywiście bez dłubania
- logicsys
- Posty: 153
- Rejestracja: 22 cze 2010 18:17
- Auto: Accord 99 cg2
- silnik: v6
- Lokalizacja: FG, ZGR
Re: ożywienie forum
A ja Zmienilem zajawke z 4 na 2oo i wiecej czasu na PBC siedze (Przez Ciebie Prywo ) hehe. A ze honda glownie w weekendy teraz smiga to i nic przy niej nie grzebie. Dzisiaj przeguby sie wymieniaja, bo juz kleklekle robily, a przy okazji wyszly klocki do wymiany.
Ale powiem wam jedno 3.0 w trasie to 3.0, bez zadbego pitu pitu sie wyprzedza. Kilka razy jechalem almera 1.5 i za kazdym TIRem czy autobusem "ku*a czemu to nie jedzie"
A co do startow z kreski. Jakis czas temu z mazda RX8 mialem okazje sie zmierzyc (niby ta revolution 230 km) I koles nie dal rady. ALbo mial juz zajechanego wankla, albo te auta tak marnie sie bujaja
Ale powiem wam jedno 3.0 w trasie to 3.0, bez zadbego pitu pitu sie wyprzedza. Kilka razy jechalem almera 1.5 i za kazdym TIRem czy autobusem "ku*a czemu to nie jedzie"
A co do startow z kreski. Jakis czas temu z mazda RX8 mialem okazje sie zmierzyc (niby ta revolution 230 km) I koles nie dal rady. ALbo mial juz zajechanego wankla, albo te auta tak marnie sie bujaja
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: ożywienie forum
rx-8 maja na pewno dobry start z kreski... mój przyklejany braciszek miał takową(tę mocniejszą bo chyba są dwie wersje... ) i naprawdę rzadko które autko się się zmierzyło , więc wnioskuje że musiała być dość zmęczona... bo powinieneś mieć z nią kłopoty z ta mocniejsza oczywiście chyba że kierowca.....
Re: ożywienie forum
u mnie w dowodzie acco niby 1530kg