Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
gratulacje! Bardzo ładny model, zwłaszcza w tym kolorze
O wiele bardziej mi się podoba niż ten model:
O wiele bardziej mi się podoba niż ten model:
- artiszeg
- Posty: 224
- Rejestracja: 12 lut 2015 15:42
- Auto: Accord Coupe 98-02
- silnik: 3,0 v6
- Lokalizacja: Tychy
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
Mordka mi sie uśmiechnęła ze taka fajna zabawkę masz zajebiscie wyglada! Szerokości Kolego
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
J30A1 EDM -> USDM : http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2850" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
Cześć wszystkim,
Przepraszam, że się nie odzywałem ale w weekend byłem poza domem. Teraz postaram się kolejno odpowiedzieć na wszystkie pytania na ile mi pozwoli moja wiedza.
Dziękuje wszystkim za pozytywne opinie. Mam nadzieję, że kiedyś będzie możliwość się spotkać na jakimś spocie i bliżej się poznać bo jeszcze nigdy na takim nie byłem . Podziele się jeszcze z Wami kilkoma szczegółami, które udało mi się zaobserwować porównując qupetę VI gen. z sedanem VII gen.
Generalnie po zmianie odczuwam tylko same pozytywy: komfort i wygoda jazdy jest dużo lepsza, świetnie trzyma się drogi, znikome zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe, ogólnie niskie zużycie paliwa, wygłuszenie rewelacyjne, na dziurach zawieszenie zachowuje się bardzo cicho, nic nie stuka ani się nie trzaska, w ogóle jazda po dziurach nie jest odczuwalna, silnika w ogóle nie słychać i nie ważne czy się jedzie 60 km/h czy 160 km/h czy jest 2k obrotów czy 5k. Nie wiem może V6 tak właśnie chodzi ale ta jest moją pierwszą. W środku jest bardzo przestrzenna ma bez 5 cm 5m długości. No i to przyspieszenie. Do tej pory maksymalnie jechałem nią 180 km/h i tu uwaga ciekawostka, przy tej prędkości miałem 3300 obrotów. Może jeszcze coś pominąłem ale na razie to wszystko co mi przyszło do głowy.
Myśle, że dobrze cytowałem posty jeżeli nie to przepraszam gdyż robiłem to pierwszy raz.
Pozdrawiam.
Przepraszam, że się nie odzywałem ale w weekend byłem poza domem. Teraz postaram się kolejno odpowiedzieć na wszystkie pytania na ile mi pozwoli moja wiedza.
To jest tak zwana lekka hybryda. Na samym silniku elektrycznym nie da się jeździć. W tym przypadku hybryda spełnia rolę coś w rodzaju turbodoładowania czyli wspomaga podczas przyspieszania, odpala z silnika elektrycznego, więc dźwięk przy odpalaniu jest taki jakby leciał komar. Baterie ładuje podczas jazdy, nie wiem tylko w jaki sposób odzyskuje energię do ładowania, czy z hamowania czy może w inny sposób.QuicksilveR pisze:No ładne cacko! I do tego chyba już polift?
Jak funkcjonuje ta hybryda? Odłącza cylindry? Dołącza napęd elektryczny...
wysłane z klapka za pomocą Tapka
Nie udało mi się zamieścić na raz więcej zdjęć, ponieważ maksymalnie mogłem załączyć 5 zdjęć. Dlatego postanowiłem je wszystkie umieścić na swoim profilu.MuzykGrzes pisze:
Seksmisją mi tu zaleciało i nie o aucie mowa
Co do auta to gratulacje ,ale pokaż jak to w środku wygląda
Bingo. Tak jak podałem w opisie, że środek jest pokryty skórą koloru beżowego.QuicksilveR pisze:Przed Tobą, Grzesiu, nic się nie ukryjeMuzykGrzes pisze:Seksmisją mi tu zaleciało i nie o aucie mowa
Dokładnie, pokazuj wnętrze. Coś czuję, że jest jasne. Bo ciemne mi do tej budy nie pasuje.
Dzięki Włodziu. Jeżeli chodzi o qupetę to z bólem serca chciałem ją wystawić na sprzedaż. Ale poszczęściło mi się i została w rodzinie bo teściu ją odkupił . Szkoda było mi ją pchać w obce ręce bo za dużo w nią zainwestowałem. Zeszłego lata wpakowałem w nią 4k. Przerobiłem środkową konsolę, zamontowałem radio 2din, CB radio, rejestrator jazdy i kamerę cofania. Także wszystko jest jeszcze na gwarancji. Ponadto wszystko w niej było porobione.lebow pisze:No Rafał zaszalałeś porządnie Znowu Honda
Kawał porządnej fury. Pogratulować zakupu.
A tak apropo, co z qupetą, sprzedałeś?
Będziesz przejeżdżał przez wielkopolskę to zapraszam , chętnie obejrzę z bliska nowy nabytek.
Zdjęcia środka są, w profilu.
Ładnie się prezentuje.
Tak jak widać na jednym ze zdjęć jest to i-vtec IMA. Kod silnika nie wiem jaki jest bo nie sprawdzałem. Jeżeli chodzi o KM to ma ich 240 bo w dowodzie rejestracyjnym mam podaną moc 176KW.hemicuda pisze:No i ładnie zaczyna się coś tutaj dziać;)
Kolor wdzięczny pod dobre koła się prosi
Odpowiedni silnik fajnie ,że z navi..zaraz ten środek żywszy jest i świeższy
Także Witamy i gratulejszon;)
Aha..to jest i-vtec? 240KM? jeżeli kod silnika j30a5 (IMA) to chyba ciut więcej ;p
Podaje VIN - JHMCN36546C002276. Jeżeli chodzi o spalanie to jak na taką pojemność i moc to jestem bardzo zadowolony. Poprzedni właściciel mówił, że po mieście nie wzięła mu więcej niż 10l. I faktycznie jak jechałem nią do swojego mechanika żeby ją obadał przed zakupem to komputer pokazywał średnie spalanie 9,4l. Natomiast,producent podaje zużycie paliwa: miasto 22 mpg czyli 10,69l / 100 km, cykl mieszany 25 mpg czyli 9,41l / 100 km, autostrada 31 mpg czyli 7,59l / 100 km. Od czasu jak nią jeżdżę to mnie średnie spalanie w cyklu mieszanym komputer pokazuje około 10,5l co uważam również za dobry wynik. Dzisiaj wróciliśmy ze wsi i od momentu zatankowania i przejechaniu około 300 km komputer pokazuje mi średnie spalanie 9l / 100 km. Duży wpływ na niskie spalanie może tu mieć też to, że autko posiada funkcję auto-stop. Ciekawostką i dużym zaskoczeniem jest też to, że nawet jak jej się wciśnie pedał do podłogi np. przy wyprzedzaniu to spalanie podskoczy 0,1l góra 0,2l po czym zaraz spada jak się spuści delikatnie nogę z gazu. Dzieje się to zapewnie dzięki właśnie tej hybrydzie. Tak więc, jadąc autostradą niższe zużycie paliwa na pewno będzie zauważalne.slepak pisze:Polift w VII i USA to zupełnie inna sprawa:D Także pisząc o lanosie w innym temacie miałem na myśli przedlifta.
No i jak się sprawa wyjaśniła z tym nr VIN? Bo prawidłowego numeru się nie doczekałem, także jak chcesz podaj nr VIN to się zobaczy co carvax powie No i jak spalanie ? Bo zawsze przy tych hybrydach mnie to bardzo ciekawiło, bo np w civicu Ufo miało to jedynie sens gdy się jeździ po mieście i nie przekracza dopuszczalnych prędkości, na banach itp, to już praca "hybrydy" jest niezauważalna i oszczędności żadne.
Tu się z Tobą w 100% zgodzę bo w tamtej tył jest dużo brzydszy. A w obecnej wciąż jestem zakochany .KOko pisze:gratulacje! Bardzo ładny model, zwłaszcza w tym kolorze
O wiele bardziej mi się podoba niż ten model:
Dziękuje wszystkim za pozytywne opinie. Mam nadzieję, że kiedyś będzie możliwość się spotkać na jakimś spocie i bliżej się poznać bo jeszcze nigdy na takim nie byłem . Podziele się jeszcze z Wami kilkoma szczegółami, które udało mi się zaobserwować porównując qupetę VI gen. z sedanem VII gen.
Generalnie po zmianie odczuwam tylko same pozytywy: komfort i wygoda jazdy jest dużo lepsza, świetnie trzyma się drogi, znikome zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe, ogólnie niskie zużycie paliwa, wygłuszenie rewelacyjne, na dziurach zawieszenie zachowuje się bardzo cicho, nic nie stuka ani się nie trzaska, w ogóle jazda po dziurach nie jest odczuwalna, silnika w ogóle nie słychać i nie ważne czy się jedzie 60 km/h czy 160 km/h czy jest 2k obrotów czy 5k. Nie wiem może V6 tak właśnie chodzi ale ta jest moją pierwszą. W środku jest bardzo przestrzenna ma bez 5 cm 5m długości. No i to przyspieszenie. Do tej pory maksymalnie jechałem nią 180 km/h i tu uwaga ciekawostka, przy tej prędkości miałem 3300 obrotów. Może jeszcze coś pominąłem ale na razie to wszystko co mi przyszło do głowy.
Myśle, że dobrze cytowałem posty jeżeli nie to przepraszam gdyż robiłem to pierwszy raz.
Pozdrawiam.
buksiu - QP '00 2L
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
Gratuluję zakupu. Trafiła Ci się ta hybryda jak ślepej kurze ziarno , bo ja od dłuższego czasu szukałem tego modelu nawet przed liftingiem i tylko jeden egzemplarz widziałem na alledrogo. Wydawało mi się, że 25 000 zł to dużo a Ty widzę nie pożałowałeś 35 tysi. Trafiłeś na na niego (accorda) przypadkiem, czy możesz podpowiedzieć gdzie szukać ?
PS: Jeżdżę właśnie tym Civikiem hybrydowym (2004 IMA) i o ile jakość do ceny jest bardzo dobra to brakuje mi tych cech Accorda o których pisałeś - komfortu i przyspieszenia.
PS: Jeżdżę właśnie tym Civikiem hybrydowym (2004 IMA) i o ile jakość do ceny jest bardzo dobra to brakuje mi tych cech Accorda o których pisałeś - komfortu i przyspieszenia.
- hemicuda
- Posty: 212
- Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
- Auto: Accord Coupe 2006
- silnik: j30a4 + mt
- Lokalizacja: SL
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
spalanie bardzo zadowala, ale w rzadnym wypadku gwałtowne przyspieszanie spalanie bardzo podobne, z tym ,że częsciej przyspieszam 1/2 bieg do 5k i wtedy mam prawie 14;
rev limiter testowałeś?
co do zawieszenia jesli dobrze wyczytyłem my w coupe mam twardsze zawieszenie, więc jeśli u mnie jest ok to u ciebie dopiero musi byc mięciusio
rev limiter testowałeś?
co do zawieszenia jesli dobrze wyczytyłem my w coupe mam twardsze zawieszenie, więc jeśli u mnie jest ok to u ciebie dopiero musi byc mięciusio
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 10 lis 2015 21:54
- Auto: Accord VII
- silnik: K24A4
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
hemicuda pisze:
co do zawieszenia jesli dobrze wyczytyłem my w coupe mam twardsze zawieszenie, więc jeśli u mnie jest ok to u ciebie dopiero musi byc mięciusio
A gdzie tam, tył mamy z tourera a przód z diesla
- hemicuda
- Posty: 212
- Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
- Auto: Accord Coupe 2006
- silnik: j30a4 + mt
- Lokalizacja: SL
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
Ty to masz tam składaka ;p
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 10 lis 2015 21:54
- Auto: Accord VII
- silnik: K24A4
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
Chyba Ty Ogólnie jak popatrzyłem na http://www.hondapartsnow.com" onclick="window.open(this.href);return false; części eksploatacyjne to nasze accordy to taki mieszaniec fajny
- hemicuda
- Posty: 212
- Rejestracja: 29 maja 2015 23:35
- Auto: Accord Coupe 2006
- silnik: j30a4 + mt
- Lokalizacja: SL
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
Nie mówie, że nie
mam foto teina porónujące kit do sedan europa i coupe V6 inaczej wyglądaja amory i sprężyny chyba, że jestem slepy
k24 i v6 mają inne parametry/twardość ale pewnie da sie wsadzić a z tego co wyczytałem to np. z tls`a jakbym wsadził spręzyny to nawet moze byc roznica w obniżeniu, ale niewiadomo jak jest do konca..bo to nie civic gdzie jest tanio i mozna sie bawić w próbki i nawet redkarki z usa mało wiedzą ogólnie myslałem, że zabawa będzie łatwiejsza
mam foto teina porónujące kit do sedan europa i coupe V6 inaczej wyglądaja amory i sprężyny chyba, że jestem slepy
k24 i v6 mają inne parametry/twardość ale pewnie da sie wsadzić a z tego co wyczytałem to np. z tls`a jakbym wsadził spręzyny to nawet moze byc roznica w obniżeniu, ale niewiadomo jak jest do konca..bo to nie civic gdzie jest tanio i mozna sie bawić w próbki i nawet redkarki z usa mało wiedzą ogólnie myslałem, że zabawa będzie łatwiejsza
- ramzes
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 lip 2016 20:48
- Auto: Accord Coupe
- silnik: V6 3.0 6MT
- Lokalizacja: Wybrzeże
Re: Honda Accord Sedan V6 USA Hybrid Navi 2006
A ta hybryda nie miała przypadkiem 258KM?
To powinno być mocniejsze od zwykłego polifta 3.0...
Tak, czy siak - super fura, też bym chciał taki środek
To powinno być mocniejsze od zwykłego polifta 3.0...
Tak, czy siak - super fura, też bym chciał taki środek