Strona 1 z 11

Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 10:11
autor: Bartoch
MODEL: 1999, coupe, 2D, CG4

SILNIK: F20B5 - seria

UKŁAD DOLOTOWY: wkładka K&N + usunięcie rezonatora

UKŁAD WYDECHOWY: seria + końcowy dedykowany z kwasówki firmy TSS Tuning

ELEKTRONIKA: bogata seria + domykanie szyb, alarm

UKŁAD NAPĘDOWY: seria

ZAWIESZENIE: czerwone sprężyny -30mm

UKŁAD HAMULCOWY: tarcze i klocki ATE (seryjnie 2 tłoczkowe zaciski z przodu :shock: )

BODY-KIT: felgi 17" ala OZ Racing, lampy tył przyciemnione + podwójne pozycje, lampy przód ala Type R, tuningowy gril ze znaczkiem "accord", dokładka przedniego zderzaka (replika mugen), kierunki boczne clear-black, duck tail

ŚRODEK: aluramki na zegary, shortshifter, drewniane wykończenia, skórzane wnętrze, fotele jak kanapy

CAR-AUDIO: Pioneer DEH 5800 + zestaw udimension z przodu

MOC: mam nadzieje, że trzyma serię = 147 KM

W PLANACH: kilka drobnych zmian

Tutaj link do opisu auta na innych forach https://forum.hondaprelude.pl/viewtopic ... 62&t=36246" onclick="window.open(this.href);return false; lub http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... -bartocha/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opisane i udokumentowane na zdjęciach są tam wszystkie zmiany jakie zostały przeprowadzone przeze mnie na tym aucie.

Tę Hondę kupiłem w 2010 roku. Była seryjna na obniżających sprężynach i standardowych felgach.
Zaraz po kupnie porządnie ją umyłem, wyczyściłem środek, pomalowałem zaciski hamulców na srebrny kolor i założyłem felgi 17".

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Później powoli upiększałem Hankę modyfikując lub dodając elementy. Aż zaczęła prezentować się tak:

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Przez ostatnie 3 lata miałem budowę domu i Hanka trochę się zapuściła. Na lewym tylnym nadkolu wyskoczyła rdza, lakier na dachu zmatowił się, pojawiły się obcierki parkingowe z przodu i z tyłu, porysowali mi maskę kluczem itp. Ogólnie auto wymaga dopieszczenia. Mechanicznie jest super, bo o to zawsze dbałem i dbam nadal. A że już się przeprowadziłem i wszystko zaczyna się uspokajać, czas przywrócić jej świetność :D Więc powoli będę się za nią zabierał i pewnie relacjonował tutaj co się dzieje.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 10:15
autor: majorekk5
Elegancko :)

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 10:15
autor: Lebow
Sprytnie wydziergany mieszek dźwigni ręcznego.
Stary gumolit demontowałeś czy na to rzucona jest skórka?

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 10:17
autor: KOko
siemanko :) ładniutka sztuka :) sprężyny czerwone znaczy +15KM :lol: :D no, ale nie widzę na kierze przycisków od NOSu :D
patrzę, że końcówki wydechu masz niemal identyczne jak u mnie ;)
edit:
w sumie to ładnie siadło jak na springi -30, przód prawie równo z tyłem, aż dziw przy 2.0, chyba, ze majstrowałeś przy amorze

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 10:31
autor: Bartoch
Mieszek skórzany szyty na zamówienie i naciągnięty na stary.
Nie wiem co to za sprężyny, ani ile mocy dodają :) Tak kupiłem, ale faktycznie siedzi wzorowo.

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 10:36
autor: Lebow
Mieszek lewarka biegów też był w komplecie?
Ile taka przyjemność Cię kosztowała?

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 10:39
autor: Bartoch
Mieszek lewarka uszyty na zamówienie do skróconej wajchy. Dawno to było już nie pamiętam, ale nie więcej niż 100zł za całość. Pewnie koło 70zł.

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 13:39
autor: farmi
Najładniejszy kolor. Myślę, że na zdjęciu nr 2 był zdecydowanie najładniejszy. Później tylko na minus 8-)

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 14:12
autor: Bartoch
Seria jest trochę nudna, ale co kto lubi :P

Re: Accord coupe 2.0i ES, CG4 - lansowóz Bartocha

: 19 kwie 2016 14:35
autor: farmi
Seria to amfibia, ale ideał od przodu to byłoby zdjęcie numer dwa + jeszcze dokładka dolna OEM. tak mi się najbardziej podoba. A na tym 2gim zdjęciu to już nie masz serii, jest parę fajnych zmian. ;)