Witam,
przeglądając filmiki na youtube z onboardów Accordem CG4 zauważyłem, że w jednych licznikach wskazówka paliwa opada wraz z wyłączeniem zapłonu (oraz wraca do stanu po włączeniu), w innych zaś zostaje bez zmian na poziomie stanu baku (jak w civicach i innych modelach Hond).
Stąd rodzi się moje pytanie, czy były 2 rodzaje liczników? Czy może ta różnica to kwestia metamorfozy przedlift / polift lub samego pływaka?
Pozdrawiam.
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Różne typy liczników?
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Różne typy liczników?
Coś ktoś wspominał że to zależy czy ameryka czy europa.
Re: Różne typy liczników?
Nie jestem znawcą w Accordach, oto dwa filmiki z brzega:
1. " onclick="window.open(this.href);return false; tutaj wskazówka opada
2. " onclick="window.open(this.href);return false; tutaj nie
Jedynie co zauważyłem, to 1 link ma silnik V6, drugi zwykłą F serie. Może to być wyznacznikiem ?
1. " onclick="window.open(this.href);return false; tutaj wskazówka opada
2. " onclick="window.open(this.href);return false; tutaj nie
Jedynie co zauważyłem, to 1 link ma silnik V6, drugi zwykłą F serie. Może to być wyznacznikiem ?
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Różne typy liczników?
Możliwe że ten z F20B5/7 ma tak bo jako wersja z AT jest na USA, EU miały zazwyczaj skrzynię MT.
Re: Różne typy liczników?
W obu filmikach są automatyczne skrzynie.
- wysio
- Posty: 780
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Różne typy liczników?
Kurcze, nie wiedziałem nawet, że wypuszczali tak ubogie wersje na miśkach. To, że w jednym wskazówka paliwa opada, a w drugim pokazuje cały czas poziom, to kwestia elektroniki, a nie licznika, czy pływaka. Np. Accord na Kanadę miał sporo różnic w elektronice, jak np światła dzienne, czy doświetlenie drogi do domu. Generalnie z tą wskazówką nic nadzwyczajnego.
wysłane poprzez Tapatalk
wysłane poprzez Tapatalk
Re: Różne typy liczników?
O tym że są różnice w elektronice (takie moduły jak DRL, Intersection Fog Lights) na rynek Kanadyjski, inne na USA, a jeszcze inne na Europę itd to ja wiem, nie proszę o wymienianie tych modułów.
Elektronika jest również w płytce licznika Samo odcięcie rezystancji pływaka nie sprawi że wskazówka opadnie przy wyłączonym zapłonie, więc różnicy podlega również sam licznik, dlatego zadałem konkretne pytanie o typy liczników? I gdzie występowały jakie, ewentualnie jak je odróżnić..
Elektronika jest również w płytce licznika Samo odcięcie rezystancji pływaka nie sprawi że wskazówka opadnie przy wyłączonym zapłonie, więc różnicy podlega również sam licznik, dlatego zadałem konkretne pytanie o typy liczników? I gdzie występowały jakie, ewentualnie jak je odróżnić..