Strona 18 z 23

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 18 mar 2018 11:10
autor: Andy
Miałem na myśli przewody gumowe a te jak widzę na zdjęciach masz seryjne.

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 18 mar 2018 12:11
autor: Kondziu
Aaa tych narazie nie zmieniam bo z budżetem się nie dopinam.

Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 18 mar 2018 16:28
autor: Andy
Ciekaw jestem jak hamowanie zmieni się po zamontowaniu przewów w oplocie. Nazbieram trochę kaski i sam sprawdzę efekty.

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 18 mar 2018 23:10
autor: Tomek84
Kondziu pisze:Tak się zacząłem zastanawiać.
Każdy sedan w PL ma szerokie lampy bo jest z USA/Kanada a mój jedyny ma wąskie.
Może zostawię tak jak jest co by był oryginalny :-)
Osobiście uważam, że te Twoje nadają samochodowi unikalności. Nie widziałem jeszcze drugiego takiego USA dedykowanego na rynek arabski... ;)

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 09 kwie 2018 22:17
autor: Kondziu
Pojeździłem już trochę z nowymi hamulcami.
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km

Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.

Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim :D

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 09 kwie 2018 23:33
autor: slepak
Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania :mrgreen:
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów :twisted:

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 10 kwie 2018 11:54
autor: QuicksilveR
Kondziu pisze:Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Dodać do tego, że Kondziu jeszcze zregenerował komplet P+T, to już w ogóle musi być bajka.
Ja się zabieram do podmiany na 320 mm jak pies do jeża :mrgreen: Ale to już nieuniknione w najbliższym czasie.

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 10 kwie 2018 20:08
autor: Kondziu
slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania :mrgreen:
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów :twisted:
U mnie były 280mm ale jedno tłoczkowe i tarcze cienkie na 23mm tylko wchodziły.

Z tyłu też już kiepsko to chodziło tak więc kompletna renowacja się opłacała :-)

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 10 kwie 2018 20:17
autor: slepak
Kurde, a po vinie jak sprawdzałem to pamiętam że tam 260 było na przodzie,a z tyłu 262, chodź mogę się mylić.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.

Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu

: 10 kwie 2018 21:18
autor: Kondziu
I tak jest problem z zaciskami z tyłu. Okazuje się że są trzy różne rodzaje zacisków na tył.
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.

Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz :-)