Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Accord Coupe CG4 by KOko
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Accord Coupe CG4 by KOko
Kupiona od użytkownika Wujek. Sprawdzona przez Civita.
Rok: 2000
Model: Coupe CG4 lakier Signet Silver
Silnik: 2.0 F20B7 + LPG założone przy 183 tys. km
Układ dolotowy: seria
Układ wydechowy: tłumik końcowy Proex Eco Series, brak katalizatora
Elektronika: seria + wywalone czujniki cofania
Układ napędowy: seria
Zawieszenie: seria
Układ hamulcowy: seria
Body-Kit: przedlift
Środek: seria, czarna skóra
Car audio: radio Pioneer, nagłośnienie BOSE
Koła: lato 17" Ronal R42; zima oryginalne Honda
Moc: 147 km
Co zrobiono po zakupie:
wymiana oleju silnika + filtru oleju (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana oleju skrzyni skrzyni biegów (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana filtrów powietrza + kabinowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana rozrządu z pompą wody (zrobione 03.2015 - 215k)
regulacja luzów zaworowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana kopułki i palca + przewodów zapłonowych + świec (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana akumulatora (zrobione 03.2015 - 215k)
sprawdzenie i naprawa Check silnika (zrobione 04.2015 - wymiana czujnika spalania stukowego - 215k)
wymiana tarcz, klocków hamulcowych tył i przód + płynu hamulcowego (zrobione 09.2015 - 221k)
konserwacja przewodów hamulcowych + paliwowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana tłumika (zrobione 03.2015 - 215k) (nowy tłumik od Proexa - str. 16)
regulacja LPG (zrobione - wyregulowane idealnie po ponad 10h jazdy i testów)
sprawdzenie i ew. naprawa zawieszenia (zrobione 03.2015 - 215k)
zmiana opon bo te to porażka (zrobione 07.2015 - 218k)
Plany:
- doprowadzić i utrzymać auto w porządnym stanie technicznym
- sprawdzenie, ew. naprawa i zabezpieczenie ognisk korozji oraz poprawa lakieru
- doprowadzić do porządku fotele
- założyć sprężyny -30mm + lepsze amortyzatory
- poprawić zderzaki
- być może komputerek zamiast licznika kilometrów w zegarach
- być może poprawa systemu audio
- prawdopodobnie kiedyś zmienić felgi
Mini dziennik wymian podstawowych części (nie chce mi się prowadzić odrębnego zeszyciku):
Olej: 03.2015 - 215k -> 03.2016 -232k -> 07.2016 - 241k
Filtr oleju: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Świece zapłonowe: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Regulacja luzów zaworowych: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Filtr paliwa: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Filtr powietrza: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k
Filtr kabinowy: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k
Po zakupie:
---- jakoś później ----
Rok: 2000
Model: Coupe CG4 lakier Signet Silver
Silnik: 2.0 F20B7 + LPG założone przy 183 tys. km
Układ dolotowy: seria
Układ wydechowy: tłumik końcowy Proex Eco Series, brak katalizatora
Elektronika: seria + wywalone czujniki cofania
Układ napędowy: seria
Zawieszenie: seria
Układ hamulcowy: seria
Body-Kit: przedlift
Środek: seria, czarna skóra
Car audio: radio Pioneer, nagłośnienie BOSE
Koła: lato 17" Ronal R42; zima oryginalne Honda
Moc: 147 km
Co zrobiono po zakupie:
wymiana oleju silnika + filtru oleju (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana oleju skrzyni skrzyni biegów (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana filtrów powietrza + kabinowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana rozrządu z pompą wody (zrobione 03.2015 - 215k)
regulacja luzów zaworowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana kopułki i palca + przewodów zapłonowych + świec (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana akumulatora (zrobione 03.2015 - 215k)
sprawdzenie i naprawa Check silnika (zrobione 04.2015 - wymiana czujnika spalania stukowego - 215k)
wymiana tarcz, klocków hamulcowych tył i przód + płynu hamulcowego (zrobione 09.2015 - 221k)
konserwacja przewodów hamulcowych + paliwowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana tłumika (zrobione 03.2015 - 215k) (nowy tłumik od Proexa - str. 16)
regulacja LPG (zrobione - wyregulowane idealnie po ponad 10h jazdy i testów)
sprawdzenie i ew. naprawa zawieszenia (zrobione 03.2015 - 215k)
zmiana opon bo te to porażka (zrobione 07.2015 - 218k)
Plany:
- doprowadzić i utrzymać auto w porządnym stanie technicznym
- sprawdzenie, ew. naprawa i zabezpieczenie ognisk korozji oraz poprawa lakieru
- doprowadzić do porządku fotele
- założyć sprężyny -30mm + lepsze amortyzatory
- poprawić zderzaki
- być może komputerek zamiast licznika kilometrów w zegarach
- być może poprawa systemu audio
- prawdopodobnie kiedyś zmienić felgi
Mini dziennik wymian podstawowych części (nie chce mi się prowadzić odrębnego zeszyciku):
Olej: 03.2015 - 215k -> 03.2016 -232k -> 07.2016 - 241k
Filtr oleju: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Świece zapłonowe: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Regulacja luzów zaworowych: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Filtr paliwa: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Filtr powietrza: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k
Filtr kabinowy: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k
Po zakupie:
---- jakoś później ----
Ostatnio zmieniony 15 lip 2016 11:55 przez KOko, łącznie zmieniany 32 razy.
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Ehhhh, nadal pozostanie sentyment do manuala w tym modelu <3 :p fajna sztuka bezawaryjnosci
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Masz deskę pod nawiewy w pseudodrewnie? Ja mam czarną choć reszta drewno.
Widać zadbane CG4 powodzenia w modach.
Widać zadbane CG4 powodzenia w modach.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
żartujesz chybaMuzykGrzes pisze:Widać zadbane CG4 powodzenia w modach.
Jest masa do zrobienia Ale jak się ma auto za 8 tysi to trzeba pewnie z 5 w nie dołożyć by jeździło.
Na razie idą przygotowania, tj. gromadzenie gratów:
na ostatnim brakuje filtra oleju oraz litra (żeby nie było, że pytałem i kupiłem pół) płynu hamulcowego
- jerek
- Posty: 195
- Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
uważaj na pompe AISIN po pól roku od zmiany rozrządu zaczęła mi lać
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Środek wypucowany aż lśni skóry nie powycierane z zewnątrz podobnie znaczy zadbane.KOko pisze:żartujesz chybaMuzykGrzes pisze:Widać zadbane CG4 powodzenia w modach.
A co pompy to źle założona będzie ciekła każda bo puszcza przez uszczelkę a nie siemeringiem łożyska.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Myślę, że takie foty po prostu, że nie ujęły tego, jak jest źle. Niestety, jest dużo do zrobienia, zwłaszcza z silnikiem i gazem - nie wiem jeszcze jak z zawieszeniem Kolor mi się podoba, przynajmniej nic nie widać, gdy jest mocno zakurzony z zewnątrz, tak jak był gdy robiłem zdjęcia. Większość rzeczy na start mam, chcę się teraz umówić na wycenę, ile mnie wyniesie zrobienie wszystkiego z silnikiem, potem zajmę się wyregulowaniem gazu, bo zatankować lpg za 90zł i przejechać 120km to kiepski biznes. Co do pompy.. taką polecili mi w hapartsie. Brałem od razu bo za komplet oferowali ok. 500zł, natomiast chwilę wcześniej usłyszałem w aso cenę 1750zł za same części bez pompy wody + kilka stówek za montaż : \
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Te przewody zapłonowe to możesz od razu oddać albo zatrzymać jako eksponat muzealny na półce
Nie co że jest problem żeby idealnie pasowały, to są tak wielkim gównem że po 7 tyś km miałem wypadanie zapłonu na wszystkich 4 garach, do tego przerywania pracy silnika i inne dziwne historie. NGK i nic innego,ewentualnie SEIWA. Warto było dołożyć te 60 czy 90 zł do NGK tym bardziej że masz LPG.
Pewnie chłopaki z Hapartsu Ci to sprzedali, a nawet Pejot pisał nie raz ze te przewody to wielki szajs, mi niestety przewody się dosłownie rozpadły w trasie i byłem zmuszony do zakupu Boscha bo nic innego w Jeleniej Górze nie dostałem.
Niestety w "Japonii" te przewody się nie sprawdzają o czym sam się przekonałem i przyjmowałem liczne reklamacje.... Z kolei jakoś w autach grupy VAG ludzie jeżdżą i są zadowoleni.
Z pompą wody aisin nigdy osobiście nie miałem problemów, ani reklamacji nie pamiętam.
Jak byś kupował palec i kopułkę, a przy LPG polecam ten zabieg to tylko YEC.
Do tego widzę że trochę do zrobienia masz jak na auto świeżo po zakupie.
Za ile kupiłeś to auto jeśli to nie tajemnica? Bo doprowadzenie auta do użytku trochę pieniędzy będzie kosztowało.
P.s: tarcze tylne jaką mają wysokość? tzn to osadzenie na piastę?
Bo wydają mi się za wysokie. W cg3 ten temat przerabiałem....
Różnicę widać
Nie co że jest problem żeby idealnie pasowały, to są tak wielkim gównem że po 7 tyś km miałem wypadanie zapłonu na wszystkich 4 garach, do tego przerywania pracy silnika i inne dziwne historie. NGK i nic innego,ewentualnie SEIWA. Warto było dołożyć te 60 czy 90 zł do NGK tym bardziej że masz LPG.
Pewnie chłopaki z Hapartsu Ci to sprzedali, a nawet Pejot pisał nie raz ze te przewody to wielki szajs, mi niestety przewody się dosłownie rozpadły w trasie i byłem zmuszony do zakupu Boscha bo nic innego w Jeleniej Górze nie dostałem.
Niestety w "Japonii" te przewody się nie sprawdzają o czym sam się przekonałem i przyjmowałem liczne reklamacje.... Z kolei jakoś w autach grupy VAG ludzie jeżdżą i są zadowoleni.
Z pompą wody aisin nigdy osobiście nie miałem problemów, ani reklamacji nie pamiętam.
Jak byś kupował palec i kopułkę, a przy LPG polecam ten zabieg to tylko YEC.
Do tego widzę że trochę do zrobienia masz jak na auto świeżo po zakupie.
Za ile kupiłeś to auto jeśli to nie tajemnica? Bo doprowadzenie auta do użytku trochę pieniędzy będzie kosztowało.
P.s: tarcze tylne jaką mają wysokość? tzn to osadzenie na piastę?
Bo wydają mi się za wysokie. W cg3 ten temat przerabiałem....
Różnicę widać
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- seba2213
- Posty: 283
- Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: V6
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Powodzenia w doprowadzaniu do satysfakcji.
kolor super
kolor super
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Accord Coupe CG4 by KOko
Dzięki za poradę. Niestety, przewody brałem z IC. Nie mieli innych na magazynie, więc wziąłem Bosha, myśląc, że to dobra firma. Czyli powinienem kupić przewody NGK.. Cena tak jak patrzyłem wstępnie to ponad 200zł. Jak profesjonalnie nazywa się ten palec i kopułka, tj. co powinienem wpisać w wyszukiwarkę by znaleźć te części?
Co do tarcz na tył, kupowałem z tej aukcji, tam mają opisane:
http://allegro.pl/tarcze-tyl-honda-acco ... 90086.html
Co do tarcz na tył, kupowałem z tej aukcji, tam mają opisane:
http://allegro.pl/tarcze-tyl-honda-acco ... 90086.html
Ostatnio zmieniony 17 lut 2016 23:20 przez KOko, łącznie zmieniany 1 raz.